Vanhat alan ihmisethän ovat varmaan tästä jo jenkkipainoksen ostaneet aikoja sitten. Mutta ken ei sarjaa vielä tunne, niin suosittelen pistämään jenit jonoon. Meikä antaa Watchmenille täydet 5 tähteä.
http://www.egmont-kustannus.fi/sarjakuvat/nayta_uutinen.phtml?id=2089
Hämähäkkimies ja Musta kissa. Onko joku jo ostanut? Onko tämä hyvä, kannattaako ostaa?
http://www.egmont-kustannus.fi/sarjakuvat/nayta_uutinen.phtml?id=2085
Watchmen suomeksi!
2
3054
Vastaukset
Ei ole tullut lontoonkielinen versiokaan koskaan vastaan... Mutta erittäin kiinnostava sarjakuva, jonka varmaan sorrun joskus ostamaan. Myös V niinkuin verikosto pitänee joskus hankkia itselle.
Kirjastosta olen lainannut V:n sekä suomennettuna, että alkukielisenä... Mutta pakko myöntää, että sarjakuvan kielikuvia vilisevä englanti ei täysin auennut minulle.- jeppari
Onhan tuo Watchmen kulttiteos ja luettu molemmilla kielillä... minäkin suosittelen. Luin myös sen Mustakissa Hämis seikkailun... ihan ookoo mutta ei yllä Smithin parhaiden juttujen tasolle. Jos Guardiandevil kolisi aikanaan niin sitten voisi varauksella suositella... ei ole niin kimurantti juoni vaan aika suoraviivaista. Lukee sen mutta parempiakin on tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428