Muistaako joku Tuulia Myllyojan?

Ulkosuomalainen

Kaunisääninen laulaja Tuulia Myllyoja on meidän ikäinen nykyisin 50 . Hän oli vähän aikaa pinnalla 70-luvun alussa ja teki ainakin yhden levyn. Mihin hän sitten oikein katosi? En ole kuullut hänestä puhuttavankaan noiden vuosien jälkeen.

25

3399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäsuomalainen

en mitään tiedä, mutta Tuulan tiedän. Hän on nyt 62 v ja voi hyvin.

• En ole varma

..vaikuttaa Oulunsalossa,ainakin täältä kotoisin.
      Keskittynyt lähinnä säveltämiseen.

• Oulunsalosta,

meni naimisiin joskus kymmenisen vuotta sitten. Ei kyllä enää Oulunsalossa asustele. Eikä kyllä ole vielä yli 6-kymppinen, kuten joku väitti.

• Melkein naapurissa aikoinaa...
        Oulunsalosta, kirjoitti:

meni naimisiin joskus kymmenisen vuotta sitten. Ei kyllä enää Oulunsalossa asustele. Eikä kyllä ole vielä yli 6-kymppinen, kuten joku väitti.

Ikä noin 46-48v.

• tietämään,
        Melkein naapurissa aikoinaa... kirjoitti:

Ikä noin 46-48v.

että on muutaman vuoden minua vanhempi, ja minä olen 54 vuotta. Pyrin aikoinaan kauppaoppilaitokseen, jossa hän työskenteli. Olin juuri päässyt ylioppilaaksi.

• Sama
        tietämään, kirjoitti:

että on muutaman vuoden minua vanhempi, ja minä olen 54 vuotta. Pyrin aikoinaan kauppaoppilaitokseen, jossa hän työskenteli. Olin juuri päässyt ylioppilaaksi.

Mulla tuli täydellinen laskuvirhe,ois pitänyt edes hieman miettiä,enne edellistä viestiä.

• Muistikatkos..
        tietämään, kirjoitti:

..mulle tuli.Olis pitänyt ajatella ennenkuin iän tänne kirjoitan.Edellinen viesti muuten katos.
        Eli...56-58 lähellä oikeaa.

• homma tuo
        Muistikatkos.. kirjoitti:

..mulle tuli.Olis pitänyt ajatella ennenkuin iän tänne kirjoitan.Edellinen viesti muuten katos.
        Eli...56-58 lähellä oikeaa.

viestin katoaminen, miten se nyt tuli takaisin? Kummitteleeko täällä?

Itse tosiaan muistan Tuulian vuodelta 1971. Ystävällinen oli silloin, kuin aina muutenkin.

• enkeliduo
        Melkein naapurissa aikoinaa... kirjoitti:

Ikä noin 46-48v.

nuarena pinnalla.
        Emmää kyl edes muista sen nimist.

• Ulkosuomalainen

Olen ehtinyt jo luulemaan, että vuosi 1971 on ollut vain unta, jolloin olin 16-vuotias. Muistan, kun Tuulia esiintyi TV:ssä, ja hänellä oli sellainen perhos- T-paita yllään.

Tiesin kyllä melko varmasti, että hän on ainakin joitakin vuosia minua vanhempi.

• naapurin poika

Tunnen Tuulia. Tuulia on jatkanut musiikin harrastusta Oulun alueella näihin päiviin asti. Häntä on voinut ihailla useissa lauluyhtyeessä - myös solistina -joista tunnetuin Laulu- ja soitinyhtye ANCORA. Yhtye voitti mm. Kotkan merilaulupäivillä I palkinnon muistaakseni v. -86, Tuulia solistinaan. Lisäksi hän on ohjannut hienoja musiikkiproduktioita vielä 2000 luvullakin Balladikuorolle ja orkesterille, joka vaikuttaa Oulunsalossa ja menestyi mm. Jyväskylän harrastajateatteripäivillä 90-luulla. Tuulia on edelleen hyvännäköinen, hoikka ja luulis 35 vuotiaaksi.

• oppilassss

Tiiän kylläTuulian. Hän on meidän opettajamme Oulun Kaukovainiolla.. En ois heti uskonut että hän ois ollut laulajana. Voihan hänestä ääntä lähtäkkin!!!

• peku 38

Asuin Californiassa kun Tuulia vieraili Berkeleyn suomalaisella haalilla. Sain vanhemmiltani suomesta Tuulia/Törmä LP:n. Olen usein ihmetellyt mihin tämä kaunisääninen kaunokainen katosi.Tänään kuuntelin levyn pitkästä aikaa ja haikeat muistot tuli mieleen niistä kauniista sanoituksista ja ihanasta äänestä.Ainakin täällä muistetaan.Lappeenranta 2007 Peku

• Levystä
      • Meriläinen

Siis ainakin miljoona salamaa kävi lävitseni kun avasin tuon linkin ja luin.
        Olen kaivannut kappaletta "Kerro minulle".
        Joskus kasettien aikaan se oli minulla.
        Olen etsinyt tuubista mutten löytänyt, ja nyt se lukee ihan nätisti ensimmäisenä tuolla listalla.
        Kiitos.

• Levystä
        Meriläinen kirjoitti:

Siis ainakin miljoona salamaa kävi lävitseni kun avasin tuon linkin ja luin.
        Olen kaivannut kappaletta "Kerro minulle".
        Joskus kasettien aikaan se oli minulla.
        Olen etsinyt tuubista mutten löytänyt, ja nyt se lukee ihan nätisti ensimmäisenä tuolla listalla.
        Kiitos.

Levy on ilmestynyt nyt. Onko Tuulia levyttänyt koskaan enempää musiikkia? Keskustelussa mainittiin aiemmin ANCORA. Onko tällä ryhmällä levytyksiä?

• Meriläinen
        Levystä kirjoitti:

Levy on ilmestynyt nyt. Onko Tuulia levyttänyt koskaan enempää musiikkia? Keskustelussa mainittiin aiemmin ANCORA. Onko tällä ryhmällä levytyksiä?

Odotankin levyä postilaatikkoon jo huomenna tai ens viikon alussa :)))))))
        ANCORAsta ei minulla ole tietoa.

• ,,,,

• tuuliatörmälevystä

• Meriläinen

Kiitos sinulle vielä kerran tästä aloituksesta.
      Nyt soi levy tuolla soittimessa.
      Kuuntelin kappaleen "Kerro minulle", katselin tuulen leikkiä ja tuota meren pientä myllerrystä.
      Laulu vei minut jonnekin hyvin kauas muistoissani.

• SK

7 ensimmäistä kappaletta ovat Tuulian ja viimeiset 6 kappaletta Pekka Törmän sanoittamia, säveltämiä ja sovittamia.

• SK
        SK kirjoitti:

7 ensimmäistä kappaletta ovat Tuulian ja viimeiset 6 kappaletta Pekka Törmän sanoittamia, säveltämiä ja sovittamia.

Sovitukset saattaa sittenkin kyllä olla Ilpo Saastamoisen....Mutta kumminkin, Tuulia ja Törmä ovat pääasiassa omat laulunsa tehneet.

• kimmopoika

Tuulia oli naapurini ja minua kaksi vuotta vanhempi. Oli isosiskoni kanssa samalla luokalla. Tuulia on syntynyt 1951 tai 52, eikä hänen ulkoinen olemuksensa ole moilloinkaan ollut ikäistänsä vanhemman oloinen vaan pirteä ja nuorekas. Hänen äänessään on nautinnollinen kuulaus, johon ei moni laulaja pysty. Tuskin kukaan paitsi Kate Bush.

• Vielä tämä vanha ketju ylös kun löysin nyt tuubistakin Tuulian esittämän Kerro minulle. Oli sellainen kappale joka oli lapsena minulla kasetilla ja kun kasetti aikoinaan hävisi niin hävisi koko kappalekin. Mielessäni se oli mutta ei missään kuunneltavana.
      Kun jotain oikein toivoo niin se toteutuu. Kyllä aika ajoin etsin tätä todella paljon.
      Vaan vielä se tuntuu yhtä vahvasti kun sitä aina välillä kuuntelen:
      T: meriläinen

https://www.youtube.com/watch?v=vxJCPSvcQNU&feature=share

• Musiikinkuuntelija

Tuulia ja Törmä albumi löytyy myös Spotify musiikkipalvelusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      87
      1885
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1661
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1588
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1306
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1116
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      162
      984
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      896
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      870
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      837
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      828
    Aihe