Hauska palsta!

Suurkuluttaja

En ole aikoihin nauranut näin hervottomasti kuin lukiessani näitä juttuja. Siis ihan oikeesti mä alkaisin raivoraittiiksi, jos mulla olisi viinan kanssa läträämisestä yhtä karmivia kokemuksia.

7

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mitä hauskaa kankkusessa on, kun niin pitää nauraa?
      Luonani on aina kankkunen läsnä, vaikka mihin menisin.
      Teikäläisellä vaivaa harjoituksen puute, ja ei asiaa voikaan pelkällä mielikuvituksella sisäistää, ellei ole omakohtaisia kokemuksia.
      Aloita tästä: Seuraavalla pitkällä lomalla tai pyhinä tempaiset pullon kossua naamaan joka päivä, ja joukkoon kyytipojaksi kaljaa, viiniä ja kaikenlaista sekalaista. Syödä pitää mahdollisimman vähän ja tupakoida mahdollisimman paljon. Näillä eväillä remuat kellonajoista välittämättä alkuun vaikka viikon päivät ja yöt, ja siitä alat selvittelemään itseäsi, niin pikkuhiljaa alat pääsemään jyvälle asiasta.

      • Suurkuluttaja

        ...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.

        Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.

        Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!


      • kova jätkä?
        Suurkuluttaja kirjoitti:

        ...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.

        Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.

        Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!

        Mitä tykitit?


      • Suurkuluttaja
        kova jätkä? kirjoitti:

        Mitä tykitit?

        Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.

        Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti.


      • Kröhöm.
        Suurkuluttaja kirjoitti:

        Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.

        Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti.

        Hyvä piirre sinussa, että et tiennyt rännittämisiä ja tykittämisiä. Niitä ei kannatakaan tietää.
        Kuka täyspäinen juoppo alkaisi itseensä suonensisäisesti piikittämään viinaa, kun sitä voi juodakin?


      • toipuis nopeasti
        Suurkuluttaja kirjoitti:

        ...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.

        Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.

        Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!

        Kyllä kun on käytännössä viikon nukkumatta. Alkaa
        jo pelkäämään öitä!


    • aluks vaikka

      2 viikkoo putkee ja kännii asti juot,syöt harvakseltaaa.Sen kokemuksen jälkee tuut pyytämää anteeks varmaa tääl palstalla,että nauroit meijän kokemuksille.Kokeileppa tota 2viikon ränniä....Sul tulis poikaseni itku siinä olotilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe