Oireeton alkuraskaus?

hanzki_

Positiivinen testi tehty ensimmäisen kerran 14.11, vahva plussa 16.11. Sinä aikana ollut paljon masun nipistelyä ja jomotusta, mutta nyt tuntuu, ettei pariin päivään ole ollut mitään... Olo on aivan kuin ei raskaana olisikaan! Huolestuttaa että mahtaako masussa edes ketään olla, kun näin oireeton olen? Ultra vasta neljän viikon päästä, sinne asti pitäisi kestää... :/

5

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vattu

Ei minullakaan ole oluut minkään valtakunnan oireita, lukuunottamatta pientä väsymystä joka tuli joskus viikoilla 8-9.

Kaikki on silti hyvin ja raskaus jatkuu täysin normaalisti.

Raskaus on hyvin yksilöllistä, kaikki ei vaan voi pahoin tms. joten tuskin sinullakaan on syytä huoleen.

Ole onnellinen siitä ettei ole esim. juuri pahoinvointia. Sehän on hyvä asia! :)

• 19 viikkoa ei oireita

mulla alkoi tänään 19 viikko. ja koko aikana mulla ei ole ollut mitään oireita.epäilen joka päivä että onko sellä ketään...
      mulla ei massu vielä näy eikä potkikaan.
      mä olin huolissani myös mutta se meni ohi aina neuvolassa kun kuunneltiin että onko siellä ketään. (ei ensimmäisellä kerralla se niin paikkakunta kohtainen juttu). ja ultrassa se sitten näkyy.

voit tietysti soittaa neuvolaan ja kysellä sieltä jos kauheasti huolettaa. yksityinen on kans vaihtoehto mutta se maksaa. (tosi yllättävää)

• vattu

paljon. Siis yksityinen.

Olin itsekin huolissani jonkin aikaa sitten ja halusin ultraan vahvistamaan lapsen olemassa olon. Koska neuvolassa ei juuri silloin ollut aikoja he kehottivat minua menemään yksityiselle.

Otin yhteyttä muutamaan ja keskinmääräinen hinta ultralle oli n. 300€!!!

• ???
        vattu kirjoitti:

paljon. Siis yksityinen.

Olin itsekin huolissani jonkin aikaa sitten ja halusin ultraan vahvistamaan lapsen olemassa olon. Koska neuvolassa ei juuri silloin ollut aikoja he kehottivat minua menemään yksityiselle.

Otin yhteyttä muutamaan ja keskinmääräinen hinta ultralle oli n. 300€!!!

Missä muka noin kallista on?!? Ite kävin helsingin keskustassa (missä luulis olevan kalleimat) ja maksettavaa jäi 90 €. Ja samaa on muutkin kertoneet.

• Olen vieläkin melko oireeton, vaikka viikkoja on 28 1. Jotakin oireita on ollut, mutten tiiä kuvittelinko. Esim. rinnat ovat kasvaneet heti alusta asti, kahvi ei enää maistunut kuin aamulla, pieniä vihlaisuja vatsassa. Sanoimme miehen kanssa vauvaa piilovaaviksi.

Nyt tietysti vyötärö on tukevoitunut:D tosin minusta ei vieläkään välttämättä huomaa et odotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59