ei ole vielä ohi,sillä herättää aikalailla ihmetystä tuo Hannun R:n yleisön osasto kirjoitusta käsittelevä minun aloitukseni eilispäivältä. Että miksihän se piti poistaa ilman pätevää syytä?
että tulkitse sinäkin säännöt oikein ja äläkä keksi nuin lapsellisia verukkeita aloitusten poistoon, sillä suurinosa ennen seurakuntavaaleja käsitteli minua ja minun tekemisiä sekä tekemättä jättämiä. Täällä on osa sellaisia kirjoittajia jotka koko ajan rikkovat palstan sääntöjä minunkin nimen jatkuvan esille tuomisen.Lue siis säännöt uudestaan ja tule sen jälkeen tänne keskustelemaan kunnolla,kun jätät kaikki minuun kohdistuneet henkilökohtaiset herjat pois.
0Äänestä
on vähän vaikea
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
että tulkitse sinäkin säännöt oikein ja äläkä keksi nuin lapsellisia verukkeita aloitusten poistoon, sillä suurinosa ennen seurakuntavaaleja käsitteli minua ja minun tekemisiä sekä tekemättä jättämiä. Täällä on osa sellaisia kirjoittajia jotka koko ajan rikkovat palstan sääntöjä minunkin nimen jatkuvan esille tuomisen.Lue siis säännöt uudestaan ja tule sen jälkeen tänne keskustelemaan kunnolla,kun jätät kaikki minuun kohdistuneet henkilökohtaiset herjat pois.
toisista keskustelijoista ei saa keskustella ollenkaan,sillä säännöt kieltävät keskustelun myös minusta.
0Äänestä
sinusta ei saisi
toisista keskustelijoista ei saa keskustella ollenkaan,sillä säännöt kieltävät keskustelun myös minusta.
kirjotella? Sinä näyt jokapaikassa, vasta olit vaaleissa ehdokkaana, ja esiinnyt tälläkin palstalla omalla nimellä, eli luonnollista että sinulle kohdistuneet viestit sisältävät myös sinun nimen. Itsehän sinä tuot sen nimen julki!
Omaa tyhmyyttä se on. Ja sen näkee jo siitä että syytät meitä pelkureiksi jotka ei tuoda omaa nimeä julki. kirjota sinäkin nikillä eläkä nimellä niin huomaat että sinuun kohdistuva herja vähenee lähes kokonaan! Itsepähän olet valintansa tehnyt! Kärsi!
kirjotella? Sinä näyt jokapaikassa, vasta olit vaaleissa ehdokkaana, ja esiinnyt tälläkin palstalla omalla nimellä, eli luonnollista että sinulle kohdistuneet viestit sisältävät myös sinun nimen. Itsehän sinä tuot sen nimen julki!
Omaa tyhmyyttä se on. Ja sen näkee jo siitä että syytät meitä pelkureiksi jotka ei tuoda omaa nimeä julki. kirjota sinäkin nikillä eläkä nimellä niin huomaat että sinuun kohdistuva herja vähenee lähes kokonaan! Itsepähän olet valintansa tehnyt! Kärsi!
omalla nimelläsi.Vai pettääkö sinulla henkinen kantti kun pistät itsesi likoon?
0Äänestä
senverran älykäs
että en laita omaa nimeäni jokapaikkaan. Senverran minuaki opetettu! Netti on senverran kiero paikka että siellä ei tule esiintyä omalla nimellään. Henkinen kantti EI petä, käytän vaan järkeä! Sinä et näytä sitäkään tekevän!
että en laita omaa nimeäni jokapaikkaan. Senverran minuaki opetettu! Netti on senverran kiero paikka että siellä ei tule esiintyä omalla nimellään. Henkinen kantti EI petä, käytän vaan järkeä! Sinä et näytä sitäkään tekevän!
tiedän kuka kirjoittaja on.
0Äänestä
julukku-mussi!
Tekisit joskus jotain näkyvää, vai eikö henkinen kantti piisaa? Ja pistäisit itsesi likoon muutamaksi tunniksi vaikka vesisaaviin, kun haiset, niinkuin rankki!
Tekisit joskus jotain näkyvää, vai eikö henkinen kantti piisaa? Ja pistäisit itsesi likoon muutamaksi tunniksi vaikka vesisaaviin, kun haiset, niinkuin rankki!
Vastaukset 41
Vanhimmat
niin ymmärrät.
että tulkitse sinäkin säännöt oikein ja äläkä keksi nuin lapsellisia verukkeita aloitusten poistoon,
sillä suurinosa ennen seurakuntavaaleja käsitteli minua ja minun tekemisiä sekä tekemättä jättämiä.
Täällä on osa sellaisia kirjoittajia jotka koko ajan
rikkovat palstan sääntöjä minunkin nimen jatkuvan esille tuomisen.Lue siis säännöt uudestaan ja tule sen jälkeen tänne keskustelemaan kunnolla,kun jätät kaikki minuun kohdistuneet henkilökohtaiset herjat pois.
keskustella, tekemättäjättämisistä kylläkin!
kirjotella?
Sinä näyt jokapaikassa, vasta olit vaaleissa ehdokkaana, ja esiinnyt tälläkin palstalla omalla nimellä, eli luonnollista että sinulle kohdistuneet viestit sisältävät myös sinun nimen. Itsehän sinä tuot sen nimen julki!
Omaa tyhmyyttä se on. Ja sen näkee jo siitä että syytät meitä pelkureiksi jotka ei tuoda omaa nimeä julki.
kirjota sinäkin nikillä eläkä nimellä niin huomaat että sinuun kohdistuva herja vähenee lähes kokonaan!
Itsepähän olet valintansa tehnyt! Kärsi!
että en laita omaa nimeäni jokapaikkaan.
Senverran minuaki opetettu!
Netti on senverran kiero paikka että siellä ei tule esiintyä omalla nimellään.
Henkinen kantti EI petä, käytän vaan järkeä! Sinä et näytä sitäkään tekevän!
tiedän kuka kirjoittaja on.
Tekisit joskus jotain näkyvää, vai eikö henkinen kantti piisaa?
Ja pistäisit itsesi likoon muutamaksi tunniksi vaikka vesisaaviin, kun haiset, niinkuin rankki!
mitä minä teen.
taida tietää kuka oon!
jo aikoja sitten.
tietoa taas kerran vääräksi!
Mutta nyt menoksi. Baari kutsuu.
etten tiedä,mutta olen selvännäkijä.
koneelle, joten selvännäkijä: kukas MINÄ sitten olen?
sinun henkilöllisyytesi piilossa,koska olet niin herkkänahkainen.
kaljolle!
Tarjoon vaikka kaksi. Mutta et uskalla tulla!
tulin justiinsa koneelle että sanoppa nyt jussin molopää kuka täällä on.
Mutta annetaanpa lapsen leikkiä!
olla se, ettet ikinä saa sitä tietää. Lällää.
että kohta koko tämä ketju poistuu!
hähähää..
perhanan kipeet kun kaaduin vanhan Nordean rakennuksen portaissa aamulla,niin ajattelin parantaa vasemman jalkani ja kyynärpääni.
yhtikäs mitään.
kirjoitusten levittäminen tällä palstalla on keskustelusääntöjen vastaista.
kylki ovat kipeät!
vasuri.
aika kuluu ku ei tarvi enää filmejä kehitellä? katotko vielä vhässää vai ihan teeveeteetä?
kysymys vai mikä tämä oli kun tästä ei saa mitään selvää?
oli kirjoittanut h.r:n jtun!
Eiköhän sentään h.r. itse!
soopaa oli.
Onko hänellä ns. letku letkeä?
se letku letkeä, se letku-jorma.
Jussi se tietäs tämänkin justiinsa.
letkuja, letku-Tapion heimoo?
kypärä?
kaikki omat aloituksesi, jos sinulle vähänkin nakkaa totuuksia luettavaksesi?
muunneltua totuutta.
vastanneesi???
aikanaan.
letku jorma oo palo tarkastaja vai oonko väärässä.riuttasen perseveihtiä...
Jorma on ihan OK. Hannu on ihan OK. Tunnen molemmat, eikä mitään pahaa sanottavaa heistä.
nämä kuomat ja enkä meinaa sanoa heistä yhtään tuollaista mitä tämä kaveri oli heittänyt.