Voiko huoltoilmaisimeen luottaa? Vaimon Grand Scenicillä (2,0 bens) ikää 5 kk ja ajettu 5 500 km. Huoltoilmaisin pyytää vaihtamaan öljyt pian? Ölynvaihtovälinhän piti olla 30 000 km, eikä 5 000 km. Onkohan tämä kovinkin yleistä?
Öljyn
3
1124
Vastaukset
- ... moottoriin ...
... tehtaalla laitetut öljyt ja suodatin vaihdetaan muutaman tuhannen kilometrin jälkeen koneen hiouduttua.
- Ulle R.
On yleistä. Viekää kärry huoltoon, jossa kuittaavat tuon ajotietokoneen ilmoituksen pois.
Omassani tuli sama ilmoitus ja soitin asiasta maahantuojalle.Sanoivat, että jos ilmoitus häiritsee sen saa huollossa kuitattua pois. Jos ei häiritse aja vaan ja kuitataan se seuraavassa määräaikaishuollissa.
Tällä palstalla käytyjen keskustelujen perusteella myös Meganessa on tullut samaa ennenaikaista ilmoitusta öljynvaihdosta. - Me II
Käyttöohjekirjassa lukee, että se ilmoitus tulee 10kk:n kuluttua (tehtaalta lähdön jälkeen)
Minulla se piti päivälleen paikkansa, seurasin auton valmistumista tilaushetkestä lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471