Mitä mieltä olette Rauman Lidlin palvelusta ja henkilökunnasta? Valikoimasta ja koko kokonaisuudesta?
-Kiitos vastanneille-
Lidl palvelu
7
1443
Vastaukset
- mielestä..
Hyvää palvelua ja nuori henkilökunta :) Kassasysteemi miinuksena, muuten ei valittamista.
- Kulkuripoika
Olen käynyt Suomessa monessa lidlissä samoin Belgiassa ja Espanjassa. Kaikissa ihan samat hyvät ja huonot puolet. Tavaraa on paljon, yleensä hyvää laatua ja halpaa. Mutta joka lidlissä sama homma, kassoja vain yksi toiminnassa, maksimitapauksessakin kolme. Kassajonossa se v*****us aina sama, millä kielelää tahansa.
- oma apu
Kulkuripoika kirjoitti:
Olen käynyt Suomessa monessa lidlissä samoin Belgiassa ja Espanjassa. Kaikissa ihan samat hyvät ja huonot puolet. Tavaraa on paljon, yleensä hyvää laatua ja halpaa. Mutta joka lidlissä sama homma, kassoja vain yksi toiminnassa, maksimitapauksessakin kolme. Kassajonossa se v*****us aina sama, millä kielelää tahansa.
Lidlissä palvelu on itsepalvelua, joten se on 100% itsestä kiinni. Mulla se on aina huippuhyvää!
- tullist tullu
ainoa miinus mielestäni on myös "kassajärjestelmä" (ei kassa). Kassan päätyyn lisää tilaa ja pöydät pidemmiksi, helpottaa huomattavasti. Itse teen vain pieniä ostoksia joten ei sen suhteen vaikeuksia.
-Jatkakaa samaan malliin- - vakiasiakas
mielestäni palvelu on asiallista ja olen 100% tyytyväinen. Usein on huomauttamista laskun loppusummasta (niinkuin, missä kaupassa tahansa) ja aina myyjät korjaavat virheet ystävällisesti ja auliisti.
En tajua niitä ,ketkä mollaavat Lidliä ennakkoluuloisesti, ilman yhtään käyntiä kyseisessä kaupassa. - vakias.
Asioin usein Lidl:ssä, henkilökunta on mukava ja nopea. Kässajärjestelmä on tottumiskysymys ja itsestä kiinni. Valikoima on hyvä ja kasvotutuksi tullut henkilökunta mieleeni. Pahaa sanottavaa ei juurikaan ole :)
- mutta..
uudet työntekijät harmittavat, vaikka onhan se ymmärrettävää, että alussa on vaikeaa ja hidasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533895- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242432- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197