Olen ostamassa kanarianlintua mutta ainoa ongelma on että haluaisin tietää ennen kauppaan menoa paljon ne suurin piirtein maksaisivat??
HINTA?? KANARIANLINTU??
3
1041
Vastaukset
- -M-
Tuossa viidenkympin tietämissä/nokka taitaa peruskanarialaisen hinta liikkua. Vähän erikoisemmista väreistä voidaan kaupasta riippuen pyytää enemmänkin hintaa, mutta jotain seitsemääkymppiä enempää en kyllä itse kanarialaisesta maksaisi vaikka olisi mikä erikoisuus.
Linnun lisäksi tietysti varusteetkin maksaa, suositellun minimin kokoisia häkkejä alkaa saada noin 80-100 eurolla ja sitten tulee jonkun verran kuppeja, kylpyvateja ja ruokia yms sekalaista irtotavaraa budjettiin vielä päälle. Orret kannattaa hakea lähimmästä pajupensaasta.
Erittäin suositeltava on myös valaisin häkin päälle, esim yhden putken mentävä akvaariovalaisin ja siihen linnuille sopivan loisteputken (päivänvalosävyinen putki jossa on hiukan UV-valoa mukana) saanee 80-100 eurolla. Omaa elämää helpottaa kellokytkin valaistuksen päivänpituuden säätelyssä, niitä saa muutamalla eurolla mistä tahansa marketista tai halpakaupasta. - Jari T
Minä olen myynyt kanarian poikasia 30 €/kpl. Kaupassa maksavat 50-90 €/kpl. Ostin punertavan naaraan 75 €:lla.
- tietämätön =o
haluaisin ostaa kanarian linnun mistä niitä saa halvalla!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2243448Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622104Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt401698Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651613- 1051357
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61100Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501053Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan1981001Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61957