Veikko Samuli ja Kari ovat onnistuneet taas! Mahtava biisi kertakaikkiaan pitkästä aikaa. Kuunnelkaa soundeja ja tulkintaa, siinä mallia tangokuninkaille ja -prinsseille! Värinä alkaa heti ensi tahdeista... HUH mikä hitti!
Se jokin alkaa
15
2120
Vastaukset
- japex-80
samaa mieltä olen iskelmän ystävänä kannatan!
- evakkorenki
Biisiä on soitettu kyllästymiseen asti iskelmäradiossa.Pakkosyöttöä.Suljen radion.
- ilosimpukka
Hyvä ku sammutat radion etkä kiduta ittees. Monet tekee sitä ja sit purnaavat täällä kuinka paska Kari on!
- suljet
Parempi sulkea jos helpottaa. Pienetpä on sun murhees.
- klappi on hyvä
Lähen katsomaan Karia ma siljal 20.11 ja toivottavasti laulaa tuon biisin siellä. Livenä olen kuullut sen ennenkin Karin esittämänä myös tietenkin radiossa...Hyvä pojat loistavaa työtä...
- Kari fani
Kirjoittele millaista oli laivalla ja mitä kappaleita Kari lauloi???
- raitis simppa
Kari fani kirjoitti:
Vituttais laulaa känniporukoille.
- höpö...
raitis simppa kirjoitti:
Vituttais laulaa känniporukoille.
No eipä se niin vituta, jos on itsekin vetänyt pleksit.
- kari on paras
Kari fani kirjoitti:
Joo ilman muuta kirjotan ja mitä tulee karin alkoholi ongelmaan en ole myöskään koskaan maestron nähnyt laulavan humalassa kun olen häntä katsomassa käynyt, mutta oli ongelma tai ei niin kennellä sitä täs suomen maassa ei olis ja eipähän tuo karin ääntä ole miksikään muuttanut vaan tuntuu aina paranevan enemmän vaan mitä vanhemmaksi mies tulee...Loistava laulaja kaikin puolin...
- teemukillinen
Olispa joskus täällä EDES YKSI keskustelun aihe, missä ketjun jatkuessa ei viitattaisi sanaan alkoholi ja sen lieve-ilmiöinä kännäämiset.
Tämä Kari kun ei taatusti ole Suomessa ainoa artisti, joka on myöntänyt ongelmansa. Ja niiden liki 50:n keikan aikana, jolloin olen ollut katsomassa ja kuuntelemassa Klabbia, en ole kertaakaan nähnyt hänen laulavan juovuksissa.
Tämä keskustelu alkoi Karin laulusta Se jokin alkaa, joten ilmoitan myös pitäväni tästä iskelmästä, enkä sulje radiota, jos se sieltä tulee. Ihan mielelläni kuuntelen sitä ja muitakin kivoja musiikkituotoksia... - Asjantuntia
Sävellys ja sovitus ok, paremmalla tekstillä tästä olis tullut vaikka iso hitti jollekin uudelle laulajalle. Klabbi ei ole oikein teräkunnossa tässä biisissä.
Olisko ideoita?- tasomusiikkimies
Se jokin alkaa jo kyllästyttämiseen asti viluttaan ,kun sitä on loputtomasti soitettu iskuradiossa.Kiinni menee joka kerta radio, kun se jokin alkaa.
- Häh?
tasomusiikkimies kirjoitti:
Se jokin alkaa jo kyllästyttämiseen asti viluttaan ,kun sitä on loputtomasti soitettu iskuradiossa.Kiinni menee joka kerta radio, kun se jokin alkaa.
No ei kai se nyt sen biisin vika ole jos se soi tiheään radiossa? Ihmetyttää ihmiset jotka valittaa radion tarjonnasta, miksi kuuntelette? Nykytekniikalla voi jokainen kasata varsin edullisesti itselleen semmoisen biisikirjaston soittimiinsa kuin itseään sattuu huvittamaan. Ei ole pahemmin tullut radiota kuunneltua pariinkymmeneen vuoteen...
- kari on paras
Se jokin alkaa löytyy Karin levyltä paalupaikka. Hmm... tosi myöhään ovat sitä radiossa ruvenneet soittamaan, mutta hyvä biisi kaikin puolin.
- aivan ja dod
Se todella alkaa kyllästyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029