Autoharrastajana kiinnostaisi vaan tietää, että minkä merkkinen auto Tapsalla nykyään on ? Yhteenaikaanhan hänellä oli Opel Senator, mutta epäilen ,että on jo vaihtanut sen toiseen.
Tapsan auto ?
31
4299
Vastaukset
- OK.
Tarkempaa mallimerkkiä en tiedä, mutta musta/tummansininen Bemari Kansalla on nykyään.
- hirnuu muutkin
kuin suojatietä vihreän valon aikana ylittäneet.
Tapsalla on Bemari nykyään kyllä ja komea Bemari onkin. Taas yksi syy lisää tämän palstan örveltäjillä kadehtia Tapsaa.
- heh
Justiinax kirjoitti:
Tapsalla on Bemari nykyään kyllä ja komea Bemari onkin. Taas yksi syy lisää tämän palstan örveltäjillä kadehtia Tapsaa.
on justiinax sitten käynyt kyttäilemässä tapsan autoa!
- ...voi
Justiinax kirjoitti:
Onko tuo sinusta siis syy kadehtia toisia? En ymmärrä miksi nyt itse vedät tuon kateuden mukaan keskusteluun kun muistaakseni juuri sinä olet joskus ihmetellyt että miksi otetaan kateus syyksi jos/kun ei pidetä jostain, eikä parempaakaan perustetta sille keksitä. Mutta ehkä sovellat sitä vain silloin kun se sulle sopii, se taas on aika kieroutunutta.
- varustetun kaverin
...voi kirjoitti:
Onko tuo sinusta siis syy kadehtia toisia? En ymmärrä miksi nyt itse vedät tuon kateuden mukaan keskusteluun kun muistaakseni juuri sinä olet joskus ihmetellyt että miksi otetaan kateus syyksi jos/kun ei pidetä jostain, eikä parempaakaan perustetta sille keksitä. Mutta ehkä sovellat sitä vain silloin kun se sulle sopii, se taas on aika kieroutunutta.
olisi syytä liikkua julkisilla ihan muiden tiellä liikkuvien turvallisuuden takia!
- mahtaa Justiinaxilla
Justiinax kirjoitti:
olla? Lada 1200 kenties?
- tane
varustetun kaverin kirjoitti:
olisi syytä liikkua julkisilla ihan muiden tiellä liikkuvien turvallisuuden takia!
Montakos kolaria Tapani onkaan ajanut?
tane kirjoitti:
Niin just! Arvostelijat miettiköön sitä .
- mitään
Justiinax kirjoitti:
Ei ole Latuskaa minulla.
Eihän justiinaxille edes ajokorttia myönnetä. Kuten ei kellekkään muullekaan "yksinkertaiselle".
- mutta
tane kirjoitti:
Eikö niitä lasketa ketkä on kauhuissaan hyppineet ojaan Tapsukan kaahatessa?
- Kari fani
Justiinax kirjoitti:
Komee maasturi Mersu joten siinä teille kadehtimista
- entäs Kari?
Kari fani kirjoitti:
Kuka sitä Karin Mersuu ajaa kun koskaan ei ite oo selvinpäin?
Ja mikä on maasturimersu,sori maalaisuuteni mutta en tosiaankaan tiedä! - Kari fani
entäs Kari? kirjoitti:
Kuka sitä Karin Mersuu ajaa kun koskaan ei ite oo selvinpäin?
Ja mikä on maasturimersu,sori maalaisuuteni mutta en tosiaankaan tiedä!Aika maalainen olet jos et tiedä maasturimersua mene autokauppaan ja kysy niin näyttävät sulle maalaiselle.
Ja Kansa ajaa itse??Epäilen koska on aina pillereissään....
Kari ajaa kyllä itse autoaan ja mitä sä tänne kirjoitat sellaista mistä et tiedä mitään? - öunöu
Kari fani kirjoitti:
Sehän on sitten just niinkuin ajattelinkin ,että millaiset autot heilel sopii, eli : Karille luotettava, monikäyttöinen maasturimersu ja Tapsalle nopea Bemari.
- oli Iltalehdessä
juttu Tapsan auton myynnistä. Kyseessä oli Lexus. Tapsa käyttää automaattivaihteista autoa. Pröystäilysyistä kenties.
- kukaan niin tiedä,
mutta on kortti kuitenkin ollut useasti "kuivumassa" eli ei se tapsu kaikilta osin ihan liikennesääntöjen mukaan aja.
Ja vitunmoinen vinkuintiaanikin on. Lopettaisi joiuntansakin. - tane
kukaan niin tiedä, kirjoitti:
mutta on kortti kuitenkin ollut useasti "kuivumassa" eli ei se tapsu kaikilta osin ihan liikennesääntöjen mukaan aja.
Ja vitunmoinen vinkuintiaanikin on. Lopettaisi joiuntansakin.En ole puolustanut, enkä hyväksy kaahailuja, mutta mielestäni Kansankaahailusta annetaan yksipuolinen ja väritettykuva.Onkohan ,intiaaneilla autoja.Satutko tietämään?Kuinka intiaanit joikuu?Olis mukava kuulla.
- kysymykseesi
tane kirjoitti:
En ole puolustanut, enkä hyväksy kaahailuja, mutta mielestäni Kansankaahailusta annetaan yksipuolinen ja väritettykuva.Onkohan ,intiaaneilla autoja.Satutko tietämään?Kuinka intiaanit joikuu?Olis mukava kuulla.
Jos et tiedä kuinka intiaanit joikuu niin kuuntele Kansan levyä. Voi tane parkaa, sun yleis-sivistyksesi on samaa tasoa kuin oikeinkirjoitustaitosi. Luuletko että intiaanit vieläkin ratsastaa pitkin preeriaa? Kyllä niillä intiaaneilla samalla lailla on autoja kuin muillakin. Miten tuo sitten tähän asiaan liittyneekin?!? Se on kai "tanelogiikkaa".
- nainen tai vähintäin
kysymykseesi kirjoitti:
Jos et tiedä kuinka intiaanit joikuu niin kuuntele Kansan levyä. Voi tane parkaa, sun yleis-sivistyksesi on samaa tasoa kuin oikeinkirjoitustaitosi. Luuletko että intiaanit vieläkin ratsastaa pitkin preeriaa? Kyllä niillä intiaaneilla samalla lailla on autoja kuin muillakin. Miten tuo sitten tähän asiaan liittyneekin?!? Se on kai "tanelogiikkaa".
joku transu kun naisen logiikkaa käyttää.
Ja vielä tapsuakin kuuntelee. On tyypillä ainakin maku pers...perheestä. - OK.
nainen tai vähintäin kirjoitti:
Ja vielä tapsuakin kuuntelee. On tyypillä ainakin maku pers...perheestä.Minä taas luulen ,että Tane on aina todellinen MIES täällä. Muut tänne kirjoittelevat "miespuoliset" henkilöt vaikuttavat joidenkin juttujensa perusteella olevan jotain keskenkasvuisia kakaroita.
Ja se maku, siis ainakin MUSIIKKIMAKU Tanella on erinomainen ! - tane
nainen tai vähintäin kirjoitti:
Ja vielä tapsuakin kuuntelee. On tyypillä ainakin maku pers...perheestä.Kyllä tane on naisenkanssa ollut naimisissa yli 30 vuotta,Mutta köyhä tane olisi,jos tanella ei olisi niin mies kuin naisystäviä.Mitä siihen naisenlogiikkaan tulee niin tane on pannutmerkille,että se naisenlogiikka on monessa-asiassa paljon toimivampaa ja kokonaisvaltaisempaa kuin miesten.ON ihana elää,kun ei tarvitse elää minkäänlaisten pelkojen kanssa,ei tarvitse miestenvessasakaan vilkuilla ympäriinsä.On mahtavaa,kun voi kuunnella sellaistamusiikkia josta tykkää,jopa klassistamusiikkia,ei ole tanenvika jos hyvämusiikki ei mene kaikille perille.Tanenmielestä kaikilla on oltava elämisen,sanomisenvapaus,ne kuuluvat perusoikeuksiin.Mutta haistatteleminen osoittaa,että jotakin on pahasti vialla.Mutta tänäpäivänä on apua saatavilla,jos sellaista vain haluaa ja on vastaanottokykyä.
- tane
kysymykseesi kirjoitti:
Sinähän loukkaavasti puhuit vinku-intiaaneista.Mittaatko sinä ihmisensivistystason oikeinkijoittamisella?Minä tunnen ihmisiä,jotka eivät hallitse muutakuin juurijajuuri nimensä kirjoittamisen,mutta ovat hienojaihmisiä,elämääkokeneita,mutta heidän sivistyksensä perustuu,itse-elettyynelämään ei kirjoista opittuun.Kaikkikunnia saamelaisille,sillä hehän joikuvat jos Tapani Kansa osaa joikua,niin entistäenemmän kunnioitan häntä.Jäädään kuulolle jos Tapani vaikka levyttäisi seuraavaksi joikuja.
- halunnut sitä
tane kirjoitti:
Sinähän loukkaavasti puhuit vinku-intiaaneista.Mittaatko sinä ihmisensivistystason oikeinkijoittamisella?Minä tunnen ihmisiä,jotka eivät hallitse muutakuin juurijajuuri nimensä kirjoittamisen,mutta ovat hienojaihmisiä,elämääkokeneita,mutta heidän sivistyksensä perustuu,itse-elettyynelämään ei kirjoista opittuun.Kaikkikunnia saamelaisille,sillä hehän joikuvat jos Tapani Kansa osaa joikua,niin entistäenemmän kunnioitan häntä.Jäädään kuulolle jos Tapani vaikka levyttäisi seuraavaksi joikuja.
apua hakea. vai puuttuiko vastaanottokyky?
