petyin

Blue 1

Blue 1 toitottaa halpoja hintoja, johon sisältyy verot, nettimaksut ym...
Rupesinpa varaamaan kahdelle matkaa...niin kummasti hintaan pomsahti yli 100 % verot, lipun toimituskulut ym.. maksuja. Näin 39 € lipulle pamahti 90 € hinta.
Periaatteessakaan en käytä moista huijarifirmaa

10

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtaa?

      tapahtui huijaus?

      • vittuun

        viisastelemasta täältä!


      • huijasi

        Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.


      • Roima Tulonen
        huijasi kirjoitti:

        Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.


      • Pelle...
        Roima Tulonen kirjoitti:

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

        Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.


      • joskus...
        Roima Tulonen kirjoitti:

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

        Toki on eri asia saako sen...Saa joskus..

        Ei taideta kitistä turhasta Roiman hinnan maksaja?


      • ajattelit
        Pelle... kirjoitti:

        Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.

        Milläs ajattelit lennellä kun niin kovin turvallisesti aiot lentää? Aeroflot? Toivotan turvallista matkaa!


    • Lentojen hinnoittelussa vaikuttaa aina miten aikaisin lennon varaa ja miten täynnä kone sillä hetkellä on.

      Verot ja lentokenttämaksut eivät mene Blue Onelle. Palvelumaksutkin nettivarauksissa ovat kohtuulliset.

      Blue 1 on laatuyhtiö, jota voi vilpittömästi suositella.

    • Flying Finn

      Muistatko lentoyhtiötä nimeltä Flyingfinn joka todella myi jokaisen paikkansa koneessa tyyliin 19euroa ja meni lyhyessä ajassa konkkaan kannattomana? Minä ainakin olen tyytyväinen kaikkeen alle satasen per suunta, niin kauan kun tarjontaa on...

      • /minuutti

        Ja puhelin"palvelu" on Laatua, ainakin hinnaltaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe