Termari

jönssi

Ehdottakaas oikein kunnon termaria... Onko se Airam vai Thermos joka kannattaa ostaa, siis teräsmallia sen olla pitää että kestää... mutehan se olisi selvä peli perinteisen Airamin eduksi...

13

5251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terästermos

      Airamin terästermos tuli parivuotta sitten retki lehden testissä toiseksi.
      Voittaja termoksen hinnalla saa kaksi noita airamin teräksisiä.
      Testissä erot olivat minimaaliset, muistaakseni jotain pisteen kymmenyksiä tai sitä luokkaa.
      Itselle ostin tuon airamin teräksisen, enkä ole katunut ostostani.
      Se on hyvä.

    • jönssi

      ku nettiä selasin nii löytyi tollainen? onko mistään kotoisin?

    • se kyllä

      niin selvä peli ole.Olen kyllä testannut Airamin lasisen ja Thermoksen teräksisen keskenään.Myönnän kyllä että aavistuksen ero oli Airamin eduksi.Toisaalta voisin epäillä Airamin vaikka jäävän toiseksi jos molemmat ovat teräksisiä.Voihan olla kuvitteluakin että oletan lasisen olevan tehokkaamman.Tästä johtuen olin yllättynyt kun Thermoksen teräksinen oli hilkulla päihittää Airamin lasisen.

    • olettekos...

      törmänneet tähän ilmiöön...
      Laitoin termokseen(siis lasiseen) kuumaa vettä ja kun pudotin hieman sokeria sekaan niin PUM! lasi "räjähti" kappaleiksi. Noh takuuseenhan se meni...

    • Ludwig II

      Mulla on ollut kolmisen vuotta Aitamin teräksinen ja en voi moitteen sijaa sanoa. Kahvit pysyy kuumana seuraavaan kahvipaussiin ja on muutenkin näppärä peli. Hinta laatu suhde paras retkitestinkin mukaan. Itse en edes aprikoisi muiden mallien kanssa. Tuli vähän kehuttua, mutta ei aiheetta.

      • lasinen

        on minulla ja tyytyväinen olen ollut. Pullon etiketissäkin luvataan, että kuuma juoma pysyy 24 tuntia 45 asteen lämpöisenä ja kyllä se tuntuu paikkansa pitävän. Pulloa on vaan muistettava kohdella hieman hellävaraisemmin, kuin teräksistä.


    • therm

      thermoksen light combact on kyllä tosi hyvä,ulkomitoiltaan pieni,kevyt,hyvin toimiva korkki,onhan se kallis mutta kestää varmaan `isältä pojalle´

    • exvaeltajatar

      tulokset saat minulta sähköpostitse jos laitat osoitteen tulemaan.

      (Tilasin sen Erälehden arkistosta, on pdf-tiedostona kuvien kera..)

      • jönssi

        tuolla olisi se maili osoite...


      • Nimetön

    • Rupsahtanut

      Älä kaada kuumaa nestettä kylmään pulloon ja päinvastoin. Kannattaa aina lämmittää/jäähdyttää termari ennen käyttöä!

      • metallinen

        pullo tuon kestää?


      • Anonyymi
        metallinen kirjoitti:

        pullo tuon kestää?

        Ostettiin noita teräksisiä myös kahvinkeitin.Me ainaki huomattiin metallinmaku.Airam termos räjähti ja juuri äskön joku prismasta ostettu termoskannu niitä oli eri värisiä myynnissä kesti n.2-3 v.Pesen aina hellästi kevyt harjaus kesti ennen,en lisää mitään pesuainetta.Nyt sai olla viimeinen termos.Hyvä ettei silmiin lentänyt lasinsirut.Noihan hyvinkin vaarallisia,osa siruista jäi kannun sisään..harmittaa kun kätevää piti lämpimänä kahvin päivän ajan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe