SKODAN MOOTTORI LEVISI!

Onko tietoa?

Upeasta -81 vuosimallin Skodasta katkesi ilmeisesti jakopään ketju ja auto piti jättää pellon reunaan.

Osaako kukaan sanoa hoituuko vika ketjun vaihdolla vai onko katkeaminen mahdollisesti vioittanut myös venttiileitä?

12

2021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas olisi kateellisen

      Toyotapellen provo tämäkin?

      • ...joka tietää asioista

        Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.

        Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.

        Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.


      • Älä välitä.
        ...joka tietää asioista kirjoitti:

        Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.

        Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.

        Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.

        ???


      • Skodan omistaja.
        Älä välitä. kirjoitti:

        ???

        Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)

        Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa?


      • kysyttävä
        Skodan omistaja. kirjoitti:

        Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)

        Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa?

        Skoda-kerhosta.


      • Skodan omistaja
        kysyttävä kirjoitti:

        Skoda-kerhosta.

        Kiitos jo etukäteen.


      • ...joka tietää asioista kirjoitti:

        Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.

        Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.

        Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.

        jemmassa varalle, vaan en ole varma onko enää. Laitoin nimittäin pois romppeita kun jo myin sen itse autonkin vuonna 97.


    • Nimetön

      Voit vaihtaa siihen Ladan moottorin. Moottorit sopii päittäin toisiinsa. Samalla jälleenmyynti arvo kasvaa kun autossa on laadukkaampi kone.

      • rasvata

        polkuautosi ketjut, kun näkyy sen kitinä sekoittaneen pääsi !


    • yhtään mitään

      Tällä palstalla ei ole ainuttakaan Skoda tietäjää, valitettavasti.
      Kokeile saada vastaus itä-autopalstalta, josta saatat saada vastauksien.
      Ultimatevw.com ei myöskään auta, sillä sielläkään ei ole tietoa Skodista yhtään mitään, samat provopellet siellä nuolevat toistensa takap....

      Molemmat palstat täynnä paskaa eri paketeissa, Täällä provoillaan Uvw:llä kehutaan vain uusien autojen ominaisuuksia.

    • reunaan

      Aina väitetään että skoda jättää miehen tielle, mutta tässäkin tapauksessa mies jätti Skodan
      pellon reunaan.

    • jee.

      Kyyllä taas kulkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe