Huomaan, että jokunen henkilö täällä suhtautuu varsin agressiivisesti etenkin tuohon "Justiinax"- nimimerkillä kirjoittavaa henkilöä kohtaan. Mikä on moisen agressiivisuuden ja "Justiinax"- vastaisuuden syynä, jos saan tiedustella ?
Mikä syynä ?
14
595
Vastaukset
- @@@@@@@@
Jotkut ainakin suutahtivat siitä aika kovin, kun Justiinax yhdestä topicista poisti omia viestejään ja siinä samalla sitten joidenkin muidenkin viestejä.
Minulla ei Justiinaxia vastaan mitään ole, eikä ketään muutakaan.- justiinaxin monet "sal...
ja vahva kielteisyys T.Kansaa kohtaan.
- helinätär...
En ihmettele miksi Justiinaxiin suhtaudutaan kielteisesti kun olen lukenut tätä palstaa alusta lähtien. On kova viha hänellä päällä jos jotkut hivenenkin antavat täällä kritiikkiä Tapani Kansasta.
Ensin hän oli samalla nikillä kuin nytkin ja sanoi poistuvansa lopullisesti. Niinhän siinä kävi että hän alkoi kirjoitella täällä Kikka-nimisellä nikillä ja kun se täällä huomattiin niin alkoi taas käyttää alkuperäistä nikkiään.
Pitäisi vaan hänenkin tajuta se ettei kaikki täällä T.Kansasta tykkää, ei kai tämä sentäs mikään fani-palsta ole, eli minusta ainakin pitää kai saada antaa täälläkin kritiikkiä.
Itse tykkään Tapsasta enkä ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena jos täällä joku häntä kritisoi, kuten Justiinax tuntuu tekevän.- jeps!
Justiinax on kieltämättä vähän omalaatuinen persoona.
- joo!
jeps! kirjoitti:
Justiinax on kieltämättä vähän omalaatuinen persoona.
mistä sä sen VÄHÄN sait....
Justiinaxilla on älykkyysosamäärä kutakuinkin sama kuin kengännumeronsa! joo! kirjoitti:
Justiinaxilla on älykkyysosamäärä kutakuinkin sama kuin kengännumeronsa!HOOHOIJAA! Taas joku leukavelmu soittaa suutaan.
- Huhhuuu
joo! kirjoitti:
Justiinaxilla on älykkyysosamäärä kutakuinkin sama kuin kengännumeronsa!taso kuin sinulla.
- otsis
Justiinax kirjoitti:
HOOHOIJAA! Taas joku leukavelmu soittaa suutaan.
Kalikka kalahti. Voi Justiinax, kun on sinulla pieni älykkyyosamääräx! Eipä sille mitään voinex, varsinkin kun on tyhjää päänuppix! Eip käy kateex!
- huokaus;
Huhhuuu kirjoitti:
taso kuin sinulla.
taas täällä justiinax kirjoittelee. Hei koeta nyt pitää vaan se oma nikkisi. Justiinax on kahjo ja vähä-älyinen, se täällä on jo lukuisia kertoja huomattu. Ei tarvinne perustella.
otsis kirjoitti:
Kalikka kalahti. Voi Justiinax, kun on sinulla pieni älykkyyosamääräx! Eipä sille mitään voinex, varsinkin kun on tyhjää päänuppix! Eip käy kateex!
Mulla on isompi älykkyysosamäärä, kun sulla ja muilla "leukavelmuilla" yhteensä. Teikäläisistä, kun suurimmalla osalla vaikuttaa juttujen perusteella valahtaneen ne pikkuriikkisetkin aivot päänupista alas..."sinne" jonnekkin.
huokaus; kirjoitti:
taas täällä justiinax kirjoittelee. Hei koeta nyt pitää vaan se oma nikkisi. Justiinax on kahjo ja vähä-älyinen, se täällä on jo lukuisia kertoja huomattu. Ei tarvinne perustella.
Ei ollut minun kirjoitus tuo edellinen.
- mitkä on sun tai
Justiinax kirjoitti:
Ei ollut minun kirjoitus tuo edellinen.
yhtä kritiikittömän kaverisi, kun käytät niin monia nicejä.
Aina yli-innostuksesi kuitenkin paljastuu, pahvi! - mieltä
mitkä on sun tai kirjoitti:
yhtä kritiikittömän kaverisi, kun käytät niin monia nicejä.
Aina yli-innostuksesi kuitenkin paljastuu, pahvi!Samaa mieltä, pahvi on justiinax. Taitaa olla jotenkin innoissaan tästäkin ketjusta, luulee olevansa jotenkin julkkis. Vaikka lähtökohta on ihmisten halveksunta ja huvittuneisuus justiinaxin harhaisia juttuja kohtaan.
Justiinaxiin pätee tämä vanha viisaus: tyhjät tynnyrit kolisee! - säälittää
Justiinax kirjoitti:
Mulla on isompi älykkyysosamäärä, kun sulla ja muilla "leukavelmuilla" yhteensä. Teikäläisistä, kun suurimmalla osalla vaikuttaa juttujen perusteella valahtaneen ne pikkuriikkisetkin aivot päänupista alas..."sinne" jonnekkin.
onx Justiinax käynyt Mensan älykkyystesteissä kun moista väittää??? Veikkaan että ei, sillä jokainen joka on vähääkään tätä palstaa seurannut, on huomannut väkisinkin Justiinaxin vähäisen älykkyysosamäärän!!!
Justiinax, eipä sinulta voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu...heh heh...näin se vain on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778