Mielestäni pikkujoulut ovat testi avioliitolle. Jos se kestää sen, niin ehhkä aviolitto sitten kestää kaiken. Avioliitto sinänsä voisi olla määräaikainen esim. 25 vuotta, ja sen jälkeen olisi yleisesti hyväksyttävä asia , että liitossa olevien olisi uusilla häämenoilla, tai siviilivihkimisellä vahvistettava uusi liitto. Ja ellei sitä vahvisteta, niin aviopuolisot olisivat vapaat tekemään niinkuin
nuo sinkut nykyään. Avioliiton kannattajana en ymmärrä nykyistä sinkkujen ihannointia. Miksi me tuetaan sionkkuja, eiväthän ne auta ihmiselon jatkamisessa.
Avioliitto määrä aikaiseksi
Tonttu
1
1584
Vastaukset
- Varmaan
Kolme vuotta olisi sopiva koeaika, jonka jälkeen voisi halutessaan jatkaa , jos vielä jotakuta kiinnostaa.
Voisi laittaa vähän potkua "marttoihinkin".
Lisäksi pitäisi olla ns jalkavaimoja esim synnytysten ajaksi , jne .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512