ulosotossa varattomaksi. Niin mihin kaikkeen se vaikuttaa? Saako silloin esm. autoon liikennevakuutusta tai sanotaanko jo voimassa oleva liikennevakuutus irti?
Jos ihminen todetaan
9
1753
Vastaukset
- Lain koura
Eihän varaton ihminen omista ajoneuvoa, eikä tarvitse vakuutusta. Kompakysymys siis.
Jos sen sijaan ajattelit alkaa varattomaksi, niin hyi hyi. Saatat myös syyllistyä velallisen epärehellisyyteen tai velallisen petokseen. Mieti ennemmin näiden seurauksia. Vielä kerran hyi ja soosoo. - jippu.
Kyllä varattomuusmerkinnän saanut saa pakollisen liikennevakuutuksen.
Jos sinulla on voimassaoleva vakuutus, puhelinliittymä tai pankkilaina niin ei niinhin varattomuusmerkintä vaikuta.- Mitä Äksyin Ämmä
on maininta siitä, että "...palveluntuottajalla on milloin tahansa tämän sopimuksen voimassaoloaikana oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot ja harkintansa mukaan vaatia asiakasta toimittamaan operaattorille vakuus..."
Sopimuksessa oli lisäksi mainittu tilanteita, joissa tällainen tarkistus suoritetaan, esimerkiksi yllättävän suuri maksukertymä tai asiakkaan asettaminen konkurssiin. - mitään.
Mitä Äksyin Ämmä kirjoitti:
on maininta siitä, että "...palveluntuottajalla on milloin tahansa tämän sopimuksen voimassaoloaikana oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot ja harkintansa mukaan vaatia asiakasta toimittamaan operaattorille vakuus..."
Sopimuksessa oli lisäksi mainittu tilanteita, joissa tällainen tarkistus suoritetaan, esimerkiksi yllättävän suuri maksukertymä tai asiakkaan asettaminen konkurssiin.Operaattoreille on ihan sama vaikka olisi miljoona velat jos olet maksanut niille ajoissa ja maksat.Ei ne takuita pyytäneet minultakaan vaikka ulosotossa 24000€.
- itselläni velkaa
Mitä Äksyin Ämmä kirjoitti:
on maininta siitä, että "...palveluntuottajalla on milloin tahansa tämän sopimuksen voimassaoloaikana oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot ja harkintansa mukaan vaatia asiakasta toimittamaan operaattorille vakuus..."
Sopimuksessa oli lisäksi mainittu tilanteita, joissa tällainen tarkistus suoritetaan, esimerkiksi yllättävän suuri maksukertymä tai asiakkaan asettaminen konkurssiin.Itselläni on 2003 tehty varattomuusmerkintä 169000 eur.
Vuodesta 1994 ollut saman operaattorin liittymä.
Keväällä otin pakettipuhelimen samalta operaattorilta.
Ja viime syksynä ADSL liittymän samalta operaattorilta. Mitään vakuuksia ei ole pyydetty.
Kaikki laskut on operaattorille aina omaksettu. - luottokortit?
itselläni velkaa kirjoitti:
Itselläni on 2003 tehty varattomuusmerkintä 169000 eur.
Vuodesta 1994 ollut saman operaattorin liittymä.
Keväällä otin pakettipuhelimen samalta operaattorilta.
Ja viime syksynä ADSL liittymän samalta operaattorilta. Mitään vakuuksia ei ole pyydetty.
Kaikki laskut on operaattorille aina omaksettu.Otetaanko luottokortit pois kun tulee maksuhäiriömerkintä?
- ei luottotiedot
luottokortit? kirjoitti:
Otetaanko luottokortit pois kun tulee maksuhäiriömerkintä?
vaikuta jos esim hoitanut kaikki lainat ja maksut pankin kanssa josta visa niin vis apysyy yleensä.Samoin puhelin liittymät sun muut säilyy niinkauan kuin hoidat niitä.Vakuutusta eli liikenne vakuutusta ei voida irtisanoa koska se pakollinen,mutta et saa autoa katsastettua jollet ole sujut vakuutusyhtiön kanssa.Uutta vakuutusta ottaessa voivat pyytää koko maksun vuodesta kerralla jos luottotietdot menneet.
- kaatuu päälle
ei luottotiedot kirjoitti:
vaikuta jos esim hoitanut kaikki lainat ja maksut pankin kanssa josta visa niin vis apysyy yleensä.Samoin puhelin liittymät sun muut säilyy niinkauan kuin hoidat niitä.Vakuutusta eli liikenne vakuutusta ei voida irtisanoa koska se pakollinen,mutta et saa autoa katsastettua jollet ole sujut vakuutusyhtiön kanssa.Uutta vakuutusta ottaessa voivat pyytää koko maksun vuodesta kerralla jos luottotietdot menneet.
Mahdollisesti velan takaus kaatuu niskaan, eikä siitä sen enempää. Mietin vaan seurauksia. Omaa lainaa ei ole ja luottokortteja 4 kpl. Muuten aikalailla yhdentekevää, korteista olen kyllä aikalailla riippuvainen eri syistä. Käteinen on hankala käsitellä ja kuljettaa mukana.
kaatuu päälle kirjoitti:
Mahdollisesti velan takaus kaatuu niskaan, eikä siitä sen enempää. Mietin vaan seurauksia. Omaa lainaa ei ole ja luottokortteja 4 kpl. Muuten aikalailla yhdentekevää, korteista olen kyllä aikalailla riippuvainen eri syistä. Käteinen on hankala käsitellä ja kuljettaa mukana.
miten hankala käsitellä?ainakin minulla 10 000€
kulkee hyvin lompakossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368