Nii mikä ihme toi on. Ja miks jossain kutsunnoiden lääkärintarkastuksissa tutkitaan persvakoa? mhhm... :S
Mikä ihme on rektaalitarkistus?
9
1742
Vastaukset
- Kiki
Kutsunnoissa EI OLE lääkärintarkastusta, vaan noin minuutin haastattelu.
Ja sulla on se lomake, löytyykö siitä kohta "peräsuoli" Tuskin löytyy- paperissa
"Rectumin sisäseimämän hygieniatarkastus", näin lukee minun kutsuntapaperissani, vuodelta 1998.
- edrftgyh
paperissa kirjoitti:
"Rectumin sisäseimämän hygieniatarkastus", näin lukee minun kutsuntapaperissani, vuodelta 1998.
Yleistarkastukohdassa on kohdat 1-6 ja rasti ruutuun menetelmällä N R tai P
Sitten kuulolle ja näölle on oma kohta ja muutama kohtaa, mihin voidaan kertoa muita sairauksia (esim, psyykkiset tms)
Mutta kohta 3 näyttää olevan Lihaksisto... - .,..
edrftgyh kirjoitti:
Yleistarkastukohdassa on kohdat 1-6 ja rasti ruutuun menetelmällä N R tai P
Sitten kuulolle ja näölle on oma kohta ja muutama kohtaa, mihin voidaan kertoa muita sairauksia (esim, psyykkiset tms)
Mutta kohta 3 näyttää olevan Lihaksisto...Mitä tarkottaa N,R,P?
- Jätkä 89
Nussitaanko tänään, tai huomenna?
- Tuleva lääkintämies
Meillä oli tällä viikolla kutsunnat eikä sielä mitään tuollaista ollut. Tää on tosi vanha ja puhkikulunut provo että lopettakaahan jo.
- ev.ltn. Nönnönnöö
heh, vittuuks se sua liikuttaa vaik olis kuinka vanha...olisko tää uudempi: tuleva lämäri, hajoo joukkosidontapaikkaan, varuskuntasairaalaan, päivystyksiin ym. paskaan...ohi on!
- mutta sen sijaan
sinä voisit käyttää hakua tai googlea. Tähänkin on niin miljoona kertaa vastattu että rektaalitarkastus tehdään vasta alokastarkastuksessa, EI kutsunnoissa!
- aikuistukaa räkänokat!
Onkohan teillä ns.yliskamari kylmillään kun tuollaista paskaa jauhatte vuosikausia?.
Sanotaanko teitä jo aikamiehiksi,vai oletteko näppynaamaisia räkänokkia jotka tällä palstalla kirjoittelette mitä sylki suuhun tuo?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933