Näin suoraan kysyttynä, niin onko asia todellakin niin, että jos nainen on ulkonäöltään tavallinen tai ruma, niin tämän naisen on turha toivoa, että kukaan mies voisi kiinnostua hänestä, saati sitten rakastua.
Minä olen tämä nainen, ja on kyllä tähän mennessä tullut huomattua, että minusta ei todellakaan olla kiinnostuneita. Ainoat miehet jotka lähestyvät minua, ovat siinä humalatilan vaiheessa, jossa pöydänjalkakin on kiinnostavaa seuraa, joten huonolta vaikuttaa.
En sitten tiedä vaikutanko jotenkin nyrpeältä, voi olla, mutta miten sitä sitten osaisi näyttää iloiselta, ilman että siitä tulee pelkkää epätoivoisen näköistä teeskentelyä hymynirvettä. Olen nimittäin huono teeskentelemään ilmeilläni; ei minua ainakaan hymyilytä ilman syytä.
tavallisen näköinen nainen ja
23
2077
Vastaukset
- Tiina H. A.
Ongelma oli missä? Miksi haluaisit mukama miehen?
- döhh
Eivät heteronaiset voi noin vaan ruveta lesboiksi. Se oli sinullakin osa omaa persoonaasi jo ennenkuin ymmärsit ja se tuli esiin.
- löytyy
joku.voisitkin kysyä itseltäsi mitä sinä haluat mieheltä?maailmalla on paljon tavallisen ja ruman näköisiä miehiä :)
- Hossi37
Naisessa mitään ole miksikö ei toista löytäisi mut toi hapannaamaisuus saattaa olla jonkinlainen hidaste kyllä siinä asiassa.
Ihmisen kasvoihin sitä kuitenkin ensimmäisenä huomionsa kiinnittää ja jos suupielet ovat kovastikkin mutrussa alaspäin saattaa ensi vaikutelma olla hivenen negatiivisvaikutteinen.
Aivan vastaava on muutenkin koko ulkoinen olemus niin kuin meikäläiselläkin. iso ja roteva ulkokuori rinnastetaan aina negatiivisesti vaikka muuten ihminen olisi jotain aivan muuta.- s-ade
että iso ja roteva olisi negatiivinen juttu, päinvastoin. Tunnen monta muutakin naista, joiden polvia notkauttaa vasta tarpeeksi iso mies ;)
Se mitä se suustaan päästää, ratkaisee tietysti jatkon. Vahva mutta herkkä, iso mutta pehmeä sisältä, se on viehättävä yhdistelmä. - Hossi37
s-ade kirjoitti:
että iso ja roteva olisi negatiivinen juttu, päinvastoin. Tunnen monta muutakin naista, joiden polvia notkauttaa vasta tarpeeksi iso mies ;)
Se mitä se suustaan päästää, ratkaisee tietysti jatkon. Vahva mutta herkkä, iso mutta pehmeä sisältä, se on viehättävä yhdistelmä.Sen kyllä :) Omalle kohdalle ei vaan ole tuollaisia vielä sattunut taikka sit vaan en ole huomannut.
Enemmän on tullut tuota negatiivista palutetta kuin positiivista, no toinen tykkää äitestä ja toinen tyttärestä ;)
Jotenkin vaan joskus tuntuu siltä et tuo yhdistelmä iso ja vahva mut myös herkkä ja hellä ni niitä ei rinnasteta keskenään. Pikemminkin mielikuvat ovat sen suuntaiset et iso vahva kaveri on ihan muuta kuin herkkä.
Omasta ystäväpiiristänikin kun katsoo niin kaikki kaltaiseni kaverit ovat mitä rauhallisimmasta sekä ystävällisimmistä mitä mies nyt ikinä voi olla. Vaastaavasti nuo keskenkasvaneen ;) ovat ihan jotain muuta. no toi nyt on taas sitä yleistämistä mut enimmistö menee varmastikkin noin.
