petyin

Blue 1

Blue 1 toitottaa halpoja hintoja, johon sisältyy verot, nettimaksut ym...
Rupesinpa varaamaan kahdelle matkaa...niin kummasti hintaan pomsahti yli 100 % verot, lipun toimituskulut ym.. maksuja. Näin 39 € lipulle pamahti 90 € hinta.
Periaatteessakaan en käytä moista huijarifirmaa

10

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtaa?

      tapahtui huijaus?

      • vittuun

        viisastelemasta täältä!


      • huijasi

        Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.


      • Roima Tulonen
        huijasi kirjoitti:

        Lehden mainos lupasi hinnan sisältävän verot ja kulut netissä varattuna.

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.


      • Pelle...
        Roima Tulonen kirjoitti:

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

        Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.


      • joskus...
        Roima Tulonen kirjoitti:

        Toki on ihan eri asia saako sen siihen hintaan joka päivälle ja vuorolle. Mutta toki sen siihen hintaan saa joskus. Ihme kitinää taas teillä pelleillä. Ei kenelläkään ole kaikki paikat kaikille vuoroille saman hintaisia.

        Toki on eri asia saako sen...Saa joskus..

        Ei taideta kitistä turhasta Roiman hinnan maksaja?


      • ajattelit
        Pelle... kirjoitti:

        Sanotko minua pelleksi, jos matkani maksaa luvattua enemmän ja vielä huomattavasti.Ettei vaan itselläsi ole jotain vikaa, kun et ymmärrä asian laatua, mutta kertaus on opintojen äiti!
        Kyllähän minä näin varauslistan kalenterista, että eri päiville ja jopa vuoroille oli eri hintaista.
        Kysymys on nyt siitä, että mainos lupaa toista ja loppuhinta on melkein kolminkertainen.
        Mutta tällähän kitinällä pääsee, kun luottaa vanhaan firmaan, jolla loppupeleissä pääsee samalla hinnalla kuin Blue 1 ja vielä luotettavimmin.

        Milläs ajattelit lennellä kun niin kovin turvallisesti aiot lentää? Aeroflot? Toivotan turvallista matkaa!


    • Lentojen hinnoittelussa vaikuttaa aina miten aikaisin lennon varaa ja miten täynnä kone sillä hetkellä on.

      Verot ja lentokenttämaksut eivät mene Blue Onelle. Palvelumaksutkin nettivarauksissa ovat kohtuulliset.

      Blue 1 on laatuyhtiö, jota voi vilpittömästi suositella.

    • Flying Finn

      Muistatko lentoyhtiötä nimeltä Flyingfinn joka todella myi jokaisen paikkansa koneessa tyyliin 19euroa ja meni lyhyessä ajassa konkkaan kannattomana? Minä ainakin olen tyytyväinen kaikkeen alle satasen per suunta, niin kauan kun tarjontaa on...

      • /minuutti

        Ja puhelin"palvelu" on Laatua, ainakin hinnaltaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe