Termari

jönssi

Ehdottakaas oikein kunnon termaria... Onko se Airam vai Thermos joka kannattaa ostaa, siis teräsmallia sen olla pitää että kestää... mutehan se olisi selvä peli perinteisen Airamin eduksi...

13

5705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terästermos

Airamin terästermos tuli parivuotta sitten retki lehden testissä toiseksi.
      Voittaja termoksen hinnalla saa kaksi noita airamin teräksisiä.
      Testissä erot olivat minimaaliset, muistaakseni jotain pisteen kymmenyksiä tai sitä luokkaa.
      Itselle ostin tuon airamin teräksisen, enkä ole katunut ostostani.
      Se on hyvä.

• jönssi

ku nettiä selasin nii löytyi tollainen? onko mistään kotoisin?

• se kyllä

niin selvä peli ole.Olen kyllä testannut Airamin lasisen ja Thermoksen teräksisen keskenään.Myönnän kyllä että aavistuksen ero oli Airamin eduksi.Toisaalta voisin epäillä Airamin vaikka jäävän toiseksi jos molemmat ovat teräksisiä.Voihan olla kuvitteluakin että oletan lasisen olevan tehokkaamman.Tästä johtuen olin yllättynyt kun Thermoksen teräksinen oli hilkulla päihittää Airamin lasisen.

• olettekos...

törmänneet tähän ilmiöön...
      Laitoin termokseen(siis lasiseen) kuumaa vettä ja kun pudotin hieman sokeria sekaan niin PUM! lasi "räjähti" kappaleiksi. Noh takuuseenhan se meni...

• Ludwig II

Mulla on ollut kolmisen vuotta Aitamin teräksinen ja en voi moitteen sijaa sanoa. Kahvit pysyy kuumana seuraavaan kahvipaussiin ja on muutenkin näppärä peli. Hinta laatu suhde paras retkitestinkin mukaan. Itse en edes aprikoisi muiden mallien kanssa. Tuli vähän kehuttua, mutta ei aiheetta.

• lasinen

on minulla ja tyytyväinen olen ollut. Pullon etiketissäkin luvataan, että kuuma juoma pysyy 24 tuntia 45 asteen lämpöisenä ja kyllä se tuntuu paikkansa pitävän. Pulloa on vaan muistettava kohdella hieman hellävaraisemmin, kuin teräksistä.

• therm

thermoksen light combact on kyllä tosi hyvä,ulkomitoiltaan pieni,kevyt,hyvin toimiva korkki,onhan se kallis mutta kestää varmaan `isältä pojalle´

• exvaeltajatar

tulokset saat minulta sähköpostitse jos laitat osoitteen tulemaan.

(Tilasin sen Erälehden arkistosta, on pdf-tiedostona kuvien kera..)

• jönssi

tuolla olisi se maili osoite...

• Nimetön

• Rupsahtanut

Älä kaada kuumaa nestettä kylmään pulloon ja päinvastoin. Kannattaa aina lämmittää/jäähdyttää termari ennen käyttöä!

• metallinen

pullo tuon kestää?

• Anonyymi
        metallinen kirjoitti:

pullo tuon kestää?

Ostettiin noita teräksisiä myös kahvinkeitin.Me ainaki huomattiin metallinmaku.Airam termos räjähti ja juuri äskön joku prismasta ostettu termoskannu niitä oli eri värisiä myynnissä kesti n.2-3 v.Pesen aina hellästi kevyt harjaus kesti ennen,en lisää mitään pesuainetta.Nyt sai olla viimeinen termos.Hyvä ettei silmiin lentänyt lasinsirut.Noihan hyvinkin vaarallisia,osa siruista jäi kannun sisään..harmittaa kun kätevää piti lämpimänä kahvin päivän ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe