Menon ensi viikolla Kiinaan (Honkong, Kanton, Xian, Peking).
1) Ymmärtävätkö kiinalaiset "korttiani", jossa lukee silmälaiseni vahvuudet ja osaavat sen mukaan tehdä minulle uudet?
2) Olen ostamassa digivideokameraa. (Maksaa Suomessa noin 500 euroa Sonyn 3 megan digivideokamera) ostanko etukäteen suomesta vai saanko sieltä (ettei jää kuvat ottamatta, jos en saakkaa sieltä...)'
3) Minulla ei ole vielä lentolippua vöillä HongKong Xian ja Xian - Peking eikä yöpymisiä näissä paikoissa. Luotan siihen että 1. viikolla saa ne sieltä käsin buukattua. Onko toiveajattelua? Hyviä hotelleja ja lentoyhtiöitä?
ostostoiveita..
1
559
Vastaukset
- shanghaista
1. ainakin shanghaissa ymmartavat
2. suurin osa ulkomaalaismerkkisesta elektroniikasta on manner-Kiinassa kalliimpaa kuin Suomessa, johtuu tuontitulleista
3. etukateen ei voi sanoa, miten taynna koneet ovat. Hongkongista vaikea loytaa hyvaa ja edullista yopymispaikkaa, kannattaa surfata eri nettifirmojen varaussivuilla...
lentoyhtioista: Xian-Peking valin lennat kiinal. lentoyhtiolla
Hongkong-Xian, jos hongkongilainen lentoyhtio Dragon Air lentaa tuota valia, niin se on "lansimaalainen" lentoyhtio, eli puikoissa istuu yleensa lansimaalainen kapteeni, usein britti tai australialainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903