Oletteko vertailleet hintaeroja eri vakuutuksien/yhtiöiden välillä?
Missä halvimmat vakuutukset mutta ei riisutut versiot?
Talkoovakuutukset, palovakuutukset.....
Vakuutukset rakennukselle&taloon
5
937
Vastaukset
- Jussi
Vertailin hintoja, ja Pohjantähti(ent.Hämeen vakuutus) teki parhaimman tarjouksen. Ota niin monelta yhtiöltä tarjous kuin viitsit ja lue tarkkaan vakuutusehdot, vertaile omavastuut korvausmäärät yms. Jotkut yhtiöt voivat antaa alennusta tai vaatia mahdollisen talkooväen etukäteen nimeämistä.
- Jussi
Vertailin ja paras hinta/laatu oli Pohjantähti(ent.Hämeen vakuutus). Kannattaa kysyä tarjouksia monesta yhtiöstä. Jotkut saattavat vaatia talkooväen nimeämistä etukäteen yms. Jos teetät mahd. puiden kaadon ulkopuolisilla varmista, että heillä on vakuutukset kunnossa, oman kaadon vakuuttaa kotivakuutuksesi.
- Jocu
Talkoita ei taida vakuuttaa kukaan. Jokaisella on syytä olla omat vakuutukset.
Kuluttajien vakuutustoimisto on hyvä vinkkipaikka. Kysy nykytilanne sieltä.- weukku
yllättävää, minulla kyllä oli talkoovakuutus if-vahinkovakuutuksesta, HMM. Ei tarvinnut nimetä henkilöitä vain voimassaoloaika. Tarvitsin myös lakisääteisen tapaturmavakuutuksen, sampo oli selvästi halvin myös siinä.
Tarjoukset otin y-fennialta, sammosta (if-vahinkovakuutus), pohjola, tapiola ainakin en muista oliko muita. Sammolla myös palvelu pelasi( ja autovakuutuksetkin olivat jo siellä), toivon niin myös olevan korvauksissakin. Aikaisemmin vakuutukset ovat olleet pohjolassa, ei pärjännyt nyt hinnassa, muuten olen ollut tyytyväinen pohjolaan.
- Pico
Tapiolassa tehdään rakennusajalle vakuutus, joka on samanhintainen kuin valmiin talon kotivakuutus. Mitään talkoovakuutusta en ottanut, koska käytännössä kaikilla on joku vapaa-ajan tapaturmavakuutus. Mitään ei onnekis sattunut, mutta jos olisi sattunut, niin sehän olisi tietenkin sattunut rakennuksella vieraillessa eikä talkoissa.
Pyysin vuosi sitten tarjoukset ehkä viidestä yhtiöstä ja kokonaisuutena Tapiola oli meille halvin (10% alennus 10 vuoden asiakkuudesta 5% alennus S-kortilla).
Eri vakuutuksien välillä voi olla pieniä eroja, mutta jos poimii vakutuksia eri yhtiöistä, menettää keskittämisalennukset yms.
Pohjantähden tarjous oli tosiaan halvin, mutta kun se korjattiin omavastuultaan ja korvaussummiltaan vaastaamaan muita niin hintakin oli sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844