ViewSonic-monitorien huolto

ja etenkin huollon kesto...

Ostin reilu kuukausi sitten Verkkokauppa.com:ista ViewSonic VA902 19" TFT-näytön, jossa ilmeni vikaa (monta pystysuuntaista viirua näytön keskellä). Lähetin InfoCare-nimiselle firmalle tapauksesta vikailmoituksen ja kuriiri haki näytön seuraavana päivänä huollettavaksi. Tästä on aikaa kulunut jo lähes 3 viikkoa, InfoCaren asiakaspalvelijan mukaan huollon pitäisi hoitua "viidessä työpäivässä". Odottavat kuulemma uutta näyttöpaneelia viallisen tilalle. Mikä siinä oikeasti kestää noin kauan? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia ko. firmasta ja mikä on yleensä tavanomainen kestoaika tällaisissa huolloissa?

2

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kohtalo

Kokemusta on juuri samaisen näytön huollosta. Verkkokaupan kautta ostin myös VA902 näytön ja parin viikon käytön jälkeen ilmeni vaakasuora viiva. Soitin huoltoon ja sanoivat kans huollon olevan viisi päivää. Kahden viikon jälkeen kyselin näytön perään sanoivat tietyn päivän (1,5 viikon päähän), koska varaosa saapuu paikalle. Tein asiasta reklamaatiota (kohtuullinen takuuaika on 2 viikkoa) ja pahoittelivat asiaa. Olivat tilanneet valmistajalta lisää vaihtonäyttöjä jonka myös saisin.

Kuriiri toi sitten perjantaina näytön ilman mitään saatelappusta. Malli oli eri VA903m, mutta uusi näyttö. Kyselin lähetyksestä maililla, mutta eivät vastanneet. Maanantaina soitin ja linjat oli niin heikot (rätisi joka sanassa) ettei saanut selvää näytön kohtalosta. Lähetin sitten toistamiseen mailia ja selvisi että va903m näyttö jää mulle, koska muuten lähettämäni va902 näytön korjaaminen olisi kestänyt kohtuuttoman kauan.

Laita reklamaatiota mailitse infocareen ja vaadi tilalle uutta näyttöä. Voi olla että saat käytetyn näytön tilalle jos on vapaita va902 malleja. Itse jouduin olemaan melkein 4 viikkoa ilman näyttöä. Osa kaupoista mainostaa va902 mallia onsite takuuna, mut sitä se ei todellakaan ole.

Tämä va903m malli on vuoden tuoreempi malli ja hieman kalliimpi kun ostamani va902 malli. Väritoisto oli kyllä mun mielestä parempi testivoittaja mallissa ja jotain muutakin parempaa oli va902 mallissa. Ei tää tilalle saatu malli huono silti ole, onneks.

Missäköhän korvessa (viro, intia ym) infocaren linjat on ku aina on heikot linjat sinne soitettaessa. Saivat vielä nimitiedotkin päin mäntyä mutta silti tuli lähetys perille.

• Hemppatus

Jaahas, näköjään muillekkin tehty sama juttu.
        Ostin joulukuussa 2005 Viewsonic VA902 19" näytön, lähes tasan vuoden käytön jälkeen näyttö alkoi väreillä. Vein monitorin Infocarelle Espooseen. "Korjaus" kesti yli kuukauden, viikottain soittelin monitorista mikä kestää kun puhuttiin 5päivän korjausajasta eli paneelin vaihto vai.
        Minulle sitten reilun kuukauden odottelun jälkeen toimitettiin useiden valitussoittojen jälkeen Viewsonic VA903M-3 19" näyttö, kaamea möhkäle. En mä millään integroiduilla kaiuttimilla tee mitään, kuvakin huonompi mielestäni sekä valovuotoa todella paljon vrt VA902 malliin
        No en kerennyt kuin alle 2h käyttää uutta monitoria niin siihen ilmestyi kuvaan mustia ja värikkäitä pikselivirheitä aivan kuin puuroa monitorin alareunasta ylöspäin n 1/4 kuvapinta-alasta.
        Mitähän ambomaan malleja olen saanut kohdalleni?
        Monitori oli aina "testissä" kun soittelin huoltoon aikoinaan, ihme touhua jos 3vkoa pitää monitoria testata ja siinä on selvä vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe