petyin

Blue 1

Blue 1 toitottaa halpoja hintoja, johon sisältyy verot, nettimaksut ym...
Rupesinpa varaamaan kahdelle matkaa...niin kummasti hintaan pomsahti yli 100 % verot, lipun toimituskulut ym.. maksuja. Näin 39 € lipulle pamahti 90 € hinta.
Periaatteessakaan en käytä moista huijarifirmaa

10

2686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtaa?

tapahtui huijaus?

• vittuun

viisastelemasta täältä!

• huijasi

Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.

• Roima Tulonen
        huijasi kirjoitti:

Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.

Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

• Pelle...
        Roima Tulonen kirjoitti:

Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.

• joskus...
        Roima Tulonen kirjoitti:

Toki on eri asia saako sen...Saa joskus..

Ei taideta kitistä turhasta Roiman hinnan maksaja?

• ajattelit
        Pelle... kirjoitti:

Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.

Milläs ajattelit lennellä kun niin kovin turvallisesti aiot lentää? Aeroflot? Toivotan turvallista matkaa!

• Lentojen hinnoittelussa vaikuttaa aina miten aikaisin lennon varaa ja miten täynnä kone sillä hetkellä on.

Verot ja lentokenttämaksut eivät mene Blue Onelle. Palvelumaksutkin nettivarauksissa ovat kohtuulliset.

Blue 1 on laatuyhtiö, jota voi vilpittömästi suositella.

• Flying Finn

Muistatko lentoyhtiötä nimeltä Flyingfinn joka todella myi jokaisen paikkansa koneessa tyyliin 19euroa ja meni lyhyessä ajassa konkkaan kannattomana? Minä ainakin olen tyytyväinen kaikkeen alle satasen per suunta, niin kauan kun tarjontaa on...

• /minuutti

Ja puhelin"palvelu" on Laatua, ainakin hinnaltaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe