oon ajellu aika monella sisäkartingradalla ja mun mielestä paras meininki on jyväskylässä ! ja löytyy sisä-ja ulkoradat ja vieläpä kisavehkeet !
jyväskylän pojille kiitokset mainiosta yritystapahtumasta syyskuulta !!!!
jyväskylä karting center
4
1978
Vastaukset
- ok ok
empä ole koskaan jyväskylässä käyny kartingia ajamassa, mutta nettisivujen perusteella ok
http://www.jklkarting.fi- mainostaminen vähemmälle
JKL:n rataa ei ole kukaan virallisesti parhaaksi valinnut. Viestisi vaikutti siltä kuin itse omistaisit radan tai vastaisit sen markkinoinnista. Mitä jos unohdettaisiin noi mainospuheet.
- Taane
mainostaminen vähemmälle kirjoitti:
JKL:n rataa ei ole kukaan virallisesti parhaaksi valinnut. Viestisi vaikutti siltä kuin itse omistaisit radan tai vastaisit sen markkinoinnista. Mitä jos unohdettaisiin noi mainospuheet.
Tuo Jyväskylän rata on kyllä melkoisen surkea. Eihän siellä ole varsinaista rataa vaan vanhoilla auton renkailla tehty ajoura!!! Ei kunnon kahviota, ei saunaa, ei asiallisia pukeutumistiloja jne. Kyllä taitaa olla paikan omistajan kirjoitteluja.
Autotkin on vanhoja ja niiden välillä suuria eroja. Lievestuoreen ulkorata on ihan jees oikeille kartingautoille, mutta ne vuokrattavat 9 heppaiset säksättimet ovat kyllä noloja laitteita tuolle isolle radalle. - rata
Taane kirjoitti:
Tuo Jyväskylän rata on kyllä melkoisen surkea. Eihän siellä ole varsinaista rataa vaan vanhoilla auton renkailla tehty ajoura!!! Ei kunnon kahviota, ei saunaa, ei asiallisia pukeutumistiloja jne. Kyllä taitaa olla paikan omistajan kirjoitteluja.
Autotkin on vanhoja ja niiden välillä suuria eroja. Lievestuoreen ulkorata on ihan jees oikeille kartingautoille, mutta ne vuokrattavat 9 heppaiset säksättimet ovat kyllä noloja laitteita tuolle isolle radalle.jos haluatte ajaa kunnon sisä radalla menkää seinäjoelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733