Ausseihin helmikuussa

Ausseihin 2007

Moi,

Minä olen unelmoinut lähdöstä ausseihin jo monta vuotta ja nyt sitten olen saanut rahaakin aika paljon kasaan, että pääsen lähtemään sinne helmikuun alussa ja tarkoitus olisi olla siellä vuosi.
Olen vm -83

Mutta en ole saanut ketään kaveria mukaan, joten onko kukaan lähdössä samoihin aikoihin kuin minä ja olisi matkaseuraa vailla :)

Tai ihan milloin vain lähdössä :)
kaikki vastaukset on tervetulleita ja tietty jos joku haluaa antaa neuvoja mitä matkalle tarvitaan.
Olen lähdössä varmaanki work and holiday companyn kautta.

Päivi :)

5

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanlitun
      • QwertyT

Täällä on lähdössä 20v poika tammikuun lopussa kohti Ausseja. Lähtöpäivä 29.1 tai heittoa pari päivää.
        Yksin lähdössä, joten matkaseuraa olisi mukava löytää.

Tarkoituksena lentää aluksi Sydneyyn ja oleskella siellä pari viikkoa, jos töitä löytyy niin pidempäänkin, tuohan sen lopulta sanoo missä päin ollaan :)
        Suunnitelmissa olisi matkustella rantaviivaa ylös ja alas töiden perässä.

Alkaa matkakuume hipoa jo lähemmäks 40 lämpöastetta. Pääsis jo reissuun :)

Laitelkaa viestiä, jos satuttais vaikka samana päivänä lähteen!
        [email protected]

• lomakuumeinen

Moikka!
      Täällä on kanssa lomakuumeinen ja toteuttaa haaveensa lähtemällä maaliskuun alussa ausseihin. Lennoista sen verran että menossa joustavilla lipuilla ja oleskelen jonkin aikaa bangkokissa ennen kuin saavun ausseihin! Poika 23 v

• haaveileva

paljon tsemppiä matkalle! Täytyypi sanoa että uskaliaita olette kun yksin lähdette. Itse olen jo lähemmäs kolmekymmentä mutta tuskin löytyisi tarpeeksi uskallusta lähteä.

Onnea matkaan!

• Ausseihin 2007

Moi!

Mulle voi laittaa mailia osoitteeseen:
        [email protected]

Matkaseura on tosi tervetullutta!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4108
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      57
      3793
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2125
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1593
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1573
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      45
      1531
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1433
    Aihe