Minulla on vuoden -90 Volvo 460. Toissa päivänä kävi niin, että autossa ei toiminut vinkkarit, radio ja tuuletin. Lisäksi 0-asennossa eivät valot toimineet ja pitkät valotkin lopettivat toimimasta tänään. Mikä lie vikana? Onkohan vikana se, että virtalukon pohja on kulunut? Tällaista on minulle epäilty ainakin.
460 outo sähkövika?
6
1634
Vastaukset
- tapsa.
vika luultavasti on sulakerasiassa !
- 440 se
Minulla on 440 vm-91.Minun Volvon sähköviat johtuivat maadoituksen löystymisestä kojetaulun alapuolella olevassa "johtoviidakossa".
- Selitys löytyi...
Vika oli releessä...siinä huono kosketus. Uusi rele tilattiin, n. 25 eurolla selvisti tästä, huh. :-)
- Alkuperäinen......
Paska on koko auto. Lämmittimen moottori on rikki, samoiten vesipumppu rikki...joten edelleen myös kannentiiviste paskana ym....siinä siis sen auton loppu....
- jerkkuli
Minulla olis tommonen pihassa pomppas katsastuksessa ruostuneiden takalokasuojankaarien takia.Voisin luopua halvalla,Ajettu jotain 250000.Kansiremontti ym tehty.
- dodiiii
Vika on luultavasti releessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133