Koskenrinne

ohoh

Onkos kellään käsitystä siitä miten toimii Koskenrinteen vanhainkodin valintaperusteet?
Koskenrinne on säätiön omistama eikä pidä luulla että kotkalaisilla olisi etuoikeus.
Onko mahdollista että jonossa oleva vanha sairas pariskunta ohitetaan vain jonkun yhden ihmisen tahdosta?
Muutama kuukausi sitten sinne muutti tamperelainen pariskunta jospa lienevät jotain sukua kyseisille valitsijoille, tiedä häntä.
Olisi ihan kiva mielenkiinnosta tietää miten toimii kyseinen laitos muutenkin.
Kun sinne soittaa ja kyselee harva osaa vastata mitään kysyttyyn asiaan ja juuri aina on se joka tietää sairaslomalla tai muuten vaan lomalla.
Ihmeellistä meininkiä jos yksi ihminen pystyy päättämään kuka tarvii asuntoa ja kuka ei siinä ei paina lääkäreiden eikä hoitajien puhumattakaan omaisten sana.
Siellä pätee raha ja valta ja joku on päässyt oikein vallanmakuun ja mikäs siinä jos se on oikeudenmukaista valtaa.

4

3507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härski

Säätiö voi vapaasti päättää ketä ottaa kun on yksityinen laitos. Päätösvalta vain harvoilla. Miekuusti otetaan varmasti maksavia hyväkuntoisia että päästään vähällä työllä. Sairas pariskunta ei ole toiveasiakas joten se ohitetaan kylmästi.

• hoitaja

Kyllähän kaikki sen tietää ettei säätiökään ihan ilman tukea tule juttuun.
      Kyllä veronmaksajat ylläpitävät sitäkin puljua pystyssä.
      Koskenrinteestä on vai tehty sellainen mukamas ylikylän paras paikka.
      Vanha tätini oli aikoinaan Koskenrinteessä asukkina enkä voi hyvällä tahdollakkaan sanoa että olisi ollut paremmat olot kuin äidilläni joka oli toisessa palvelutalossa.
      Hoitajat ovat varmaan ja olivat tosi ammattitaitoisia ja ystävällisiä mutta taitaa olla jotakin outoa siellä yläpäässä.

• hyvinkin

Niin paska talo kun vaan voi ikinä olla.. Työntekijät voi huonosti eikä heitä arvosteta.. Alipalkattuja ja ilman kiitosta. Raatavat aamut illat yksinään.. näin olen kuullut..

• Pirttiläinen

Asiallisia kommentia ei herjauksia. Koskenrinteessä asuu vain tyytyväisiä ihmisiä. Ja hinta on tarkkaan verranollinen palveluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe