Termari

jönssi

Ehdottakaas oikein kunnon termaria... Onko se Airam vai Thermos joka kannattaa ostaa, siis teräsmallia sen olla pitää että kestää... mutehan se olisi selvä peli perinteisen Airamin eduksi...

13

5824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terästermos

Airamin terästermos tuli parivuotta sitten retki lehden testissä toiseksi.
      Voittaja termoksen hinnalla saa kaksi noita airamin teräksisiä.
      Testissä erot olivat minimaaliset, muistaakseni jotain pisteen kymmenyksiä tai sitä luokkaa.
      Itselle ostin tuon airamin teräksisen, enkä ole katunut ostostani.
      Se on hyvä.

• jönssi

ku nettiä selasin nii löytyi tollainen? onko mistään kotoisin?

• se kyllä

niin selvä peli ole.Olen kyllä testannut Airamin lasisen ja Thermoksen teräksisen keskenään.Myönnän kyllä että aavistuksen ero oli Airamin eduksi.Toisaalta voisin epäillä Airamin vaikka jäävän toiseksi jos molemmat ovat teräksisiä.Voihan olla kuvitteluakin että oletan lasisen olevan tehokkaamman.Tästä johtuen olin yllättynyt kun Thermoksen teräksinen oli hilkulla päihittää Airamin lasisen.

• olettekos...

törmänneet tähän ilmiöön...
      Laitoin termokseen(siis lasiseen) kuumaa vettä ja kun pudotin hieman sokeria sekaan niin PUM! lasi "räjähti" kappaleiksi. Noh takuuseenhan se meni...

• Ludwig II

Mulla on ollut kolmisen vuotta Aitamin teräksinen ja en voi moitteen sijaa sanoa. Kahvit pysyy kuumana seuraavaan kahvipaussiin ja on muutenkin näppärä peli. Hinta laatu suhde paras retkitestinkin mukaan. Itse en edes aprikoisi muiden mallien kanssa. Tuli vähän kehuttua, mutta ei aiheetta.

• lasinen

on minulla ja tyytyväinen olen ollut. Pullon etiketissäkin luvataan, että kuuma juoma pysyy 24 tuntia 45 asteen lämpöisenä ja kyllä se tuntuu paikkansa pitävän. Pulloa on vaan muistettava kohdella hieman hellävaraisemmin, kuin teräksistä.

• therm

thermoksen light combact on kyllä tosi hyvä,ulkomitoiltaan pieni,kevyt,hyvin toimiva korkki,onhan se kallis mutta kestää varmaan `isältä pojalle´

• exvaeltajatar

tulokset saat minulta sähköpostitse jos laitat osoitteen tulemaan.

(Tilasin sen Erälehden arkistosta, on pdf-tiedostona kuvien kera..)

• jönssi

tuolla olisi se maili osoite...

• Nimetön

• Rupsahtanut

Älä kaada kuumaa nestettä kylmään pulloon ja päinvastoin. Kannattaa aina lämmittää/jäähdyttää termari ennen käyttöä!

• metallinen

pullo tuon kestää?

• Anonyymi
        metallinen kirjoitti:

pullo tuon kestää?

Ostettiin noita teräksisiä myös kahvinkeitin.Me ainaki huomattiin metallinmaku.Airam termos räjähti ja juuri äskön joku prismasta ostettu termoskannu niitä oli eri värisiä myynnissä kesti n.2-3 v.Pesen aina hellästi kevyt harjaus kesti ennen,en lisää mitään pesuainetta.Nyt sai olla viimeinen termos.Hyvä ettei silmiin lentänyt lasinsirut.Noihan hyvinkin vaarallisia,osa siruista jäi kannun sisään..harmittaa kun kätevää piti lämpimänä kahvin päivän ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1149
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1080
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe