Kysyisin asiasta tietäväiltä, että onko pääkaupunkiseudulla seuroja, joissa harjoitellaan vain lukkopainia? Olen ymmärtänyt, että useissa seuroissa harjoitellaan vapaaottelua ja lukkopainia yhdessä. Itseäni ei kuitenkaan vapaaottelu juurikaan kiinnosta, vaikka lajia arvostankin.
Kysyisin vielä, että onko 35 vuotias mies liian vanha aloittamaan lajin harrastamisen. Olen ikäni urheilua harrastanut, mutta vääntölajeihin olen vähemmän tutustunut. Kiitos etukateen asiallisista kommenteista.
Lukkopainia pääkaupunkiseudulla
3
654
Vastaukset
- vastaajapoika
Ei 35 liian vanha ole kunhan ei ole tavoitteet ihan huipulla. Taitaa olla mma vantaa ainoa pk seudun sura jossa ei pahemmin rätillä väännetä. Niihin vapaaottelu reeneihin ei välttämättä tarvitse mennä:D
- voin kai mennä?
"Taitaa olla mma vantaa ainoa pk seudun sura jossa ei pahemmin rätillä väännetä. Niihin vapaaottelu reeneihin ei välttämättä tarvitse mennä:D"
Niin mitä tolla rätillä vääntämisellä tarkoitat? Miksi ei kannata mennä? - Kuolo
voin kai mennä? kirjoitti:
"Taitaa olla mma vantaa ainoa pk seudun sura jossa ei pahemmin rätillä väännetä. Niihin vapaaottelu reeneihin ei välttämättä tarvitse mennä:D"
Niin mitä tolla rätillä vääntämisellä tarkoitat? Miksi ei kannata mennä?Sillä tarkoitetaan tässä tapauksessa brasilialaista ju-jutsua, Mitä harjoitellaan Espoon takadossa ja Helsingin Ju-jutsu klubilla. Noissa myös lukkopainitaan. Puvun kanssa harjoittelu pukee lukkopainia. Riippuu kai, että mikä seura on lähinnä sinua. Et ole liian vanha lukkopainiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193704Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72535Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82114- 371677
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581086Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For78933