Pettäminen

Näin kalana kiinnostaisi kuulla niin kaloilta kuin kalojen kanssa olleilta kokemuksia pettämisestä. Pettämisen määritelmäksi voisin sanoa ihan fyysisen pettämisen (irtosuhteet esim.) kuin myös henkisen petoksen (esim. valehtelu).

Kiinnostaisi kuulla tuntoja silloin ja nyt - molemmiltakin osapuolilta. :)

25

7956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne on

      Suhteesta ei ole kokemusta, mutta tällain kaveri mielessä Kala on pettänyt ainakin jollain tapaa.

      Heillä on ovela tapa puhua itsensä ulos tilanteesta, vierittää syyt muiden niskoille ja teeskennellä etteivät ole itse mitään tehneet. "En se minä, vaan se toinen". Esittävät lauhkeaa lammasta.

      Fyysisen pettämisen puolesta minulla on sellanen outo käsitys, että Kala ei ole se pettämisen aloittava tekijä, vaan se typerys joka uutuuden viehätyksen voimasta siihen lähtee mukaan.
      Ja kun kiinni jäädään, niin tässä tulee taas vastaan tuo mitä aikaisemmin kirjoitin, eli tämä "En se minä ois niin tehnyt/halunnut, mutta kun se toinen..." ja näin vieritetään syyt sen toisen niskoille.

      Olisi kiva kuulla, onko tämä minun käsitykseni oikein Kalasta?

      • *^^*

        Tosiaan kiero mikä kiero, en kyllä halua yleistää. Ei nämä asiat aina ole horoskoopista kiinni, mutta itellä kävi niin että kalamies sai minut rakastumaan itteesä.Mutta näin teki sit toiselle naiselle kanssa, eli pelasi kahella... tai en tiedä vaikka oisi enemmänki ollu.
        Mut kurjaa tässä on se, että todellaki rakastu henkilöön jonka luuli tuntevan... ja ny tuntuu kuin tämä henkilö oisi täysin vieras.
        Ja tosiaan niin ku kirjoitit, heillä on tapa puhua itsensä pois tilanteesta jonka kokee ahistavan.He haluavat olla hyviä kaikessa siis että he ei mokaa missään.Tekopyhiäkin jopa.


      • juttu..

        syy on aina toisessa..


      • samankaltainen
        *^^* kirjoitti:

        Tosiaan kiero mikä kiero, en kyllä halua yleistää. Ei nämä asiat aina ole horoskoopista kiinni, mutta itellä kävi niin että kalamies sai minut rakastumaan itteesä.Mutta näin teki sit toiselle naiselle kanssa, eli pelasi kahella... tai en tiedä vaikka oisi enemmänki ollu.
        Mut kurjaa tässä on se, että todellaki rakastu henkilöön jonka luuli tuntevan... ja ny tuntuu kuin tämä henkilö oisi täysin vieras.
        Ja tosiaan niin ku kirjoitit, heillä on tapa puhua itsensä pois tilanteesta jonka kokee ahistavan.He haluavat olla hyviä kaikessa siis että he ei mokaa missään.Tekopyhiäkin jopa.

        symboli nimimerkkinä,
        vaikka ei ole minun..

        hmm..


      • Pistin sen mikä tuli ekana ...
        samankaltainen kirjoitti:

        symboli nimimerkkinä,
        vaikka ei ole minun..

        hmm..

        Sama maku,näemmä.Nikin suhteen:s


      • ,,,,,,

        Kalat eivät osaa sanoa ei


      • Moosa

        En usko tuohon, että kalat olisivat teeskentelijöitä. Heistä vaan yleensä tehdään syyllisiä, vaikka he aina pyrkivät tekemään toisille vain hyvää, olemaan uskolliset ja vaatimaan tuota samaa, heistä vaan tehdään syyllinen, koska yleensä he ovat liian kilttejä. Kun sanotaan, että maailma on paha, niin heille se tarkoittaa sitä, että kun isku on saatu yhdelle poskelle, he kääntävät yleensä toisen ja tästä syystä luullaan, että syyllinenhän se on , koska ei kii´stä, vaan alistuu. Kalat eivä vaan ole luonteeltaan niitä, jotka olisivat kieroja tai haluaisivat toisille pahaa, siksi heitä ei useinkaan ymmärretä oikein. Minun kokemukseni mukaan, he ovat rauhan rakentajia, jotka kuitenkin ymmärretään tietoisesti väärin.


    • on osoittanut

      että kalat on mestari pettämisen joka saralla.Omatunto ei taida ees soimata,ovat vain ylpeitä omasta vedättämiskyvystään.Pitävät muita tyhminä.

    • mollaaminen?

      Vai sillä lailla..

      Oliskohan niin kuitenkin,
      että Kalat ovat yksi vilpittömimmistä
      merkeistä.. MUTTa taitavina peileinä
      ympäristölleen kyllä osaavat leikin,
      mikäli heidän kanssaan leikitään.

      Eli niinkuin kohtelet Kalaa,
      niin tulet itsekin kohdelluksi.

      Ja nyt joku Smart*** sanoo,
      huomaatteko nyt -
      Kalat ovat mestareita selittämään
      'syyn' pois itsestään :D

      Nii in.. onko niin, vai sittenkin tosin?

      • onko sittenkin..

        toisin..


      • kuules
        onko sittenkin.. kirjoitti:

        toisin..

        juuri niin, eikä toisin. Sitä saa mitä tilaa. Ja kala kyllä huomaa kaiken jonkin typerän hienotunteisuuden takia ei vaan tulee sanomaan päin pläsiä, kun ei nääs millään haluais ees kusipäätä loukata. Ja sitten kun kalat pettää niin se tekee senkin kypällä, siinä voi sitten mollottaa ja itkeskellä että oi, oi ja voi voi kuis se kiltti ja ymmärtäväinen kalanen nyt tolleen uskalsi, vaan kala on joo kaukana sellaisessa tapauksessa, eikä sitä enää pyydystetä. Se menee näin, että jos ei kohtalo kostaa niin kala tekee sen kohtalon puolesta.


    • little angel

      Puolen vuoden seurustelusuhteessa kalamieheen hän otti ja petti.Kiinni jäi viikon sisällä ja tämä koko pettämisjuttu kääntyi minuun eli olin kuunnellut "juoruämmiä" ja vieläpä uskonut hänestä moisen.Pääsi siis pälkähästä lähtemällä marttyyrin viitta harteillaan pois koko hommasta kun ei suostunut edes keskustelemaan moisesta paskanjauhannasta.;)
      Pettämisen aikoihin meillä oli asiat hyvin ja sain ihania tekstiviestejä ja pettämisen jälkeisenä päivänä vielä ihanampia viestejä.
      Tämä nainen jonka kanssa minua petti kertoi itse minulle ja tämä kalanen tiesi sen ja silti väitti muille sitäkin salajuoneksi häntä vastaan.
      Totuus selvisi myöhemmin kun kertoi mulle olleensa juovuksissa ja jostain kumman syystä lähtenyt baarista tuon naisen mukaan ja häpeää sitä niin ettei halunnut sitä tunnustaa.Hän kertoi todella kärsivänsä kun menetti minut tuon jutun takia ja tekisi mitä tahansa jos voisin aloittaa alusta ja unohtaa tuon syrjähypyn.
      Ihana on mies mutta en vaan enään voi luottaa tiedän sen.En koskaan.

    • haukilahna

      mukaisesti liukas kuin kala, pujahtaa ulos kiperästä tilanteesta, ei tunne rajoja itsensä ja muiden välillä, samaistuu ympäristöönsä ja ihmisiin, peilaa. mutta samalla myös aika heikko, ei kestä jos laitetaan vastuuseen teoistaan ja sanoistaan, romahtaa, ja puhuu itsensä pussiin ollakseen mikään suurempi tekijä ;) sorry vaan, tällaista olen kaloista oppinut, ei tietenkään pidä paikkaansa joka yksilön kohdalla

      • niinpä niiin

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi.


      • tekijä?

        nyt hymyilyttää :) kerro kuka olet, sinä suurempi tekijä:)))))


      • jeeeeeeeeeee

        Minä petän aina kun vaan voin eli usein. tälläinen herkkupeppuinen, iso rintainen nainen saa aina mitä haluaa. Mieheni on sellainen tossukka! Haluan seksiä paljon ja onneksi saan sitä usealta mieheltä.....


      • laatuhaukka
        jeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Minä petän aina kun vaan voin eli usein. tälläinen herkkupeppuinen, iso rintainen nainen saa aina mitä haluaa. Mieheni on sellainen tossukka! Haluan seksiä paljon ja onneksi saan sitä usealta mieheltä.....

        kuulostat tosi alatyyliseltä tapaukselta, sääliksi käy, huonon maineen ja omatunnon kanssa voi joskus olla vielä vaikea elää


      • Nnnnnainenihanainen
        jeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Minä petän aina kun vaan voin eli usein. tälläinen herkkupeppuinen, iso rintainen nainen saa aina mitä haluaa. Mieheni on sellainen tossukka! Haluan seksiä paljon ja onneksi saan sitä usealta mieheltä.....

        toivottavasti miehesi löytää parempaa ja fiksumpaa seuraa


      • uppoo
        Nnnnnainenihanainen kirjoitti:

        toivottavasti miehesi löytää parempaa ja fiksumpaa seuraa

        kun häkä näihin täällä pyöriviin tyhjäpäihin. varmaan tuon joku itsestään kirjoitti. joopajoo.


    • naimisissa

      Olen kalamiehen kanssa vielä naimisissa (29v)jo kestänyt olen monta irtosuhdetta ja itkenyt hän ei ole koskaan ollut naimisissa niinkuin avioliitossa kuuluu olla.Onnellista aikaa ei ole ollutkaan hän menee joka kissanristiäisistä toiseen ja hoidattaa kaikki asiat minulla.Sopimuksia hän tekee menoista aina selän takana ja juo paljon.Hän puhuu muille naisille aivan kuin hän olisi joku roomeo.Väkivaltaa hän on käyttänyt paljon henkisesti ja fyysisesti.

      • fiksu-fisu

        täytyy yllä sanoa että kusipäisyys miesten ei ole horoskooppi merkistä kiinni. Naispuolisena fisuna voin kertoa että en ole koskaan pettänyt. aina yhden miehen naisena olen ollut. Peili olen kun minua pettää kostan sen takaisin hienovaraisesti niin että mies ei edes tiedä mikä häneen iski kun kaikki työasiatkin menee pieleen.
        Älä huijaa kalaa. Kala rakastaa rehellisyyttä -silloin kala rakastaa ja ei upota sinua rysän kanssa uppeluksiin.
        petettyä kalaa on vaikea enää saada saaliiksi. tämä on minun omakohtainen elämän viisaus.


      • menee ----
        fiksu-fisu kirjoitti:

        täytyy yllä sanoa että kusipäisyys miesten ei ole horoskooppi merkistä kiinni. Naispuolisena fisuna voin kertoa että en ole koskaan pettänyt. aina yhden miehen naisena olen ollut. Peili olen kun minua pettää kostan sen takaisin hienovaraisesti niin että mies ei edes tiedä mikä häneen iski kun kaikki työasiatkin menee pieleen.
        Älä huijaa kalaa. Kala rakastaa rehellisyyttä -silloin kala rakastaa ja ei upota sinua rysän kanssa uppeluksiin.
        petettyä kalaa on vaikea enää saada saaliiksi. tämä on minun omakohtainen elämän viisaus.

        Kalax toinen


      • Harrydddd
        menee ---- kirjoitti:

        Kalax toinen

        Itse oon mies kala, En oo koskaan pettänyt eikä huvita pettää jätän mieluummin muijan ja sitten menen uusiin naisiin. Kostan asiat aina samalla mitalla. Välillä otan itseeni liian vakavasti.


      • toinen kalanainen
        fiksu-fisu kirjoitti:

        täytyy yllä sanoa että kusipäisyys miesten ei ole horoskooppi merkistä kiinni. Naispuolisena fisuna voin kertoa että en ole koskaan pettänyt. aina yhden miehen naisena olen ollut. Peili olen kun minua pettää kostan sen takaisin hienovaraisesti niin että mies ei edes tiedä mikä häneen iski kun kaikki työasiatkin menee pieleen.
        Älä huijaa kalaa. Kala rakastaa rehellisyyttä -silloin kala rakastaa ja ei upota sinua rysän kanssa uppeluksiin.
        petettyä kalaa on vaikea enää saada saaliiksi. tämä on minun omakohtainen elämän viisaus.

        Minut on monesti petetty, härkä mies, vaaka mies,
        aivan sama mikä horoskooppi. Kalanaisena olen aina luottanut liikaa suhteessa ja itse olen yhden miehen nainen, silloin kun suhde pelaa ja jos ei pelaa tehen siitä lopun. En halua huonossa suhteessa elää, sen olen kokenut, vesimiehen kanssa 23 vuotta ja hänkin petti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe