Upeasta -81 vuosimallin Skodasta katkesi ilmeisesti jakopään ketju ja auto piti jättää pellon reunaan.
Osaako kukaan sanoa hoituuko vika ketjun vaihdolla vai onko katkeaminen mahdollisesti vioittanut myös venttiileitä?
SKODAN MOOTTORI LEVISI!
12
2021
Vastaukset
- taas olisi kateellisen
Toyotapellen provo tämäkin?
- ...joka tietää asioista
Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.
Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi. - Älä välitä.
...joka tietää asioista kirjoitti:
Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.
Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.???
- Skodan omistaja.
Älä välitä. kirjoitti:
???
Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)
Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa? - kysyttävä
Skodan omistaja. kirjoitti:
Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)
Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa?Skoda-kerhosta.
- Skodan omistaja
kysyttävä kirjoitti:
Skoda-kerhosta.
Kiitos jo etukäteen.
...joka tietää asioista kirjoitti:
Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.
Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.jemmassa varalle, vaan en ole varma onko enää. Laitoin nimittäin pois romppeita kun jo myin sen itse autonkin vuonna 97.
- Nimetön
Voit vaihtaa siihen Ladan moottorin. Moottorit sopii päittäin toisiinsa. Samalla jälleenmyynti arvo kasvaa kun autossa on laadukkaampi kone.
- rasvata
polkuautosi ketjut, kun näkyy sen kitinä sekoittaneen pääsi !
- yhtään mitään
Tällä palstalla ei ole ainuttakaan Skoda tietäjää, valitettavasti.
Kokeile saada vastaus itä-autopalstalta, josta saatat saada vastauksien.
Ultimatevw.com ei myöskään auta, sillä sielläkään ei ole tietoa Skodista yhtään mitään, samat provopellet siellä nuolevat toistensa takap....
Molemmat palstat täynnä paskaa eri paketeissa, Täällä provoillaan Uvw:llä kehutaan vain uusien autojen ominaisuuksia. - reunaan
Aina väitetään että skoda jättää miehen tielle, mutta tässäkin tapauksessa mies jätti Skodan
pellon reunaan. - jee.
Kyyllä taas kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625