Blue1:n

henkilökunta..

Miksi Blue1:n käyttämältä kenttä- ja lentohenkilökunnalta saa jatkuvasti kuulla eri tasoista vittuilua? Kenttähenkilökunta urputtaa milloin mistäkin pikku asiasta, varaustiskin porukka töpeksii ja muun muassa hajottaa perhematkustajat ympäri konetta. Nenäkkäät lentoemot pitävät matkustajia ihan tyhminä ja antavat siten itsestään vielä tyhmemmän kanamaisen kuvan.

Ei tämmöistä tapahdu Finskillä: lähes poikkeuksetta sulavaa ja joustavaa palvelua. Eivät rähise, jos asiakkaalle sattuu pieni fiba. Rutinoitunutta palvelua, jos nyt hymy ei aina irtoakaan. Mutta mieluummin totinen täti kun äkisevä nuori ja ilmeisen kokematon typykkä. Tässä olisi Blue1:llä paljon petraamista.

5

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas.

      kun sitä saa mitä tilaa! oliskos vikaa myös itsessäs? itse olen lentänyt blue1 todennäköisesti(ja taatusti enemmän kuin sinä)ja AINA SAANUT HYVÄÄ PALVELUA.

    • Finnairille

      Kyllä meilläkin sinunlaisille palikoille osataan kettuilla. Parempi että rajoitat matkustelusi 100m himasta...

    • Minulla on vain pelkästään mukavia kokemuksia Blue 1:n henkilökunnasta. Kenttähenkilökunta on miellyttävää ja eipä koneissakaan ole ollut valittamista.

      Finnairilla lentohenkilöstö on palvelualtista, mutta sen sijaan kenttähenkilöstön palveluasenteessa on erittäin paljon korjaamista.

    • mieltä

      Joo. Samansuuntaista kohtelua olen minä saanut Blue1:n matkustamohenkilökunnalta. Nyt ei ole kyse siitä, että itse olisin/olisimme käyttäytyneet mitenkään huonosti. En juurikaan vaivaa emoja lennolla. Emot todellisia puupäitä, siis uskomattoman nyrpeitä ja niin olevinaan. Kouluttamattomia suurin osa, sen kyllä huomaa. Yks vanhempi täti oli kyllä kerran tosi kiva mulle ja miehelleni yks stuertti myös.

      • porukkaa

        Onhan meitä joka lähtöön.. Niinhän joka firmassa. Joillakin peruskoulu kesken, toisilla kohta tohtorin paperit. 90% kuitenkin hyvin koulutettuja, varsinkin nuoret, etsimässä kokemuksia. Ainakin työympäristönä ihana, joskin maksullinen tarjoilu muuttanut työtä paljon kurjempaan suuntaan...

        Itse olen ainakin aina iloinen kun joku viitsii vielä valita blue1:in, joten varmasti hymyilen teille ja palvelen niin hyvin kuin voin :) Pahoittelen jos on huonoja kokemuksia tullut vastaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe