Siis ensin äänestetään siitä haluatteko että alan kirjoittamaan diarya.... tai - ääni:
Sitten siitä onko diary Raw,Smackdown,TNA,WCW,Thriller,OVW vai Figh Club Finlandia.....tai jokin muu..mikä?:
Siis tuo edellinen äänestys tapahtuu niin että äänestät ensin plussalla jotakin noista jonka haluaisit...sitten sitä mitä et haluaisi miinuksella,jokaisesta Show:sta lasketaan ensin plussat ja sitten summasta erotetaan miinukset,korkein tulos voittaa!
Tiedän että tää on aivan turha gallub mutta...siltä tää on gallub!
Muistakaahan että olen tään gallubin Kuningas Salomo ja voin tehdä myös Salomon Tuomion!
Viimeinen päätösvalta on minulla!
Ja jos aloitan upouuden shown..... sitten te saatte äänestää mestaruuksista,selostajista,tuomareista!
!-!Kiitos!-!
+ - äänestys!
5
343
Vastaukset 5
- Striper
Täällä ei nykyään arvosteta diaryja, joten aivan turhaan rupeet tekemään.
- Trishie
sinä varmaan tiedät kyllä mitä mieltä minä olen asiasta.
mutta haluan vanhan kunnon thrillerin takasin
en haluaisi
TNA:ta enkä FCF:tä - MiracleMike
wtf
- Badass
- - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - - - - - - - - - - -- -- - -- - - - -
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
TNA (ja tottakai siihen plus-ääni mukaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560