Onkohan Tapsa tänävuonna kutsuttu Presidentinlinnan itsenäisyyspäivänjuhliin ? Tietääkö joku ?
Minä luulen ettei ole nyt tälläkertaa, koska oli siellä juuri viimevuonna ja ensivuonna on Tapsan 40-vuotistaiteilija juhlavuosi, niin ensivuonna saa varmaan kutsun juhliin taas.
Linnanjuhlat ?
22
966
Vastaukset
- pönöttämään
viinatiskin ääreen - tuollaista kaveria kukaan kutsu, kele.
- kuinka Tapsa
oli 1970-luvulla katkera siitä, että häntä ei ollut kutsuttu itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Nyt kutsutaan jo kaiken maailman hevikuninkaita, jotka eivät käytännössä ole yhtikäs mitään. Tosin juhlia emännöikin Suomen kansan vihollinen.
- mulle
Ja mikähän tekee Tapsasta paremman ihmisen kun nämä mainitsemasi "kaiken maailman hevikuninkaat, jotka eivät käytännössä ole yhtikäs mitään"? Nämä "hevikuninkaat" ovat ainakin saanut luotua kansainvälisen uran ja tehneet suomea tunnetuksi. Tapsa ei ole tehnyt muuta, kuin kierrellyt noita humppaliitereitä ja hullujenhuoneita.
- Maruzela
mulle kirjoitti:
Ja mikähän tekee Tapsasta paremman ihmisen kun nämä mainitsemasi "kaiken maailman hevikuninkaat, jotka eivät käytännössä ole yhtikäs mitään"? Nämä "hevikuninkaat" ovat ainakin saanut luotua kansainvälisen uran ja tehneet suomea tunnetuksi. Tapsa ei ole tehnyt muuta, kuin kierrellyt noita humppaliitereitä ja hullujenhuoneita.
Tapsa on upea, lahjakas, karismaattinen tinkimätön ja ammattitaitoinen pitkänlinjan artisti, joka lauluineen on antanut ja antaa monille suomalaisille sykähdyttäviä ja unohtumattomia elämyksiä. Elämyksiä, jotka tekevät tämän elämäksi kutsutun matkan nautittavammaksi ja kauniimmaksi kulkea.
- ????
Maruzela kirjoitti:
Tapsa on upea, lahjakas, karismaattinen tinkimätön ja ammattitaitoinen pitkänlinjan artisti, joka lauluineen on antanut ja antaa monille suomalaisille sykähdyttäviä ja unohtumattomia elämyksiä. Elämyksiä, jotka tekevät tämän elämäksi kutsutun matkan nautittavammaksi ja kauniimmaksi kulkea.
No eiköhän nuo rock-puolen kaverit ole aiheuttaneet "unohtumattomia elämyksiä" hieman laajemmalle jengille, kuin T. Kansa?
Ja ammattitaitoista väkeä sielläkin pyörii, joten perustelisitko hieman, miksi Tapsa menisi tämän ryhmän ohi? - Maruzela
???? kirjoitti:
No eiköhän nuo rock-puolen kaverit ole aiheuttaneet "unohtumattomia elämyksiä" hieman laajemmalle jengille, kuin T. Kansa?
Ja ammattitaitoista väkeä sielläkin pyörii, joten perustelisitko hieman, miksi Tapsa menisi tämän ryhmän ohi?En sano kuka keneenkin ohoi menee, sen jokainen saa päättää omassa mielessään.
On totta, että esim. HIM ja Rasmus ovat hienoja ulkomaillakin mainetta niittäneitä bändejä, mutta Lordi ei ole mielestäni musiikkia laisinkaan. Toki on ansainnut tänävuonna kutsun pressanlinnaan, koska hommasi Suomelle ensimmäisen viisuvoiton kautta-aikain, mutta muuten en tuota bändiä musiikillisessa mielessä kovinkaan korkealle jaksa arvostaa... vaikka hesitten ulkomailla menestyisivätkin. - hei!
Maruzela kirjoitti:
En sano kuka keneenkin ohoi menee, sen jokainen saa päättää omassa mielessään.
On totta, että esim. HIM ja Rasmus ovat hienoja ulkomaillakin mainetta niittäneitä bändejä, mutta Lordi ei ole mielestäni musiikkia laisinkaan. Toki on ansainnut tänävuonna kutsun pressanlinnaan, koska hommasi Suomelle ensimmäisen viisuvoiton kautta-aikain, mutta muuten en tuota bändiä musiikillisessa mielessä kovinkaan korkealle jaksa arvostaa... vaikka hesitten ulkomailla menestyisivätkin.Lordin tapauksessa pointti ei olekaan musiikissa, vaan showssa. Ja vaikka euroviisut eivät enää olekaan niin IN, kuin aikoinaan, niin tuo voitto on kuitenkin aika kova juttu suomelle. En itsekään arvosta lordia musiikillisesti kovin korkealle, mutta hyvin ryhmä hoiti homman himaaan ja ovat mielestäni ansainneet kutsun bileisiin vähintääkin yhtä paljon kuin esim. T.K. Toivottavasti jättävät kuitenkin pyrot narikkaan, ettei syty linna tuleen ;-)
- Tapsa on pitkälti nykyään
hei! kirjoitti:
Lordin tapauksessa pointti ei olekaan musiikissa, vaan showssa. Ja vaikka euroviisut eivät enää olekaan niin IN, kuin aikoinaan, niin tuo voitto on kuitenkin aika kova juttu suomelle. En itsekään arvosta lordia musiikillisesti kovin korkealle, mutta hyvin ryhmä hoiti homman himaaan ja ovat mielestäni ansainneet kutsun bileisiin vähintääkin yhtä paljon kuin esim. T.K. Toivottavasti jättävät kuitenkin pyrot narikkaan, ettei syty linna tuleen ;-)
kuin Lordikin maskissaan. Tapsa ei vain voi sitä naamaria ottaa pois.
Juokoon mies omia viinojaan kotona. - PÖH!
Tapsa on pitkälti nykyään kirjoitti:
kuin Lordikin maskissaan. Tapsa ei vain voi sitä naamaria ottaa pois.
Juokoon mies omia viinojaan kotona.Jaapa jaa. Tapsa on kylläkin komea ja charmantti mies. Ja kun on vielä pukeutunut frakkiin ( kuten linanjuhlissa pitää olla) niin tyyliä löytyy vaikka muille jakaa.
- kutsua linnaan tänä
PÖH! kirjoitti:
Jaapa jaa. Tapsa on kylläkin komea ja charmantti mies. Ja kun on vielä pukeutunut frakkiin ( kuten linanjuhlissa pitää olla) niin tyyliä löytyy vaikka muille jakaa.
vuonna eikä minään tulevanakaan vuotena viimevuotisen käyttäytymisen takia.
Mies urveloi humalassa Tony Halmeen käsipuolessa ja laukoi niitä sen tuttuja homovitsejä.
Eihän sellaista käytöstä katso kukaan, paitsi muutama molopää Jakomäessä. - Suski_
kutsua linnaan tänä kirjoitti:
Mies urveloi humalassa Tony Halmeen käsipuolessa ja laukoi niitä sen tuttuja homovitsejä.
Eihän sellaista käytöstä katso kukaan, paitsi muutama molopää Jakomäessä.Tiedustelenpa tässä vaan, että minkä takia te kuvittelette ,että Tapsa aina ja jokapaikassa laukoisi jotain homovitsejä ? :)
Ja mä luulen kyllä myös ,että Tapsallakin on sen verran hyvä itsesuojeluvasito ,ettei Tony Halmeen käsipuolessa sentään roiku. - musiikilliset ansiot
mulle kirjoitti:
"Nämä "hevikuninkaat" ovat ainakin saanut luotua kansainvälisen uran ja tehneet suomea tunnetuksi."
Nykäsen Matillakin pukkaa keikkaa mukavasti. Joten hänen täytyy olla hyvä laulaja. Minä tunnen useamman tuiki tuntemattoman sekä Nykäsen Matin että Tapsan päihittävän laulajan.
Se on aivan yhdentekevää kuinka suuren menestyksen saavuttaa kevyessä musiikissa. - Huhhuhh!
mulle kirjoitti:
Him tai Rasmus vielä vuonna 2046 saa jollekin keskustelupalstalle oman areenan, voi heitä pitää arvostettuina bändeinä. 40 vuotta pinnalla ei ole helppo juttu kenellekään. Tehkääpä perässä.
- Huhhuhh!
kutsua linnaan tänä kirjoitti:
Eihän sellaista käytöstä katso kukaan, paitsi muutama molopää Jakomäessä...mistä noin tarkkaan tiedät, että T.Kansa örvelöi viime vuonna linnassa Tony Halmeen käsipuolessa laukoen homovitsejä? Olitko kenties itse kutsuvieraiden joukossa ja mistähän ansioista sinä mahdoit kutsun saada? "Sellaista käytöstä ei katso kukaan" paitsi näemmä sinä, siis "molopää Jakomäestä".
- Tapsa is BEST!
Huhhuhh! kirjoitti:
..mistä noin tarkkaan tiedät, että T.Kansa örvelöi viime vuonna linnassa Tony Halmeen käsipuolessa laukoen homovitsejä? Olitko kenties itse kutsuvieraiden joukossa ja mistähän ansioista sinä mahdoit kutsun saada? "Sellaista käytöstä ei katso kukaan" paitsi näemmä sinä, siis "molopää Jakomäestä".
Niin just! Ja se on ihan sama tekeekö laulajantyötä kotimaassa vai ulkomailla. Se on samanlailla kovaa, ansiokasta ja arvostettavaa hommaa molemmissa tapauksissa. Ei läheskään kaikki eri maiden parhaat laulajat ole kansainvälisesti tunnettuja, eivätkä laula ulkomailla. Aivan kuten esim. Euroopassa on upeita näyttelijöitä. He näyttelevät omassa maassaan oman maansa elokuvissa, ei kaikki parhaat näyttelijät mene Hollywoodin näyttelemään.
- muistaa tapsua
Huhhuhh! kirjoitti:
Him tai Rasmus vielä vuonna 2046 saa jollekin keskustelupalstalle oman areenan, voi heitä pitää arvostettuina bändeinä. 40 vuotta pinnalla ei ole helppo juttu kenellekään. Tehkääpä perässä.
tuolloin niin ihmettelen. Tai sitten muistaa pahalla.
- qwskhj
Huhhuhh! kirjoitti:
No eiköhän humppakailottajalle riitä kerta noissa kinkereissä, miks pitäis useampaan kertaan kutsua jos ei ole mitään uusia saavutuksia.
Huhhuhh! kirjoitti:
..mistä noin tarkkaan tiedät, että T.Kansa örvelöi viime vuonna linnassa Tony Halmeen käsipuolessa laukoen homovitsejä? Olitko kenties itse kutsuvieraiden joukossa ja mistähän ansioista sinä mahdoit kutsun saada? "Sellaista käytöstä ei katso kukaan" paitsi näemmä sinä, siis "molopää Jakomäestä".
Noi on niitä tälläpalstalla riekkuvien muka kaikkitetävien örvelöitten kirjoituksia vaan. Ei niitä kannata niin noteerata.
- mieltä....
Justiinax kirjoitti:
Noi on niitä tälläpalstalla riekkuvien muka kaikkitetävien örvelöitten kirjoituksia vaan. Ei niitä kannata niin noteerata.
ettei kannata palstan oman pellemme ja kana-aivomme Justiinaxin kirjoituksia noteerata. Sen verta riekkuvaa ja örveltävää juttua.
- ja vanhatkin
qwskhj kirjoitti:
No eiköhän humppakailottajalle riitä kerta noissa kinkereissä, miks pitäis useampaan kertaan kutsua jos ei ole mitään uusia saavutuksia.
saavutukset ovat sitä "dirlandarlandarlandaan" laulamista ja siihen sanoituksen tekemistä.
Noilla ansioilla ei pääse edes keskiolutkuppilaan. - miksi siis
Justiinax kirjoitti:
Miksi noteeraat silti jokaisen? Vastaat jokaiseen Tapsaa vähänkin arvostelevaan kirjoitukseen, kuten taas tähänkin. Ja taatusti myös tähän mun viestiin.
- Huhhuuu
muistaa tapsua kirjoitti:
tuolloin niin ihmettelen. Tai sitten muistaa pahalla.
...taidat olla! Tarkoitan, että T. Kansa on NYT ollut 40 vuotta puheenaiheena ja esillä. Hän alkoi laulaa jo silloin kun sinä et tiennyt tästä maailmasta mitään. 40 vuoden kuluttua Tapsa on todennäköisesti jo mullan alla, eihän sitä nyt kukaan ole väittänytkään. Että jos silloin HIM tai Rasmus vielä on puheenaiheena, on syytä nostaa heille hattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778