Kuten häissäkin myös

pikkujouluissa

kaikkein ärsyttävintä ovat mukamas hauskat ohjelmanumerot ja leikit.

Pikkujouluissa on hyvä olla tanssimusiikkia - aivan sama onko bändi vai tuleeko musiikki levyltä. Periaatteessa levymusiikki on parempaa, kaiken maailman trio erektukset on yleensä mitä sattuu ja solisti ö-luokkaa.

Joulupukkikin voi käydä, mutta voi myös piipahtaa ovella salaa, kuten lapsena. Ei ohjelmia EI. Ne eivät ole kenenkään mielestä hauskoja. Paitsi karaoke.

10

6013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutähti*

      Jaa ohjelmat on just hauskoja,ainaskin viime vuonna meidän pikkujoulussa.Mä nauroin ainakin katketakseni vaikka olin selvin päin.Karaoke ei ole taas hyvä juttu.Kaikki eivät tykkää samoista asioista.Mutta pukille ja tontuille ei kiitos.

    • SloboHoro

      vierasta ja se on ihan hyvä juttu se.

      • Pukki Pukkinen

        Mutta saa sitä ennen pikkujouluja ja pikkujoulujen jälkeekii. Että jouluja vaan vai oliko se joluja kaikille:)


    • r 2 d 3

      On se niin kivaa kun yleisöstä valitaan lähes aina 3 miestä ja kolme naista ja sitten on joku hirmu hauska tehtävä, jossa ihan vieraat känniset ihmiset pannaan jollain lailla hinkkautumaan toisiinsa.
      Ja sitten sata ihmista hekottaa tekonaurua. ehe ehhehh

      • on muuten

        totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..


      • veteraanipikkujoulut
        on muuten kirjoitti:

        totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..

        odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.


      • Mar
        veteraanipikkujoulut kirjoitti:

        odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.

        Olipa hauska juttu, vaikka itse pikkujoulut eivät luonnollisestikaan varmaan olleet!


    • Maritus

      Olen täsmälleen samaa mieltä! Kuinka olikin kuin olisin itse kirjoittanut jutun. Mä meinasin, etten menis koko v...n pikkujouluihin, kun melko varmasti siellä on järjestetty "hauskoja" ohjelmanumeroita pantomiimiesityksineen , mitkä luonnollisesti työntekijät joutuvat esittämään. Mua oksettaa nyt jo.

      • epäsosiaalinen

        ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

        Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

        Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.


      • hahahh
        epäsosiaalinen kirjoitti:

        ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

        Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

        Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.

        ....te sosiaaliset siellä p-jouluissanne toisianne joka reikään. Kivaa on eikä morkkista ole aamulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe