Suomessa katoaa joka vuosi useita ihmisiä, joista osa on koviakin rikollisia. Useimmiten näistä katoamisista epäillään heti rikoskumppaneita, ja lehdistö kirjoittaa että tämä on rikollisten välisiä juttuja. Näiden katoamisten taustalla saattaa olla myös poliisin ns. atarimiehet. Olen kuullut huhuja että he eliminoisivat sellaisia rikollisia, jotka ovat heille tai yhteiskunnallle suuri uhka. Näistä asioista varmaan vaietaan valtiovallan tasolla ja siunataan hiljaisuudessa. Eikä näitä atarimiesten tekemiä katoamisia varmaan kovin tarkoin tutkita.
Atarimiesten hommia.
9
11647
Vastaukset
- hee...
Jopas jutun murjaisit. Muita nyt, että ensin pitää ottaa niitä sinisiä ja sitten vasta niitä punaisia,- pillereitä,- joka päivä.
- Ataris
Ilmeisesti sinulla ei ole mitään käsitystä mitä Atari tarkoittaa ja mitä sellaisessa ryhmässä työskentelvä tekee.
- juuri kommentoida
samalla tavalla. Itse asiassa Atariahan ei ole enää olemassakaan mutta legendat elävät ihmisten mielessä... En kyllä ole kuullut muinaisestakaan "atariporukasta" joka toimisi ihan tolla tavalla... :)
- juttuja hänestä
itsestään on tehty ja se kait on ihan uusi työnkuva poliisissa.
- joo joo
juttuja hänestä kirjoitti:
Musta huppu osasto "kadottaa" ihmisiä ja hakkaa niitä. Ihan varmaan Suomessa joo
- onkin
juttuja hänestä kirjoitti:
myös ennaltaestävää toimintaa. Hän pyrkii estämään ennalta suunnitteilla olevan rikoksensa. Äärettömän tehokasta sisäistä tutkintaa tuntuu olevan.
- epäluuloinen
onkin kirjoitti:
myös ennaltaestävää toimintaa. Hän pyrkii estämään ennalta suunnitteilla olevan rikoksensa. Äärettömän tehokasta sisäistä tutkintaa tuntuu olevan.
vaikuttamaan sen selvittämiseen..
- Minä vaan
juuri kommentoida kirjoitti:
samalla tavalla. Itse asiassa Atariahan ei ole enää olemassakaan mutta legendat elävät ihmisten mielessä... En kyllä ole kuullut muinaisestakaan "atariporukasta" joka toimisi ihan tolla tavalla... :)
Atari-nimityshän tulee Ammattimainen ja taparikollisuus, jota kyllä Suomessakin on. Ja tottakai on poliiseja, jotka ovat keskittyneet pelkästään ammattirikollisuuden ehkäisyyn ja paljastamiseen.
että katoaa poliisin tai itämafian toimesta. Ainakin setäni tiedemiestuttuja katoaa tai tekee itsemurhan ilmeisesti CIA:n takia, mutta he joutuvat uhreiksi todennäköisesti siksi etteivät voisi kertoa salaisuuksia. Tarkoitan siis hänen työtovereitaan ulkomailla eli USA:ssa ja muualla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51646