vuosikaudet kävin pikkujouluissa ja muissa työpaikan kekkereissä velvollisuudesta, en enää. Säästän rahat, jotka menisivät siihen, että juhlisin vastentahtoisesti, raahaisin kännisiä kotiin, ajaisin itse selvinpäin känniset kotiin tai jonottaisin taksia keskellä yötä pakkasessa. Työpaikan pikkujoulut ovat ryhmätilaisuus, josta puuttuu spontaani meininki. Porukan on kuljettava kuin lammaslauma yhdessä oltava kännissä ja käyttäydyttävä kuin ääliö.
Yh pikkujoulut
6
2809
Vastaukset
- ja juhlin mieluummin
omilla ja heidän ehdoillaan. Ei tarvitse istua samassa nurkassa koko iltaa.
- kun juhlissa rahaa menee?
Kyllä meillä työnantaja tarjoaa aina kaiken. Yleensä myös taksimatkat kotiin
- varmaan
sen mitä moni muukin aattelee vaan ei uskalla tai kehtaa jäädä siitä porukasta pois. Nauraa tyhjää naurua ja esittää siellä että hauskaa on kun on tämä pikkujoulu nyt.
- raahata tai kuskata
kännisiä? Mene vain iloisena imalla autolla ja jätä kännääjät suoriutumaan keskenään. Ei sinun tarvitse olla kenenkään pikku apulainen.
- olla ääliö
myöskään. Ethän ole lammasmainen!
- Pikkujoulut
Entisessä firmassa pikkujoulut lopetettiin, kun aina tuli tappeluita ja paikat oli remontissa. Siellä puulaakissa oli ilmapiiri muutenkin huono!
Nykyisessä firmassa porukka on toisi kiva ja kaikki viihtyy, on mukava mennä töihin kun on Kavereita ympärillä. Pikkujoulut on tosi mahtavia! Firma maksaa ruuat, porukka juo ja rupattelee, bailataan milloin missäkin. Osa on selvinpäin ja osa tajuttomassa kännissä, mutta kaikilla on hauskaa! Ketään ei ole väkisin jouduttu mihinkään raahaamaan, päin vastoin, harmittaa jos joutuu jäämään jostain syystä kotiin. Asun syrjässä joten usein olen itse autolla, mutta aina on ollut hauskaa! Pari kaveria saa aina kyydin, joskus taas minua kuskataan... Me pidetään yhteisiä illanviettoja muutenkin 3-4 kertaa vuodessa, eikä vain pikkujouluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430525
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602536Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien661918- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681658- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962