Blue 1 toitottaa halpoja hintoja, johon sisältyy verot, nettimaksut ym...
Rupesinpa varaamaan kahdelle matkaa...niin kummasti hintaan pomsahti yli 100 % verot, lipun toimituskulut ym.. maksuja. Näin 39 € lipulle pamahti 90 € hinta.
Periaatteessakaan en käytä moista huijarifirmaa
petyin
10
2739
Vastaukset
- kohtaa?
tapahtui huijaus?
- vittuun
viisastelemasta täältä!
- huijasi
Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.
- Roima Tulonen
huijasi kirjoitti:
Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.
Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.
- Pelle...
Roima Tulonen kirjoitti:
Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.
Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin. - joskus...
Roima Tulonen kirjoitti:
Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.
Toki on eri asia saako sen...Saa joskus..
Ei taideta kitistä turhasta Roiman hinnan maksaja? - ajattelit
Pelle... kirjoitti:
Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.Milläs ajattelit lennellä kun niin kovin turvallisesti aiot lentää? Aeroflot? Toivotan turvallista matkaa!
Lentojen hinnoittelussa vaikuttaa aina miten aikaisin lennon varaa ja miten täynnä kone sillä hetkellä on.
Verot ja lentokenttämaksut eivät mene Blue Onelle. Palvelumaksutkin nettivarauksissa ovat kohtuulliset.
Blue 1 on laatuyhtiö, jota voi vilpittömästi suositella.- Flying Finn
Muistatko lentoyhtiötä nimeltä Flyingfinn joka todella myi jokaisen paikkansa koneessa tyyliin 19euroa ja meni lyhyessä ajassa konkkaan kannattomana? Minä ainakin olen tyytyväinen kaikkeen alle satasen per suunta, niin kauan kun tarjontaa on...
- /minuutti
Ja puhelin"palvelu" on Laatua, ainakin hinnaltaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368