En ole aikoihin nauranut näin hervottomasti kuin lukiessani näitä juttuja. Siis ihan oikeesti mä alkaisin raivoraittiiksi, jos mulla olisi viinan kanssa läträämisestä yhtä karmivia kokemuksia.
Hauska palsta!
7
1384
Vastaukset
Siis mitä hauskaa kankkusessa on, kun niin pitää nauraa?
Luonani on aina kankkunen läsnä, vaikka mihin menisin.
Teikäläisellä vaivaa harjoituksen puute, ja ei asiaa voikaan pelkällä mielikuvituksella sisäistää, ellei ole omakohtaisia kokemuksia.
Aloita tästä: Seuraavalla pitkällä lomalla tai pyhinä tempaiset pullon kossua naamaan joka päivä, ja joukkoon kyytipojaksi kaljaa, viiniä ja kaikenlaista sekalaista. Syödä pitää mahdollisimman vähän ja tupakoida mahdollisimman paljon. Näillä eväillä remuat kellonajoista välittämättä alkuun vaikka viikon päivät ja yöt, ja siitä alat selvittelemään itseäsi, niin pikkuhiljaa alat pääsemään jyvälle asiasta.- Suurkuluttaja
...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.
Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille! - kova jätkä?
Suurkuluttaja kirjoitti:
...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.
Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!Mitä tykitit?
- Suurkuluttaja
kova jätkä? kirjoitti:
Mitä tykitit?
Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.
Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti. - Kröhöm.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.
Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti.Hyvä piirre sinussa, että et tiennyt rännittämisiä ja tykittämisiä. Niitä ei kannatakaan tietää.
Kuka täyspäinen juoppo alkaisi itseensä suonensisäisesti piikittämään viinaa, kun sitä voi juodakin? - toipuis nopeasti
Suurkuluttaja kirjoitti:
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!Kyllä kun on käytännössä viikon nukkumatta. Alkaa
jo pelkäämään öitä!
- aluks vaikka
2 viikkoo putkee ja kännii asti juot,syöt harvakseltaaa.Sen kokemuksen jälkee tuut pyytämää anteeks varmaa tääl palstalla,että nauroit meijän kokemuksille.Kokeileppa tota 2viikon ränniä....Sul tulis poikaseni itku siinä olotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662