Kuten häissäkin myös

pikkujouluissa

kaikkein ärsyttävintä ovat mukamas hauskat ohjelmanumerot ja leikit.

Pikkujouluissa on hyvä olla tanssimusiikkia - aivan sama onko bändi vai tuleeko musiikki levyltä. Periaatteessa levymusiikki on parempaa, kaiken maailman trio erektukset on yleensä mitä sattuu ja solisti ö-luokkaa.

Joulupukkikin voi käydä, mutta voi myös piipahtaa ovella salaa, kuten lapsena. Ei ohjelmia EI. Ne eivät ole kenenkään mielestä hauskoja. Paitsi karaoke.

10

6104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutähti*

Jaa ohjelmat on just hauskoja,ainaskin viime vuonna meidän pikkujoulussa.Mä nauroin ainakin katketakseni vaikka olin selvin päin.Karaoke ei ole taas hyvä juttu.Kaikki eivät tykkää samoista asioista.Mutta pukille ja tontuille ei kiitos.

• SloboHoro

vierasta ja se on ihan hyvä juttu se.

• Pukki Pukkinen

Mutta saa sitä ennen pikkujouluja ja pikkujoulujen jälkeekii. Että jouluja vaan vai oliko se joluja kaikille:)

• r 2 d 3

On se niin kivaa kun yleisöstä valitaan lähes aina 3 miestä ja kolme naista ja sitten on joku hirmu hauska tehtävä, jossa ihan vieraat känniset ihmiset pannaan jollain lailla hinkkautumaan toisiinsa.
      Ja sitten sata ihmista hekottaa tekonaurua. ehe ehhehh

• on muuten

totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..

• veteraanipikkujoulut
        on muuten kirjoitti:

totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..

odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.

• Mar
        veteraanipikkujoulut kirjoitti:

odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.

Olipa hauska juttu, vaikka itse pikkujoulut eivät luonnollisestikaan varmaan olleet!

• Maritus

Olen täsmälleen samaa mieltä! Kuinka olikin kuin olisin itse kirjoittanut jutun. Mä meinasin, etten menis koko v...n pikkujouluihin, kun melko varmasti siellä on järjestetty "hauskoja" ohjelmanumeroita pantomiimiesityksineen , mitkä luonnollisesti työntekijät joutuvat esittämään. Mua oksettaa nyt jo.

• epäsosiaalinen

ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.

• hahahh
        epäsosiaalinen kirjoitti:

ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.

....te sosiaaliset siellä p-jouluissanne toisianne joka reikään. Kivaa on eikä morkkista ole aamulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1090
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      857
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      820
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      106
      744
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe