On niin imeliä kirjoituksia (itsellä huonot kokemukset bulesta) että taitaa olla firman omat lentoemot ja pomot kirjoittelemassa!
Feikkejä
3
956
Vastaukset
- kokemuksia!
Ilmeisesti kulttuurimme peruspiirre on pessimismi.
Nähdään vain negatiivisia puolia asioissa.
Kaikki myönteisen toteaminen herättää epäluuloja.
Samoin myös työelämässä.
Jos esimies antaa tunnustusta hyvin tehdystä työstä, sutaudutaan siihen äärimmäisen epäluuloisesti tai otetaan se jopa vittuiluna.
Minulla nyt vaan sattu olemaan sinikosta myönteiset kokemukset.
Mutta, kuten totesin, kokemukseni siitä ovat niin vähäiset etten lähde vielä yleistämään.
Vertailukohtia minulla on 41:n meno/paluu lentomatkan verran.
Joukossa sekä reitti- että lomalentoja.
Yhtiöiden lukumäärää en viitsi ryhtyä muistelemaan.
Surkein on joka tapauksessa ollut Lufhansan halpis, Condor.- kokemuksia..
.. itse kullakin eri lentoyhtiöistä. Lensin kahdesti KLM:llä: ensimmäisen ja viimeisen kerran, Amsterdamista Mexico Cityyn.
Kyllä SAS:illa palvelu pelaa, mutta Blue1:n Oulun kenttäväki ja monet nuoret lentoemot ovat aika tökeröitä. Se ei erotu jos matkustaa yksin, mutta lasten kanssa matkustaessa kaipaa sitä sujuvaa kohtelua ja menettelyä, jota Finnair lapsiperheisiin kohdistaa! Tämä vaan heijastuu sitten bisnesmatkoihinkin, joten pyrin välttämään Bluella lentämistä.
- EBG 041
...mut jotkut puhuu myös totta täällä.
mä lennän blue:lla 4-6 kertaa kuussa, eikä vielä ole tullut sellasta finskin hapannaaman tapasta akkaa vastaan yhdelläkään lennolla.
finski lentää vaan stadista, joten siks ei tuu jakoavainsiivillä lennettyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882