Menon ensi viikolla Kiinaan (Honkong, Kanton, Xian, Peking).
1) Ymmärtävätkö kiinalaiset "korttiani", jossa lukee silmälaiseni vahvuudet ja osaavat sen mukaan tehdä minulle uudet?
2) Olen ostamassa digivideokameraa. (Maksaa Suomessa noin 500 euroa Sonyn 3 megan digivideokamera) ostanko etukäteen suomesta vai saanko sieltä (ettei jää kuvat ottamatta, jos en saakkaa sieltä...)'
3) Minulla ei ole vielä lentolippua vöillä HongKong Xian ja Xian - Peking eikä yöpymisiä näissä paikoissa. Luotan siihen että 1. viikolla saa ne sieltä käsin buukattua. Onko toiveajattelua? Hyviä hotelleja ja lentoyhtiöitä?
ostostoiveita..
1
575
Vastaukset
- shanghaista
1. ainakin shanghaissa ymmartavat
2. suurin osa ulkomaalaismerkkisesta elektroniikasta on manner-Kiinassa kalliimpaa kuin Suomessa, johtuu tuontitulleista
3. etukateen ei voi sanoa, miten taynna koneet ovat. Hongkongista vaikea loytaa hyvaa ja edullista yopymispaikkaa, kannattaa surfata eri nettifirmojen varaussivuilla...
lentoyhtioista: Xian-Peking valin lennat kiinal. lentoyhtiolla
Hongkong-Xian, jos hongkongilainen lentoyhtio Dragon Air lentaa tuota valia, niin se on "lansimaalainen" lentoyhtio, eli puikoissa istuu yleensa lansimaalainen kapteeni, usein britti tai australialainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595650Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1844587En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164102Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k523594- 513561
- 823328
- 113241
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah423112- 322792
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342371