Ihminen jolle Kansa on nr.1 ei omaa musiikkimakua.
Paitsi huonon. - Ansku.
tane kirjoitti:
Hyvä kommentti Tane ! Pidä pintasi vaan !
(ps.Kukaanhan ei tänne niin täydellisen oikeaoppista tekstiä kirjoita ,että olisi varaa siitä toisille huomautella. ) - Ansku.
tane kirjoitti:
Kyllä tane on naisenkanssa ollut naimisissa yli 30 vuotta,Mutta köyhä tane olisi,jos tanella ei olisi niin mies kuin naisystäviä.Mitä siihen naisenlogiikkaan tulee niin tane on pannutmerkille,että se naisenlogiikka on monessa-asiassa paljon toimivampaa ja kokonaisvaltaisempaa kuin miesten.ON ihana elää,kun ei tarvitse elää minkäänlaisten pelkojen kanssa,ei tarvitse miestenvessasakaan vilkuilla ympäriinsä.On mahtavaa,kun voi kuunnella sellaistamusiikkia josta tykkää,jopa klassistamusiikkia,ei ole tanenvika jos hyvämusiikki ei mene kaikille perille.Tanenmielestä kaikilla on oltava elämisen,sanomisenvapaus,ne kuuluvat perusoikeuksiin.Mutta haistatteleminen osoittaa,että jotakin on pahasti vialla.Mutta tänäpäivänä on apua saatavilla,jos sellaista vain haluaa ja on vastaanottokykyä.
Onnellinen on se mies , jolla on kyky ajatella muullakin kuin "vehkeillään".
- tane
halunnut sitä kirjoitti:
apua hakea. vai puuttuiko vastaanottokyky?
Ihminen jolle Kansa on nr.1 ei omaa musiikkimakua.
Paitsi huonon.Olenko minä sanonut,että Tapani on ykkönen.Minulle ykkönen on Jussi Björling.Kotimaisista Tapani on yksi heistä.Minä pidän esim.Jorma Lyytisestä,Veikko Tyrväisestä,Matti Salmisesta,Jorma Hynnisestä,Jaakko Ryhäsestä,Matti Lehtisestä,Anneli Saaristosta,Laila Kinnusesta,Tamara Lundista,Karita Mattilasta.Haluatko vielä lisäänimiä.Mutta näistä nykyisistäuusistalaulajista ,en yhdestäkään.Mikko Kilkkisestä saattaa tulla,sen aika näyttää.Minä olen ainavalmis hakemaan apua,kun tunnen siihen tarvetta.Mutta onneksi minulla on niin mielenkiintoinen ja rakkaudentäyteinenelämä,että tällähetkellä en tunne tarvitsevani apua,mutta pyydän sitä,jopa sinulta jos tarve vaatii.
- tane
Ansku. kirjoitti:
Onnellinen on se mies , jolla on kyky ajatella muullakin kuin "vehkeillään".
Kiitos Ansku.Montakertaa kun näitä lukee,niin tulee mieleen erään viisaanajattelijanlause:"KUN KUUNTELET OIKEIN TYHMÄÄ , JOS PIDÄT ITSEÄSI VIISAANPANA NIIN OLE HILJAA.
- bimmerman
Tapsa siirtyi taas bemarin rattiin kun alkoi talous olla lamavuosien jälkeen kunnossa ja talolainat maksettu. Hänen pohjanoteeraus oli Opel Senator 3,0 jolla menetti ajokorttinsa Varkauden liepeillä ja joutui sinne käräjäreissulle.
Aiemminhan Tapsa ajoi aina bemareilla, ja nyt siis alla uusikorisin 5-sarjalainen 530i. Tolla ehtii kivasti Tapsakin. Aikoinaan 70-luvulla eräs Iltasanomien toimittaja haastatteli Tapsaa tämän bemarin kyydissä, kuulemma nopeus oli Lauttasaaren sillalla 160 ja Tapsa vaan jutteli ja antoi vastauksia rauhallisesti ikäänkuin auto seisoisi. Tämä kuvastaa sitä että hän on hyvä kuski, tottunut nopeaan menoon eikä mikään saatanan körö.- Turakainen.
Kesällä, kun menin Tapsan keikalle, niin näin taustapeilista, kun kaukana suoran päässä näkyi auton valot. Itsekkin ajoin hiukan yli sallitun nopeusrajoituksen, mutta hetkessä tuo takaa tullut auto pyyhälsi suhahtaen ohi ja katosi mutkasta tietä näkymättömiin. Tanssipaikalle saapuessani näin esiintyjien parkkipaikalla tuon samaisen auton ja Tapsahan sieltä auton takapenkiltä juuri pukupussia otti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838