- scale
ei vastakkaisen sukupuolen lähestyminen ole kaikille suinkaan helppoa. Tarvii nauttia rohkaisua, mutta sitä on niin helppo nauttia liikaa.
Nekin tyypit jokka sua vokottelee soseessa, on useammin selvinpäin kuin kekkulissa, mutta ne uskaltaa tehdä aloitteita vaan kännissä.
Jospa yrittäisit tehdä aloitteita ihan ite?
Ai niin ja nekin äijät taitaa olla ihan taviksia ja pitävät itteensä ei minään taivaanlahjana naisille.
Anna joskus positiivisia merkkejä äläkä ole naama norsunvi..lla, niin kyllä se tärppää.- f.n.k
Aamukahvit väärään kurkkuun...Naisen naama norsun vi..lla,mikä ilmaus!
- scale
f.n.k kirjoitti:
Aamukahvit väärään kurkkuun...Naisen naama norsun vi..lla,mikä ilmaus!
sitä esim. kun ne kummelin naiset (nimiä en muista) istuskeli ravintolassa ja katteli miehiä ja yksi uskalsi sitten yrittää lähempää tuttavuutta, niin akat oli naama norsun v..lla ja haukku sen miehen pystyyn.
Lopuksi taivastelivat keskenään "ihan kauheeta kun toi yksi pilas meidän koko illan". - f.n.k
scale kirjoitti:
sitä esim. kun ne kummelin naiset (nimiä en muista) istuskeli ravintolassa ja katteli miehiä ja yksi uskalsi sitten yrittää lähempää tuttavuutta, niin akat oli naama norsun v..lla ja haukku sen miehen pystyyn.
Lopuksi taivastelivat keskenään "ihan kauheeta kun toi yksi pilas meidän koko illan".En vain ollut ikinä kuullut noin järkyttävää ilmausta."Kyrpänaama" miesten puolella kyllä tuttu,mutta se määrittelee käsittääkseni enemmän luonnetta kuin naaman ilmettä.
- kauneuden lahjana saanut
Kauniina vasta kamalaa on olla. Miehet pelkäävät. Eivät uskalla lähestyä. Pitävät sinua pinnallisena ym...Mieluiten olisin ruma, saisi edes vähän huomiota.
- voi voi voi
Tähänastisena yhteenvetona: miehet eivät siis kiinnostu rumista, tavallisen näköisistä eivätkä kauniista naisista.
"...Mieluiten olisin ruma, saisi edes vähän huomiota. "
Senkun pukeudut rumasti ja meikkaat rumasti. Laita tukka vaikka papiljoteille, ennenkuin lähdet ulos, jos se siitä on kiinni. - levyä.
fazerin sinistä päivässä.sillä hoituu ongelma :)
- Totta on tuo
Mistä sinä sitten niitä miehiä haet, jos siellä täytyy olla
hapannaamana?
Itse kyllä lähden esim. baariin pitämään hauskaa, enkä mököttämään
nurkassa. Kun itsellä on hauskaa, niin kyllä se hymy tulee
ihan luonnostaan, eikä tarvitse virnuilla teennäisesti.
Siinä olet oikeassa, että nyrpeän ja tylyn näköiselle
naiselle en lähtisi juttelemaan. Jos nainen näyttää jo
valmiiksi kyrpiintyneeltä, niin luultavasti sieltä tulisi
vastakommentiksi "painu v**tuun", tai jotain muuta ihanaa,
enkä minä ehdoin tahdoin halua iltaani pilata. Mielummin
lähestyn sitä iloisemman ja ystävällisemmän oloista naista,
vaikka ei yhtä kaunis tapaus olisikaan. - Hard Talk
Jotenkin tuntuu että sulla olisi mukava mahdollisuus itse ottaa pois hieman kapuloita rattaista...
1. ." .. jos nainen on ulkonäöltään tavallinen tai ruma,"
Suurin osa ihmisistä on aika tavallisen näköisiä...
2. "kukaan mies voisi kiinnostua... "
Älä unta näe me miehet voidaan kiinnostua ja kiinnostutaan aika monenlaisistakin naisista ...
3." jossa pöydänjalkakin on kiinnostavaa seuraa, "
Hei ne joista pöydänjalka on mukavaa seuraa niin ei ole oikeasti etsimässä naista vaan pöydänjalkaa... heh
4. "....En sitten tiedä vaikutanko jotenkin nyrpeältä, voi olla, mutta miten sitä sitten osaisi näyttää iloiselta,...."
No jos susta itsestä tuntuu että voit vaikuttaa nyrpeältä niin todennäköisesti vaikutat...
5. "...Olen nimittäin huono teeskentelemään ilmeilläni; ei minua ainakaan hymyilytä ilman syytä."
Älä teeskentele tai edes kuuvittele...
6. Ja jos ei nyt ihan vähäisin juttu... jos joku mies on ollut sulle ihan per....tä niin älä nyt vedä ihan lopullisia johtopäätösiä meistä miehiistä, sillä niitä katkeria naisia on ihan riittävästi... ... Eli se sun oma asenne meihin miehiin voi tulla takas... me miehet ollaan ihan oikeasti aika hyviä huomaamaan miehiin katkeroituneet naiset, joskus jopa niin että naiset ei itsekkään myönnä omia katkeruus juttujaan omasta käyttäytymisestään... - onnellinen81
Kyllä sinulla on vielä toivoa! Itse olen ruma nainen, eikä naamakaan ole kovin iloisen näköinen usein, perusilme sattuu nimittäin olemaan jokseenkin nyrpeä. Kuitenkin viime aikoina eräs MIELETTÖMÄN ihana mies on osoittanut kiinnostuksen merkkejä minua kohtaan. En edes tajua miksi hän alunperinkään minusta kiinnostui, koska kuten sanottu olen ruma, mutta nykyään hän todella haluaa viettää aikaa kanssani. Ja kyseessä on siis todella hyvännäköinen ja fiksu pakkaus... Kaikki miehet siis eivät ilmeisesti aina pelästy rumaa ulkonäköä! Ja jos vielä kutsut itseäsi tavallisen näköiseksi etkä rumaksi kuten minä, sinulla varmasti on toivoa! Odota vaan.
- taas.
näitä pinnallisia naisia.heti kun joku hyvännäköinen osoittaa kiinnostusta niin ollaan kiinni kuin sika limpussa.
- Double standards?
Ahaa. On siis väärin jos mies ei kiinnostu "rumasta" naisesta
ja tuijottaa pelkkää ulkonäköä, mutta samaan aikaan itse
hehkutat kuinka hyvännäköinen tapaus sinusta kiinnostui
aivan kuin se hänen ulkonäkönsä tekisi hänestä jotenkin
arvokkaamman?
- Sepe.
että ympäristö kohtelee/arvostaa sinua, niin kuin itse arvostat ja suhtaudut itseesi.
"Minä olen tämä nainen" Mikäli jo naamasta näkee, että elämässäsi ei ole mitään hymyn aihetta, niin miksi kukaan mies haluaisi tulla osaksi elämääsi?
- MMies
Rakkaus on varattu ainoastaan kauniille ja virheettömille ihmisille. Meidät muut on tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen vailla minkäänlaista kontaktia, minkäänlaista toivoa rakkaudesta, toisen ihmisen kosketuksesta, katseesta edes. Jep jep.
Ekaks kannattaa nauttia hieman emäksisiä tuotteita, tuo happama naama on kyllä sellainen miehen karkotin ettei paremmasta väliä. Ellei ole sinut itsensä kanssa ja nauti olemisesta kropassaan niin kiinnostuneita on huomattavasti vähemmän ympärillä.
Opettele hymyilemään ja ottamaan avoimia ilmeitä kasvoillesi peilin edessä, kohottomalla kulmakarvoja ja treenamalla hymyä. Ota positiivinen ja sosiaalisempi ote siihen elämään yökerhossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371245Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071015
- 71972
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798