Upeasta -81 vuosimallin Skodasta katkesi ilmeisesti jakopään ketju ja auto piti jättää pellon reunaan.
Osaako kukaan sanoa hoituuko vika ketjun vaihdolla vai onko katkeaminen mahdollisesti vioittanut myös venttiileitä?
SKODAN MOOTTORI LEVISI!
12
1998
Vastaukset
- taas olisi kateellisen
Toyotapellen provo tämäkin?
- ...joka tietää asioista
Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.
Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi. - Älä välitä.
...joka tietää asioista kirjoitti:
Eli Skoda on takamoottorinen malli, joka ei ole enää rekisterissä, mutta olisi kiva saada kuitenkin kuntoon, jos kustannuksia ei tule liikaa.
Omistan kyllä myös Toyotan, että haukkumanimi meni kyllä oikein, mutta ei silti kuullosta asialliselta.
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.???
- Skodan omistaja.
Älä välitä. kirjoitti:
???
Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)
Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa? - kysyttävä
Skodan omistaja. kirjoitti:
Täytyy nyt sanoa, ettei ainakaan minun itsetuntoni huonontunut, vaikka olenkin nyt ollut vanhan Skodan omistaja kaksi kuukautta. Auto tuli maakauppojen yhteydessä ja oli ajokuntoinen, vaikka oli ollut käyttämättömänä 10-15 vuotta heinäladossa. Sekin täytyy sanoa, että lapset saivat auton rikottua rällätessään sillä. (Selvennyksenä, jos joku loukkaantui kysymyksestäni.)
Eli parempi tietolähde Skodakysymyksiin hakusessa?Skoda-kerhosta.
- Skodan omistaja
kysyttävä kirjoitti:
Skoda-kerhosta.
Kiitos jo etukäteen.
...joka tietää asioista kirjoitti:
Minua kai voisi kuitenkin kutsua Skodapelleksi, Toyotapelleksi ja Volvopelleksi.jemmassa varalle, vaan en ole varma onko enää. Laitoin nimittäin pois romppeita kun jo myin sen itse autonkin vuonna 97.
- Nimetön
Voit vaihtaa siihen Ladan moottorin. Moottorit sopii päittäin toisiinsa. Samalla jälleenmyynti arvo kasvaa kun autossa on laadukkaampi kone.
- rasvata
polkuautosi ketjut, kun näkyy sen kitinä sekoittaneen pääsi !
- yhtään mitään
Tällä palstalla ei ole ainuttakaan Skoda tietäjää, valitettavasti.
Kokeile saada vastaus itä-autopalstalta, josta saatat saada vastauksien.
Ultimatevw.com ei myöskään auta, sillä sielläkään ei ole tietoa Skodista yhtään mitään, samat provopellet siellä nuolevat toistensa takap....
Molemmat palstat täynnä paskaa eri paketeissa, Täällä provoillaan Uvw:llä kehutaan vain uusien autojen ominaisuuksia. - reunaan
Aina väitetään että skoda jättää miehen tielle, mutta tässäkin tapauksessa mies jätti Skodan
pellon reunaan. - jee.
Kyyllä taas kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275