Positiivinen testi tehty ensimmäisen kerran 14.11, vahva plussa 16.11. Sinä aikana ollut paljon masun nipistelyä ja jomotusta, mutta nyt tuntuu, ettei pariin päivään ole ollut mitään... Olo on aivan kuin ei raskaana olisikaan! Huolestuttaa että mahtaako masussa edes ketään olla, kun näin oireeton olen? Ultra vasta neljän viikon päästä, sinne asti pitäisi kestää... :/
Oireeton alkuraskaus?
5
921
Vastaukset
- vattu
Ei minullakaan ole oluut minkään valtakunnan oireita, lukuunottamatta pientä väsymystä joka tuli joskus viikoilla 8-9.
Kaikki on silti hyvin ja raskaus jatkuu täysin normaalisti.
Raskaus on hyvin yksilöllistä, kaikki ei vaan voi pahoin tms. joten tuskin sinullakaan on syytä huoleen.
Ole onnellinen siitä ettei ole esim. juuri pahoinvointia. Sehän on hyvä asia! :) - 19 viikkoa ei oireita
mulla alkoi tänään 19 viikko. ja koko aikana mulla ei ole ollut mitään oireita.epäilen joka päivä että onko sellä ketään...
mulla ei massu vielä näy eikä potkikaan.
mä olin huolissani myös mutta se meni ohi aina neuvolassa kun kuunneltiin että onko siellä ketään. (ei ensimmäisellä kerralla se niin paikkakunta kohtainen juttu). ja ultrassa se sitten näkyy.
voit tietysti soittaa neuvolaan ja kysellä sieltä jos kauheasti huolettaa. yksityinen on kans vaihtoehto mutta se maksaa. (tosi yllättävää)- vattu
paljon. Siis yksityinen.
Olin itsekin huolissani jonkin aikaa sitten ja halusin ultraan vahvistamaan lapsen olemassa olon. Koska neuvolassa ei juuri silloin ollut aikoja he kehottivat minua menemään yksityiselle.
Otin yhteyttä muutamaan ja keskinmääräinen hinta ultralle oli n. 300€!!! - ???
vattu kirjoitti:
paljon. Siis yksityinen.
Olin itsekin huolissani jonkin aikaa sitten ja halusin ultraan vahvistamaan lapsen olemassa olon. Koska neuvolassa ei juuri silloin ollut aikoja he kehottivat minua menemään yksityiselle.
Otin yhteyttä muutamaan ja keskinmääräinen hinta ultralle oli n. 300€!!!Missä muka noin kallista on?!? Ite kävin helsingin keskustassa (missä luulis olevan kalleimat) ja maksettavaa jäi 90 €. Ja samaa on muutkin kertoneet.
Olen vieläkin melko oireeton, vaikka viikkoja on 28 1. Jotakin oireita on ollut, mutten tiiä kuvittelinko. Esim. rinnat ovat kasvaneet heti alusta asti, kahvi ei enää maistunut kuin aamulla, pieniä vihlaisuja vatsassa. Sanoimme miehen kanssa vauvaa piilovaaviksi.
Nyt tietysti vyötärö on tukevoitunut:D tosin minusta ei vieläkään välttämättä huomaa et odotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1643739Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o143041EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2262627Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2342131Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta761913Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531307Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva251229Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701148Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty89945- 109919