Googlettakaa Olli Paloheimo

Meidän Ollo asuu ESPOOSSA?

Siis Paloheimo on tunnettu sukunimi.
Google haku "Olli Paloheimo" antaa eri paloheimon mitä me nähdään.

Mutta kun vetää yhteen faktat:

-Meidän ollilla ei oo päästötodistusta mistään!
-AD 18-v. alkaen paikassa mihin hakee tuhannet?

Ym.Ym....

Googlettakaa kaikki ja ettikää vastauksia, koska ehkä rahalla saa, mutta toi jätkä ei oo todellinen..

17

10325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten
    • isäs

vitun pelle, ketään ei kiinnosta,

• oikeestidddddddd

että joku mainostoimisto ottas jonku ihmisen duuniin vaan sen takii et sil on rahaa ? hä ? vittu kelaa nyt vähä itte mitä sanot. URPO

• että...

Luulen, että ketjun aloittaja yritti perustella, että Olli on feikki, tuotantotiimin mukaan heittämä näyttelijä.

Olkoonkin että aloittaja sekä ilmaisi itseään huonosti (en tiedä, ymmärsinkö oikein) että laittoi ontuvat perustelut...

Itse en jaksa uskoa siihen, että Olli olis feikki. Kaipa se olis kerrottu katsojille jos olisi, niin herättäisi enemmän mielenkiintoa. Ja jos olis feikki, niin ärsyttäis talolaisia tahallaan paljon enemmän.

• sybwel
        että... kirjoitti:

Luulen, että ketjun aloittaja yritti perustella, että Olli on feikki, tuotantotiimin mukaan heittämä näyttelijä.

Olkoonkin että aloittaja sekä ilmaisi itseään huonosti (en tiedä, ymmärsinkö oikein) että laittoi ontuvat perustelut...

Itse en jaksa uskoa siihen, että Olli olis feikki. Kaipa se olis kerrottu katsojille jos olisi, niin herättäisi enemmän mielenkiintoa. Ja jos olis feikki, niin ärsyttäis talolaisia tahallaan paljon enemmän.

ei aina kannata ottaa oppia jenkkisarjoista, joissa googlettamalla sä löydät kyseisen ihmisen koko elämän ja faktat jostain sivulta. esimerkiksi mä jos googletan mun nimen, ni ei tuu yhen ainoota linkkiä mikä liittyis muhun. että näin. ei kannata olla tyhmä...

• viestinnän ope
        sybwel kirjoitti:

ei aina kannata ottaa oppia jenkkisarjoista, joissa googlettamalla sä löydät kyseisen ihmisen koko elämän ja faktat jostain sivulta. esimerkiksi mä jos googletan mun nimen, ni ei tuu yhen ainoota linkkiä mikä liittyis muhun. että näin. ei kannata olla tyhmä...

Hakukoneilla on toisinaan vaikea löytää jotakin henkilöä.

Karkeana yleistyksenä: olen huomannut, että varsinkin talouselämän tuhansien ihmisten kannalta tärkeän ihmisen tietoja ei googlettamalla löydy.
        Samoin ei löydy sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole mitään.

Paloheimo-nimestä: Paloheimoja on paljon ns. tärkeillä paikoilla.

Olliin en ota kantaa, koska en tunne häntä. Sen sijaan olen toistuvasti epäillyt, että hän ei ole sitä miltä näyttää. Olen epäillyt, että on suhteessa tuotantotiimiin. Ei olisi ihme, jos hän todella on Paloheimo ...

• -Muru-
        että... kirjoitti:

Hienosti kirjoitat.
        Heh...ettei vaan oo "tuottajan poika".

• myös heti

kun kuulin sukunimen ja löysin samat tiedot, sekä Battery-mainoskampanjan.

Olli kertoi, että oli yötäpäivää tehnyt töitä kun pääsi taloon, ja oli monta kertaa sinne hakenut.
      Kovalla työllä ja lahjakkuudella oli kai osuutta asiaan. Opinnot Markkinointi-Instituutissa on kesken.

Mutta: vilisee vähän liikaakin pojalla ikäviä asioita korvien välissä, enkä pidä hänen manipuloinnistaan. Hupaisaa on se, että hän arvostelle muiden moraalia (ilman perusteita) mutta toimii itse täysin moraalittomasti! Eli "pata kattilaa..."

• poiika7

Ikuisena Tatu-fanina mua harmitti vietävästi, että Ollille annettiin mahdollisuus olla yhteydessä tyttöystäväänsä, kun hänellä oli ensimmäinen morkkis päällä.
        Mikäli Tatu olisi saanut minuutinkin puheaikaa avovaimonsa kanssa vaikeina päivinä, olisi mies noussut masennuksen ja ikävän suosta kertaheitolla. Ties vaikka olisi vieläkin geimeissä mukana, joskin epäilen, että tähän jengiin verrattuna ylifiksuna olisi saattanut lähteä kävelemään vapaaehtoisestikin.

• tuota
        poiika7 kirjoitti:

Ikuisena Tatu-fanina mua harmitti vietävästi, että Ollille annettiin mahdollisuus olla yhteydessä tyttöystäväänsä, kun hänellä oli ensimmäinen morkkis päällä.
        Mikäli Tatu olisi saanut minuutinkin puheaikaa avovaimonsa kanssa vaikeina päivinä, olisi mies noussut masennuksen ja ikävän suosta kertaheitolla. Ties vaikka olisi vieläkin geimeissä mukana, joskin epäilen, että tähän jengiin verrattuna ylifiksuna olisi saattanut lähteä kävelemään vapaaehtoisestikin.

puheaikaa anttettu Jennillekään.

• jennillä
        tuota kirjoitti:

puheaikaa anttettu Jennillekään.

Minä en ainakaan huomannut, että varattujen naisten tapaan näissä asioissa fiksusti käyttäytyneellä Jennillä olisi ollut suurempaa tarvettakaan ottaa yhteyttä kihlattuun.
        Miehet ovat jollakin tapaa "heikompia astioita" näissä jutuissa.

• vähän masentunut
        jennillä kirjoitti:

Minä en ainakaan huomannut, että varattujen naisten tapaan näissä asioissa fiksusti käyttäytyneellä Jennillä olisi ollut suurempaa tarvettakaan ottaa yhteyttä kihlattuun.
        Miehet ovat jollakin tapaa "heikompia astioita" näissä jutuissa.

Sanoi monesti, että haluaisi jo lähteä kotiin ja hänellä oli myös tunne, että häntä tarvittiin kotona. Samaan aikaan Olli mietiskeli kotiinsa lähöä mokiensa takia ja Olli sai puhelun kotiin.

• ja teollisuuden kehittäjä
    • jos

soitat itse ollille ja kysyt jahka tulee talosta ulos. numero löytyy sivulta: heyday.fi..? olen itsekkin miettiny että on jotain tosi outoo tuossa jätkässä.

• Veli Rahnasto

Ootteko hakoteillä.

• MinaVaan^^

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1721
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1422
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      864
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe