naiset huomio!!!

mikä on totta?

täällä tätä on helppo kysyä. eli tyttöystävä oli eilen pikkujouluissa ja tuli sieltä kotiin niin oli sukkahousut rikki haarojen kohdasta ja yksi piei reikä polvessa. ne oli sellaista isoa kuviota. mulle tuli tietty heti että on nussinut jotain jossain vessas ja revitty sukkahousut rikki haaroista mut "tyttöystävä" väitti en on menny rikki muuten. et olis kynnet hajottanu tjs. mut en ainakaan usko et sukkahousut vedetään jalkaan haarojen kohtaa. eli voiko sellaset isoreikäset sukkahousut mennä rikki haaroista itsellään vai onko ne revitty. ei viitsis heti mutsilta kysyä täälläistä.
Vituttaa!!!!!
Ja nyt tarviin siis ihan oikeita vastauksia eikä mitään läppää.

135

83038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

      Taidat jo tietää vastauksen.

      • Anonyymi

        Jos sukkahousut on väärinpäin niin vieraissa on käyty näin on


      • Anonyymi

        Lähteissä tarkista mitenpäin on sukkahousut. Voi tarkistaa miten päin on kun kotio tuloo


    • älä heti

      Epäile pahinta.Mulla itse pitkät kynnet ja kun olen ottanut vähän kuppia , ja käyn vessassa niin arvaa montako kertaa on sukkahousut mennyt rikki, vaikka ja mistä kohdasta.

      • ne on

        siis tosiaan ihan kun vaan ratkennu. eli aivan selvä joko kahdella kädellä repäsystä tai sit et ne ois esim jos on kyykistelly niin siinä vois revetä samanlai mut sukkahoustut ilmeisesti kyl venyy aika paljon.


      • Misukka28
        ne on kirjoitti:

        siis tosiaan ihan kun vaan ratkennu. eli aivan selvä joko kahdella kädellä repäsystä tai sit et ne ois esim jos on kyykistelly niin siinä vois revetä samanlai mut sukkahoustut ilmeisesti kyl venyy aika paljon.

        Päivän selvä homma.. kokemusta löytyy, eli sukkikset repeävät kun haaroja levittää ja tulee juuri kuvailemasi reikä! Vessapanossa tyypillistä.


      • sillä on
        Misukka28 kirjoitti:

        Päivän selvä homma.. kokemusta löytyy, eli sukkikset repeävät kun haaroja levittää ja tulee juuri kuvailemasi reikä! Vessapanossa tyypillistä.

        jos jakaa pesää pomolle.Antaa pomo sille palkankorotuksen ja ensi pikkujouluun asti kaikki on hyvin!


      • väliä
        Misukka28 kirjoitti:

        Päivän selvä homma.. kokemusta löytyy, eli sukkikset repeävät kun haaroja levittää ja tulee juuri kuvailemasi reikä! Vessapanossa tyypillistä.

        http://s1.bitefight.org/c.php?uid=37549


    • sentään...

      Kyllä ne voi mennä rikki todella helposti. Ei tuollainen mitään tarkoita. Ja varsinkin jos on pitkät kynnet niin ennemminkin sääntö kuin poikkeus että hajoaa ja ihan mistä vaan.

      Älä hupsi.

    • kysyppä uudestaan

      kyllä toi sun versio tapahtuneesta kuulostaa uskottavammalta. tuntuu mahdottomalta, että sukkahousut ittestään menee haaroista rikki...

      • mistä tietää

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.


      • Mamma vastaa
        mistä tietää kirjoitti:

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.

        Kyllä ne voi haaroista hajota helpostikin, varsinkin jos eivät ole kovin laadukasta merkkiä. Itselleni on käynyt niin monia kertoja. Ovatko ne sellaiset sukkikset joissa on sellainen vahvistettu haarakiila? Eli siis haaroihin ommeltu 2-kertainen neulos? Kännissä on kyllä harvinaisen helppo rikkoa sukkahousut..
        Niistä pikkuhousuista.. naiset yleensä vuotavat valkovuotoa joten se on ihan normaalia. Mutta jos sitä on paljon niin sittenpä voisi kyllä ajatella että on spermaa. Se taas haisee ihan erilaiselle, voimakkaammalle.


      • sellasta ihan
        Mamma vastaa kirjoitti:

        Kyllä ne voi haaroista hajota helpostikin, varsinkin jos eivät ole kovin laadukasta merkkiä. Itselleni on käynyt niin monia kertoja. Ovatko ne sellaiset sukkikset joissa on sellainen vahvistettu haarakiila? Eli siis haaroihin ommeltu 2-kertainen neulos? Kännissä on kyllä harvinaisen helppo rikkoa sukkahousut..
        Niistä pikkuhousuista.. naiset yleensä vuotavat valkovuotoa joten se on ihan normaalia. Mutta jos sitä on paljon niin sittenpä voisi kyllä ajatella että on spermaa. Se taas haisee ihan erilaiselle, voimakkaammalle.

        niinku valkosen väristä ja kyllä se haisee mut en tie sit mitä on. Murenee kun siihen koskee ja haisee mut sit se kyl on niinku myös pehmeää kun mun mielestä sperma kovettuu aina paitsi jos on tapahtunu min sit mut siitä on jo ainakin 10h kun olis tapahtunu.


      • ostettu
        Mamma vastaa kirjoitti:

        Kyllä ne voi haaroista hajota helpostikin, varsinkin jos eivät ole kovin laadukasta merkkiä. Itselleni on käynyt niin monia kertoja. Ovatko ne sellaiset sukkikset joissa on sellainen vahvistettu haarakiila? Eli siis haaroihin ommeltu 2-kertainen neulos? Kännissä on kyllä harvinaisen helppo rikkoa sukkahousut..
        Niistä pikkuhousuista.. naiset yleensä vuotavat valkovuotoa joten se on ihan normaalia. Mutta jos sitä on paljon niin sittenpä voisi kyllä ajatella että on spermaa. Se taas haisee ihan erilaiselle, voimakkaammalle.

        ne sukkahousut tai seppälästä muistaakseni


      • testi.
        mistä tietää kirjoitti:

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.

        Mene "kultasi" luo ja ota ne mälliset vaatteet mukaasi ja kysy ihan lempeästi: Onko tämä spermaa? Jos vastaus on "ei!" niin päätteleppä äänensävystä totuus. Kysy sitten vielä että mitäs se sitten on? Kuuntele äänestä, jos tuntee kaverinsa niin helppo on päätellä oliko valetta vai totta.

        Wpäilyttävää on kyllä minustakin. Minusta valkovuoto on jokseenkin samanlaista mutta kuivuessa sperma ei olisi ihan yhtä selkeän väristä. Hankala sanoa ja en muutenkaan ole nyt asiasta varma joten kokeileppa laittaa jompaa kumpaa samalle materiaalille niin kato sitten kumpaa muistuttaa ;) Tsemppiä, kyl se siitä selviää eikä eukkos voi kauaa sitä asiaa peitellä ellei ole kivisydän.


      • naikkone
        sellasta ihan kirjoitti:

        niinku valkosen väristä ja kyllä se haisee mut en tie sit mitä on. Murenee kun siihen koskee ja haisee mut sit se kyl on niinku myös pehmeää kun mun mielestä sperma kovettuu aina paitsi jos on tapahtunu min sit mut siitä on jo ainakin 10h kun olis tapahtunu.

        mee nyt jo äkkii takas sinne vessaan tutkii vaimos pikkuhousuja. hyi sua. yöks.


      • xanna
        mistä tietää kirjoitti:

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.

        Mä kyllä kuristaisin noin vainoharhaisen jätkäkaverin, joka mun kalsareita kävis tutkimassa.
        Kyllä sun tyttöystäväs tekis oikein jos tosiaan vaihtas sut johonki työkaveriinsa. Ja naisena voin kertoa ettei nuo sukkahousut todellakaan kovin kestäviä ole, kun niitä joutuu vessassa jalkaansa kiskomaan, juodessahan tulee pissahätä, kai sä sen tiesit? Lopeta nyt tollanen mussuttaminen jo. Jos sun tyttöystäväs sua on pettäny, kai sille jossain vaiheessa huono omatunto tulee ja se sulle sen kertoo. Kyl mä vaihtasin miestä...


      • aikuinenminäkiN
        mistä tietää kirjoitti:

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.

        Kyllä sukkikset voi mennä haaroista rikki. Ei olisi ensimmäinen kerta. Se tapahtuu helposti: repii ylöspäin ja sitten ne repeävät. Syy voi myös olla se toinenkin vaihtoehto.

        Tämä valkovuotoasia. Jos sperma valuu, niin sitä on tod. näk. enemmän kuin valkovuotoa normaalisti olisi. Ainakin itsellä sitä valuu vielä seur. päivänä, vaikka olisi tunnin suihkutellut.

        Hmm...entäs jos kokeilet kepillä jäätä. Jos tyttöystäväsi on pettänyt, hän tod. näk. kieltäytyy seksistä kanssasi, kun pettäminen on niin tuoreessa muistissa. Jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa, niin varmasti haluaa sinua.


      • kokemusta on
        sellasta ihan kirjoitti:

        niinku valkosen väristä ja kyllä se haisee mut en tie sit mitä on. Murenee kun siihen koskee ja haisee mut sit se kyl on niinku myös pehmeää kun mun mielestä sperma kovettuu aina paitsi jos on tapahtunu min sit mut siitä on jo ainakin 10h kun olis tapahtunu.

        KAIKKI NAISET ON HUORIA, VARSINKIN PARTURIT. IHAN NIINKU ITEKIN NIIN MYÖS NAISET PETTÄÄ KUN ON HYVÄ TILAISUUS, JA JUSTHAN SEDU KOSKINEN VALITTI KUN VESSANPÖNTTÖJÄ HAJOO NIIN PIRUSTI SEN RAVINTELEISSA, KUN PORUKKA NAI NIITTEN PÄÄLLÄ JA NE HALKEE SIELTÄ ALHAALTA, KATOPPA PÖNTTÖÖ MIHIN KUSET SEUR KERRAN, HARVOIN ON EHJIÄ, LATTIA MÄRKIÄ YMS. VITUTTAA, MUT NÄIN SE VAAN ON! EI SILLE MITÄÄN VOI! KOITA PANNA MUIJAAS ENEMPI, AINA KUN MAHDOLLISTA; YÖLLÄ HERÄTÄT JA PANET, AAMULLA JOS ON MAHDOLLISUUS ,HERÄRÄT VÄHÄN ENNEN KELLON SOITTOO JA PANET JNE JNE..


      • onko näin?????????
        xanna kirjoitti:

        Mä kyllä kuristaisin noin vainoharhaisen jätkäkaverin, joka mun kalsareita kävis tutkimassa.
        Kyllä sun tyttöystäväs tekis oikein jos tosiaan vaihtas sut johonki työkaveriinsa. Ja naisena voin kertoa ettei nuo sukkahousut todellakaan kovin kestäviä ole, kun niitä joutuu vessassa jalkaansa kiskomaan, juodessahan tulee pissahätä, kai sä sen tiesit? Lopeta nyt tollanen mussuttaminen jo. Jos sun tyttöystäväs sua on pettäny, kai sille jossain vaiheessa huono omatunto tulee ja se sulle sen kertoo. Kyl mä vaihtasin miestä...

        NO JUU TUOSSA OLET OIKEASSA JOS NOIN ON KÄYNYT NIIN OLISI TYYTTYVÄINEN ET ON SELANEN MUIJA ET MUMUILEKKIN KELPAA!! YMÄRÄN TÄYSIN TUNTEEN JOKA INHOITAA JA TEKEE PAHAA MUT PITÄÄ OSAA JUTELLA ASIASTA PUOLISONSSA KANSSA MUT JOS KYRÄILEE JA MUUTTEN EI LUOTA NIIN OPI TUNTEMAAN RAKAAASSI JA MIETIKÄÄ MITÄ VOISITTE TEHÄ ELVYTÄÄKSENE SUHTEENNE !!! EMME OMISTA KENENKÄÄN KEHOA VAIKKA OLTAISIIN MITEN AVIOSSA !!! MONESSA SUHTEESSA ON SE RAKO ETEI OSATA PUHUA ASIOISTA JOMPI KUMPI PIHTAILEE elvytäkää suhteenne niin EI TARVI SILOIN KUMANKAAN VIARAISIIN MENNÄ! KOKEMUKSESTA TIIJJÄN ET JUTELU AUTAA TOISEN OSA PUOLEN KANSSA JOS TOISTA RAKASTAA AIDOSTI NIIN OSAA MYS ANTAA ANTEEKKSI JA EI SEN TARVI MENÄ JAKAAN MUILLE SILOIN JOS SAA KOTONAAN TAVARAA !!!!!! MUISTAKAA ET EI KUKAAN OMISTA TOISTA VAIKKA OLTAISIINKIN AVIO PARI !!! TUO ON LUOTAMUS JOKA PUUTTUU JA SUHDE EI TOIMI SILOIN pitää pystyy luotaan puolisoonsa ja antaan anteekksi asioita turhat epäilyt ja rikoo monta suhdetta.


      • mutta varma testi
        testi. kirjoitti:

        Mene "kultasi" luo ja ota ne mälliset vaatteet mukaasi ja kysy ihan lempeästi: Onko tämä spermaa? Jos vastaus on "ei!" niin päätteleppä äänensävystä totuus. Kysy sitten vielä että mitäs se sitten on? Kuuntele äänestä, jos tuntee kaverinsa niin helppo on päätellä oliko valetta vai totta.

        Wpäilyttävää on kyllä minustakin. Minusta valkovuoto on jokseenkin samanlaista mutta kuivuessa sperma ei olisi ihan yhtä selkeän väristä. Hankala sanoa ja en muutenkaan ole nyt asiasta varma joten kokeileppa laittaa jompaa kumpaa samalle materiaalille niin kato sitten kumpaa muistuttaa ;) Tsemppiä, kyl se siitä selviää eikä eukkos voi kauaa sitä asiaa peitellä ellei ole kivisydän.

        on se, että koitat emätintä, se liukkaus on aivan erilaista, jos sinne laskettu jokutunti sitten lasti, vaikka pesiskin. kait olette sen huomanneet oman satsinnekin jälkeen esim, aamulla koittaessanne, se on takuu varma testi!


      • Ruhtinas-m
        xanna kirjoitti:

        Mä kyllä kuristaisin noin vainoharhaisen jätkäkaverin, joka mun kalsareita kävis tutkimassa.
        Kyllä sun tyttöystäväs tekis oikein jos tosiaan vaihtas sut johonki työkaveriinsa. Ja naisena voin kertoa ettei nuo sukkahousut todellakaan kovin kestäviä ole, kun niitä joutuu vessassa jalkaansa kiskomaan, juodessahan tulee pissahätä, kai sä sen tiesit? Lopeta nyt tollanen mussuttaminen jo. Jos sun tyttöystäväs sua on pettäny, kai sille jossain vaiheessa huono omatunto tulee ja se sulle sen kertoo. Kyl mä vaihtasin miestä...

        No tämä Xanna kuulostais olevan itsekin juuri sitä lajia naisista, joka harrastaa tuollasta perseen jakamista...
        Huomaa kommentista.


      • mies-63
        xanna kirjoitti:

        Mä kyllä kuristaisin noin vainoharhaisen jätkäkaverin, joka mun kalsareita kävis tutkimassa.
        Kyllä sun tyttöystäväs tekis oikein jos tosiaan vaihtas sut johonki työkaveriinsa. Ja naisena voin kertoa ettei nuo sukkahousut todellakaan kovin kestäviä ole, kun niitä joutuu vessassa jalkaansa kiskomaan, juodessahan tulee pissahätä, kai sä sen tiesit? Lopeta nyt tollanen mussuttaminen jo. Jos sun tyttöystäväs sua on pettäny, kai sille jossain vaiheessa huono omatunto tulee ja se sulle sen kertoo. Kyl mä vaihtasin miestä...

        Mikä on naisen omatunto? mieluummin vaietaan kuin myönnetään virheet perseen jakamisesta.
        Sitten kun oma ukkosi sinua pettää niin sinä tulet tänne kirjoittelemaan ja esittämään nyyhky tarinaa.Jotta voi voi.


      • 3kymppinen nainen
        sellasta ihan kirjoitti:

        niinku valkosen väristä ja kyllä se haisee mut en tie sit mitä on. Murenee kun siihen koskee ja haisee mut sit se kyl on niinku myös pehmeää kun mun mielestä sperma kovettuu aina paitsi jos on tapahtunu min sit mut siitä on jo ainakin 10h kun olis tapahtunu.

        Kuules,asia voi olla pikkasen arkaluontoinen:vuodosta päätellen naisellasi saattaa olla alapäässään hiivatulehdus!Se on naisilla hyvinkin yleinen,mutta sikäli aika harmiton,eikä normaalisti edes tartu mieheen.Mulla oli aikanaan usein hiivatulehdus alapäässä.Vuoto oli just kuvailemasi tyylistä, ja sitten se aiheuttaa ihan karmeaa kutinaa ja kirvelyä alapäässä,ja sukkahousut ne vaan hautoo sitä fiilistä voimakkaasti.Silloin tulee pakonomainen tarve hangata ja vaatteiden päältä raapiakin alapäätä. Usko pois...


      • sperma ei ja
        testi. kirjoitti:

        Mene "kultasi" luo ja ota ne mälliset vaatteet mukaasi ja kysy ihan lempeästi: Onko tämä spermaa? Jos vastaus on "ei!" niin päätteleppä äänensävystä totuus. Kysy sitten vielä että mitäs se sitten on? Kuuntele äänestä, jos tuntee kaverinsa niin helppo on päätellä oliko valetta vai totta.

        Wpäilyttävää on kyllä minustakin. Minusta valkovuoto on jokseenkin samanlaista mutta kuivuessa sperma ei olisi ihan yhtä selkeän väristä. Hankala sanoa ja en muutenkaan ole nyt asiasta varma joten kokeileppa laittaa jompaa kumpaa samalle materiaalille niin kato sitten kumpaa muistuttaa ;) Tsemppiä, kyl se siitä selviää eikä eukkos voi kauaa sitä asiaa peitellä ellei ole kivisydän.

        kuivuessaan menee värittömäksi terveisin naispuolinen


      • Olla
        mistä tietää kirjoitti:

        että onko pikkuhousuissa spermaa vai valkovuotoa? oli nimittäin sellasta "kovettunutta" valkosta jotain. vois olla niinku miehillä on boxereissa mut en tie sit naisten muista vuodoista. en normaalisti tutki pöksyjä mut oli sekin nyt pakko sit kattoo ja sielläkin oli jotain. Hajoo pää!! Tuntuu aikas sairaalta tä mun touhu mut iaka epäilyttävää on kyllä.

        veraan miehen SPERMAA!!!Voi tulla joku tauikin...VARO!!!!!!!!!!!!!!!!


    • nonniih

      on röykytetty koko firman miesväen voimalla.

      Ei epäilystäkään...

      ;)

    • nainen -68

      Ne merkit ei todellakaan ole todisteita pettämisestä. Keskustele tyttöystävän kanssa, mutta älä syyttele.. ettei vaan tulisi erimielisyyttä väärin perustein...Ei hän pysty sinua silmiin katsomaan jos on pettänyt. Tsemppiä!

    • käytän sukkahousuja ihanpäi...

      et voi millään tietää varmasti. sukkahousut kyllä menee rikki tosi helposti. Jos sillä oli hame päällä, niin todennäköisesti meni muuten vaan rikki. jos oli sukkahousujen päällä myös housut, niin sitten on vähän vaikeaa uskoa, et muuten vaan meni rikki(polven kohdalla).

      • hame oli kyllä

        ja oli laatottanu vessaa siellä kuulemma. ja nukkunu pönttöä vasten.
        ehkä olen vähän vainoharhanen. kai se on vaan oikeasti niin kiltti. tuntuu vaan oudolle se sukkahousu juttu. ihan kun olis kiimas vedetty rikki. mut se valkonen töhnä ihmetyttää.


      • pyykkejä
        hame oli kyllä kirjoitti:

        ja oli laatottanu vessaa siellä kuulemma. ja nukkunu pönttöä vasten.
        ehkä olen vähän vainoharhanen. kai se on vaan oikeasti niin kiltti. tuntuu vaan oudolle se sukkahousu juttu. ihan kun olis kiimas vedetty rikki. mut se valkonen töhnä ihmetyttää.

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.


      • pyykkejä
        hame oli kyllä kirjoitti:

        ja oli laatottanu vessaa siellä kuulemma. ja nukkunu pönttöä vasten.
        ehkä olen vähän vainoharhanen. kai se on vaan oikeasti niin kiltti. tuntuu vaan oudolle se sukkahousu juttu. ihan kun olis kiimas vedetty rikki. mut se valkonen töhnä ihmetyttää.

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.


      • :::::::::::::::::::::::::::
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        ei oo todellista....


      • porvoossa
        ::::::::::::::::::::::::::: kirjoitti:

        ei oo todellista....

        vaan lähistöillä kuitenkin.


      • jkvm
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        jos epäilet niin paljon että pitää mennä alushousuja tutkimaan niin onko tossa enää mitään järkeä.. kyllä luottamusta pitää olla ja jos ei ole ni täytyy miettiä kannattaako sellasessa suhteessa olla. hulluksihan siinä vaan tulee.


      • Juicy Fruit
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        Sukkisten kanssa kyllä helposti hikoo sen verran et se erilainen haju johtuu varmaan siitä. Ja jos sitä töhnää ei siinä ollu ees niin paljoo ku muissa pikkareissa, ni ei taatusti ollu spermaa! Ja sukkikset kyllä menee helposti rikki vaikka ois laadukkaammatkin, H&M:n/Seppälän kamasta nyt puhumattakaan. Enkä pidä kovin todennäköisenä sitäkään, että siellä vessassa ois mitään kovin kiimasta sessiota ollu, jos tyttöystäväsi oli niin huonovointinen.


      • Luottamusta
        jkvm kirjoitti:

        jos epäilet niin paljon että pitää mennä alushousuja tutkimaan niin onko tossa enää mitään järkeä.. kyllä luottamusta pitää olla ja jos ei ole ni täytyy miettiä kannattaako sellasessa suhteessa olla. hulluksihan siinä vaan tulee.

        Kylläpä niitä hulluja riittää! Jos olisin tyttöystäväsi lähtisin menee ja vauhdilla.Seuraavaksi tarjotaan nyrkkiä vai.Sukkahaousut menee rikki joka päivä ilman että täytyis viellä alushousut nuuskia...Parisuhde perustuu luottamukseen!


      • täti
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        Sellainen epäily on turmioksi liitollesi tulevaisuudessa.Mustasukkaisuus on sairaus jos menee sille asteelle että pitää pyykit ja pikkuhousut tarkastella.

        Kyllä luottamus pitää olla,jos rakastaa on normaalia olla hioeman mustasukkainen ,mutta liila on liikaa se johtaa myöhemmässä vaiheessa ikävyyksiin.


      • JO HOITOON
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        Mene nyt kaveri jo äkkiä hoitoon!!!


      • ----
        Luottamusta kirjoitti:

        Kylläpä niitä hulluja riittää! Jos olisin tyttöystäväsi lähtisin menee ja vauhdilla.Seuraavaksi tarjotaan nyrkkiä vai.Sukkahaousut menee rikki joka päivä ilman että täytyis viellä alushousut nuuskia...Parisuhde perustuu luottamukseen!

        Luottamusta. Haarukka auki sekaisin päissään, miten sellaiseen ihmiseen pitäisi luottaa. Tuskin mitään muistikuvaa tapahtumista muutenkaan.
        Sitäpaitsi jos pilluaan on jakanut, on sen tehnyt umpitunnelissa, itse en antaisi koskaan anteeksi edes harkitsematonta tekoa.
        Turhaa tietysti tuossa tilanteessa on mitään kysellä, sama kaava tapahtuu varmasti toistekin, joa juomista ei hallitse.


      • mitä tapahtuu nyt...
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        niissä pöksyissä, niin ei minulla ainakaan ihan itsestään vuoda. Kiimassa joka tapauksessa on ollut. Eikä sillä niin väliä, vaan mitä teet/teette nyt ja jatkon kanssa. Voitteko selvittää asian fiksusti ja jatkaa vai teetkö sinä omat ehkä mielikuvituksella väritetyt johtopäätökset ja sen mukaiset toimenpiteet. Sehän riippuu siitä kuinka tärkeä hän on sinulle ja kuinka hyvin suhteenne toimii.

        Ps. Sukkahousut voi kyllä hajota, mutta ei minulla ainakaan koskaan haarojenvälistä. Kuka vetää sukkiksia haaroista ylös??? Eiköhän kuitenkin sivulta...


      • Mitä matikkaa tuo on?
        ---- kirjoitti:

        Luottamusta. Haarukka auki sekaisin päissään, miten sellaiseen ihmiseen pitäisi luottaa. Tuskin mitään muistikuvaa tapahtumista muutenkaan.
        Sitäpaitsi jos pilluaan on jakanut, on sen tehnyt umpitunnelissa, itse en antaisi koskaan anteeksi edes harkitsematonta tekoa.
        Turhaa tietysti tuossa tilanteessa on mitään kysellä, sama kaava tapahtuu varmasti toistekin, joa juomista ei hallitse.

        En ole kyllä koskaan kuullut, että juominen ja tavaran jakaminen on samaa tarkoittava asia. Eiköhän se ole enemmänkin luonteesta kiinni. Jos jakaa niin jakaa vaikka ei ole juonutkaan. Juhlia voi ja pitää hauskaa, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että lamppu pimeänä olis haarat levällään. Ehkä on itse osallisten parasta tehdä analyysi sen perusteella miten muuten tuntee toisen ja hänen luonteensa.


      • Yökkimys
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        Pervo vainoharhainen haistelija!


      • idiootti
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        koita nyt vähän ryhdistäytyä, ei kukaan ees uskaltais pettää jos on noin mustasukkanen poikaystävä. pettämisessähän on justiisa se idea, ettei toinen saa tietää...sulta taas ei mikään jää salaan ku oot tommonen vitun kyylä. virta päälle...anna niitten pikkuhousujen jo olla...


      • Kameleontti -
        Mitä matikkaa tuo on? kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan kuullut, että juominen ja tavaran jakaminen on samaa tarkoittava asia. Eiköhän se ole enemmänkin luonteesta kiinni. Jos jakaa niin jakaa vaikka ei ole juonutkaan. Juhlia voi ja pitää hauskaa, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että lamppu pimeänä olis haarat levällään. Ehkä on itse osallisten parasta tehdä analyysi sen perusteella miten muuten tuntee toisen ja hänen luonteensa.

        Kuinka moni muija muuttuu aivan totaalisesti kännissä .. ja sen varjolla tekee aivan muuta kun selvinpäin... suurinosa.


      • Nainen -81
        Mitä matikkaa tuo on? kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan kuullut, että juominen ja tavaran jakaminen on samaa tarkoittava asia. Eiköhän se ole enemmänkin luonteesta kiinni. Jos jakaa niin jakaa vaikka ei ole juonutkaan. Juhlia voi ja pitää hauskaa, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että lamppu pimeänä olis haarat levällään. Ehkä on itse osallisten parasta tehdä analyysi sen perusteella miten muuten tuntee toisen ja hänen luonteensa.

        Ei se,että juo ja käyttäytyy holtittomasti,tarkoita välttämättä,että pettää.Itsekin olen usein ollut ihan naamat,mutta silti ei ole tullut mieleenkään pettää poikakaveria.

        Aika sairasta touhua tuo toisen alusvaatteiden tonkiminen.Jos minun poikakaveri olisi noin mustasukkainen,en miettisi hetkeäkään,vaan lähtisin.Kyllä jotkut miehet sitten on sairaita...


      • Nainen -81
        Nainen -81 kirjoitti:

        Ei se,että juo ja käyttäytyy holtittomasti,tarkoita välttämättä,että pettää.Itsekin olen usein ollut ihan naamat,mutta silti ei ole tullut mieleenkään pettää poikakaveria.

        Aika sairasta touhua tuo toisen alusvaatteiden tonkiminen.Jos minun poikakaveri olisi noin mustasukkainen,en miettisi hetkeäkään,vaan lähtisin.Kyllä jotkut miehet sitten on sairaita...

        Sukkikset voi mennä helposti rikki,jos könyää ympäripäissään vessan lattialla oksentamassa.Varsinkin,jos ne ei ole hyvin jalassa alunperinkään olleet.Mietikkääs sitä.


      • JuroJussi
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        ja kuukauden päästä aromit on kohdallaan!

        Vähä niinku hyvät viinit!


      • Tietäjävaan
        mitä tapahtuu nyt... kirjoitti:

        niissä pöksyissä, niin ei minulla ainakaan ihan itsestään vuoda. Kiimassa joka tapauksessa on ollut. Eikä sillä niin väliä, vaan mitä teet/teette nyt ja jatkon kanssa. Voitteko selvittää asian fiksusti ja jatkaa vai teetkö sinä omat ehkä mielikuvituksella väritetyt johtopäätökset ja sen mukaiset toimenpiteet. Sehän riippuu siitä kuinka tärkeä hän on sinulle ja kuinka hyvin suhteenne toimii.

        Ps. Sukkahousut voi kyllä hajota, mutta ei minulla ainakaan koskaan haarojenvälistä. Kuka vetää sukkiksia haaroista ylös??? Eiköhän kuitenkin sivulta...

        Heitä pihalle se muija, ihan selvästi kiimassa revitty ne jossain miesten vessas ja sit !#¤%&/(

        pettäjä on aina pettäjä ja keksii hyvät valheet..


      • 000
        pyykkejä kirjoitti:

        ja vertailin muihin pöksyihin niin tuo epäilemäni pöksyjen tavara on aika vähäistä verrattuna muihin pöksyihin joten taitaa olla ihan normaali vuotoa. saman värisiä kutakuinkin mutta haju oli uusimmissa aika erinlainen mutta jos on ryypänny ja oksennellu jne. niin se hajukin varmasti muuttuu hieman. haisi ehkä ennemminkin sellaiselle kun kesä kuumalla pöksyt hikoilee niin siitä tulee sellanen ihme märkä hiki haju! aika sairasta tä mun sherlockin touhu. mut epäilyttää.

        Elikkä siis, muija ei ole pettänyt. Ei huonovointista muijaa voi panna, paitsi jos välttämättä haluu yrjöt päälle (tiiätkö niinkun sisään-ulos-sisään-ulos...hytkytystä).
        Ja toiseks semmonen juttu, että kun sulla ilmeisesti on pää vähän pipi, ni mee hoitoon, varmasti saat apua itelles. Ja hanki mikroskooppi ni voit tutkia teijän molempien alushousujen mällejä ja vertailla niitä sitte.

        Onnee vaan, vitun idiootti. Oot kuvottava.

        P.S. Ok, myönnetään, mä sitä panin. Tungin jormani sukkiksien haaroista läpi ja pistin menemään. Dorka.


    • Älä viitsi

      Ensinnäkin, sukkikset menee todella helposti rikki, mäkin olen saanut repäistyä uusiin sukkiksiin kunnon reiät, vaikkei ole ollut pitkiä kynsiäkään, ja kännissä vielä helpommin. Jos kultasi on ollut siinä kunnossa, että on "syljeksinyt" pitkin vessaa, niin on aika epätodennäköistä että olisi pystynyt touhuilemaan kenenkään kanssa, saati että kukaan edes haluaisi touhuilla sellaisessa kunnossa olevan kanssa.

      Se, että sulle tulee mieleen tällaiset epäilyt, ja alat niitä sherlokkina tutkia, tuo mieleen, että mustasukkaisuutesi on liiallista. Terve epäluulo on paikallaan, mutta pitävämpiä todisteita pitäisi kyllä olla.

    • kannattaako

      tuollaista suhdetta jatkaa, jossa ei luottamus pelaa Ja toiseksi onko tämä oikea paikka miettiä tätä asiaa.

    • jmx

      No ei kai voi muuta sanoa et jos ei voi luottaa
      niin miksi sitten edes kysyy jos ei usko vastausta?
      Tai siis asennoituu niin... Kyllähän kännätessä
      kaikenlaista sattuu. Multakin on housut ratkennu
      haaroista, (Olen mies) puistossa kun sammuin sinne
      enkä ymmärrä miten, mutta naisystävä ei meinannu uskoa et miten tämä on mahdollista. Ihan samaa ajatteli kuin sinäkin naisestasi nyt... no ikävää
      tälläinen on... Ei pitäis juoda, niin vois olla
      vastuussa teoistaan,,.

    • ................

      naisystäväsi törmäsi siellä elämänsä jormaan ja ei voinut pidätellä. Sai elämänsä panon. Pillu on varmasti kipeä.

      • testaa se

        jos rupeaa huutamaan niin silloin sattuu....


      • jos spermaa sisälle
        testaa se kirjoitti:

        jos rupeaa huutamaan niin silloin sattuu....

        muutama tunti sitten


    • yx vaan

      ..että epäilet, pikkujoulut on varmaan maineensa ansainnu :( Ei mun mielestä oo itsestään selvää ettei rakas petä vaikka luottaiski! Tzemppiä sulle! Toivottavasti saatte tän selviteltyä!!

      • joka ite..

        ...se epäilee pettämistä joka itte sitä harrastaa!!!! Oot tainnut itte pettää eukkoosi kun niin sairaalloisesti sitä epäilet!! Omatunto kalvaa ja haluut varmistaa ettei naisesi tee sulle sitä mitä sinä oot sille tehnyt!! PETTÄNYT!!


      • icpicp
        joka ite.. kirjoitti:

        ...se epäilee pettämistä joka itte sitä harrastaa!!!! Oot tainnut itte pettää eukkoosi kun niin sairaalloisesti sitä epäilet!! Omatunto kalvaa ja haluut varmistaa ettei naisesi tee sulle sitä mitä sinä oot sille tehnyt!! PETTÄNYT!!

        ei se sitä tarkota että jos toista epäilee niin itte on pettäny. Jos on kokenut ennenkin pettämistä muissa suhteissa niin kyllä se kalvaa ajatuksissa seuraavissakin suhteissa. PS.huorille ja pelimiehille turpaan ja kovaa.!!!!!


    • jormanainen

      Kylla sukkikset rikki menee helposti, jokainen nainen tietaa sen! Kokeile itse vaan rohkeasti, lainaa silta tyttoystavaltas sukkiksia ja veda ne paalle. Varsinkin jos vahan liian pienet, repee haaroista heti! Jos ei pelkastaan paalle pukemalla, kyyki pari kertaa niin johan rasahtaa.

    • mene hoitoon!!!

      ei kai kukaan oksentelevaa ämmää edes panis!!

    • papu26

      kyllä ne voi revetä ihan wc käynnilläkin ylös vedettäessä ja varsinkin jos on tosi pitkät kynnet. Totuuttahan on vaikea tietää.

    • pannuesa72

      joo sori mää vähä pulttasin sitä sun eukkoos...

    • SukkisFanaatikko

      Jos kyse oli tav.sukkahousuista, on selvä petos kyseessä. Ei kukaan kisko niitä haarojen kohtaa jalkaansa.

      sorry..

      • ...

        joudun tarjoilijana työskennellessä käyttämään sukkahousuja (stay-upit olis riski kun vois vieriä alas reittä) ja TIEDÄN kokemuksesta, että niitä JOUTUU kiskomaan ylös myös haaroista jos on hiukankin huonon malliset tai väärän kokoiset... jos ne on liian isot, tai korkealanteista mallia, ne alkaa valua NIMENOMAAN HAAROISTA hyvinki helposti. ja sieltä kun nostat ylös - menee helposti rikki.


    • reikäsukkanen

      Tottakai ne voi rikki mennä, helpostikin :D Puhu tyttöystävälles rauhallisesti aiheesta jos siltikin epäilet että se on mennyt pettämään sua jonkun kanssa.

    • joulutähti*

      Jos sukkahousut on liian pienet,niinkin käy usein ostaessa,niin ne ratkeaa helposti haaroista.Kun sukkisten kokoa ei aina osaa arvioida,eri valmistajilla on erikokoisia että sama koko ei ole aina hyvä.Ja monesti joutuu lähtee liian pienis sukis juhlii ja ne ratkeaa.Ja jos ottaa viinaksia,mulla ainakin joku repeää,kerran repesi nahkahame kun istuin baaritiskillä.Mutta voihan se olla niinkin kuin epäilet,se minullakin tuli mieleen,mutta kyllähän ne sukat on erilailla rikki jos ne on revitty.Naiset on kyllä nykyään kovia pettää pikkujouluissa varsinkin jos on iso firma,kaikki miehet melkein kolutaan läpi olen vaan kuunnellut siskon pikkujoulu puheita laiva pikkujouluista.

    • neitokainen

      Minulla oli kerran juhlissa päällä isoreikäiset verkkosukkahousut ja se oli virhe. Kauluspaitani nappi jäi reikään kiinni ja repäisin vahingossa itselleni reiden kohdalle ison reiän. Ja arvaa kuinka hankala niissä on muutenkin käydä vessassa, varsinkin jos on jo valmiiksi rikki.
      Älä epäile pahinta. Jos muussa käyttäytymisessä on pettämisen merkkejä, niin sitten, mutta muuten mistään sellaisesta ei ole todellakaan kyse. Itse loukaantuisin todella paljon jos poikaystäväni epäilisi moista ja olisin syytön.

    • Paranee käytössä.

      Itse olen suhtautunut asiaan näin.
      Jos eukkoni ei muille kelpaa, niin miksi sen sitten pitäisi kelvata minulle.

    • ...mutta silti

      ...on pakko sua yrittää valistaa.
      ensinnäkin...liian isot tai väärän malliset sukkahousut alkaa helposti valua haaroista alas... sitten jää siihen haaroihin sellanen epämukava "pussukka" ja minä ainakin yritän aina kiskoa niitä ylös - ja NIMENOMAAN HAAROVÄLISTÄ. kyllähän ne kännissä siitä saa helposti rikki.
      toiseksi...valkovuotoa tulee naisella kuukautiskierron vaiheesta riippuen eri määriä. jos eukkosi on kuvailemassasi kunnossa ollut, on tuskin myöskään kunnolla pimpsaa pissan jälkeen pyyhinyt, joten VARMASTI on pikkuhousut pahanhajuiset. kai nyt spermaa olet haistanut aiemminkin?? MAISTAPPA vaikka omaa mälliäsi ja vertaa!
      ...kolmannetena ja ehkä tärkeimpänä pointtina; onko naisesi niin vastuuton, että JOS pettäisi, antaisi vetää paljaalla ja heitää lastit sisään?!?!? aika horon kanssa olet, jos näin uskot.
      taidat vain itse olla vainoharhainen hullu.

      • !!!!!!!!!!

        Mutta huoria on olemassa.!!!!!!!!!


      • Kamelipa
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

        Mutta huoria on olemassa.!!!!!!!!!

        ...ja yhä useampi nainen on sitä ... näin vapaassamielisessä ja kaiken suvaitsevaisessa ympäristössä. Ennen petti vain ukot kun muijat oli kotona lapsia hoitamassa ... nyt taitaa olla toisinpäin koko homma kääntyny. Kiitos feministien liiallisen intoilun.


    • oot?

      Jos mul olis mies ja jos mä pettäisin, olisin tosi varovainen etten hajoita mitään tai jätä muuten jälkiä...
      Eli ehjät sukkikset on paljon epäilyttävämmät!

      Haloo!?! Mihin on kadonnu perinteinen parisuhteeseen kuuluva luottamus?

    • Rehellinen Vastaus

      Älä murehdi!!! Mulla itsellä käynyt sama juttu, joskus kännipäissä. Vessassa käydessä tuli vedettyä sukkikset vahingossa ns."puolitankoon". Tätä tilannetta tajuamatta vauhdilla juhlintaa jatkamaan ja uuupppss... kaatuukin eka mutkassa. No aikani siinä tuherrettua ylös kuului raks.. ja haarakiila halki (eli jousto loppui sukkiksista ku ne oli puolitangossa)ilmeisesti siinä samassa rytäkässä tuli molempiin polviin reikä. Eipä siinä auttanut muu kuin riisua koko sukkikset.

      Arvaa mitä, ei mun tarvinnut selitellä ukolleni mitään missä sukkikset ovat. Naurettiin vaan pirusti kun kaivoin k.o. sukkikset laukusta eikä ollut epäilystäkään miten tämä oli tapahtunut. Tuntee minut sen verran hyvin!!!

      Niin vastaus yksinkertainen:

      SUKKAHOUSUT VOIVAT HAJOTA MYÖS VAHINGOSSA!!!

    • satuprinses

      just ..että tällä tavalla on maailman kirjat pyrähtäneet taas..
      todella ikävää.
      naiseltasi on siin haarakiila revennyt ja jotain muita osia sukkiksista.
      olet mies etkä voi tajuta miten ne ovat pikkujoulujen jälkeen voineetkaan revetä..heh.
      kyllähän nuo sukkikset tuppaavat repeemään aikas helposti. vähän liiankin.
      kuulostaa jo tosi sairaalta.että menet haistelemaan naisesi pöksyjä ja vertailet jotain fucking tuoksuja.
      erotkaa kunnialla.
      ei se sua ole pettänyt.
      ihmettelen syvästi että miksi ei.
      en usko että rakastat häntä, vaan tahdot omistaa ja nuorassa taluttaa..
      noh jos naisesi haluaa olla koira niin ihan jees.hyvää matkaa teille kummallekin.
      voi vain tulla pirun rankkaa..
      itse haluan olla kissa :)

    • pikkujouluvosu

      niin kysäsepä onko sillä myös mahdollisesti aktin aikana käytetty kumi tallessa? siitähän sitten saat sen tyypin dna:n ja voit mennä soittelemaan ovikelloa, Sherlock!!!! huh huh. kaikella rajansa!!!! olikeesti!

    • Jööran

      siellä nussittu on.

    • pukkipa

      Tunnustan me pantiin hotellihuoneessa yöllä

    • Oikea vastaus

      on saanut pesää.

      • Kakikakki

        Tämähän on melkein yhtä suosittu keskuteluaihe, kuin toinen maailmaa järisyttävä tapaus. Muutama idiootti talossa kokoaa palapelejä ja porukka kyttää niitä pikkukameroista. Maailma on menny aivan sairaaksi.


      • Vähän viisaampi
        Kakikakki kirjoitti:

        Tämähän on melkein yhtä suosittu keskuteluaihe, kuin toinen maailmaa järisyttävä tapaus. Muutama idiootti talossa kokoaa palapelejä ja porukka kyttää niitä pikkukameroista. Maailma on menny aivan sairaaksi.

        johon viittasit, on jotakin ääliömäisintä mitä minä tiedän. Kun joku pieraisee ohjelmassa, niin heti joku latvasta laho tekee kyseisestä pierusta avauksen ja boostaa sen viikkolistalle. Kyllä Suomessa sekopäitä riittää.

        PS. En ole katsonut yhtään minuuttia mainittua ohjelmaa.


      • jokisuu
        Kakikakki kirjoitti:

        Tämähän on melkein yhtä suosittu keskuteluaihe, kuin toinen maailmaa järisyttävä tapaus. Muutama idiootti talossa kokoaa palapelejä ja porukka kyttää niitä pikkukameroista. Maailma on menny aivan sairaaksi.

        Niin on mennyt perseen jakaminenkin mutta kukapa sitä myöntää.


    • jjjjeeeeee

      Miehet on sitä mieltä että se on pettänyt, koska miehet ajattelee vain kyrvällä. 2 sek laukeamisen jälkeen miehillä on ns. selvä hetki jolloin ne muutaman sekunnin ajattelee aivoilla.. Naiset on taas perustellu vastauksensa. Mutta eihän tuota voi kukaan tietää.. joten miksi kirjotella tänne?

      • kemistiopiskelija

        Apteekeissa on myynnissä virtsakoeliuskoja, joilla osoitetaan onko virtsassa proteiineja eli valkuaisaineita. Jos käyt ostamassa apteekista näitä virtsakoetikkuja, kostutat tikun kevyesti ja pyyhkäiset epäilyttävää kohtaa tikulla. Näin saat selville, onko kyseisessä kohdassa valkuaisaineita, jotka mahdollisesti ovat peräisin siemennesteestä.

        Tähän liittyy se virhemahdollisuus, että esimerkiksi maito voi antaa virheellisen positiivisen tuloksen. Tämän vuoksi testi on vain suuntaa antava. Siis vain suuntaa antava!

        Jos nainen väittää tahraa vaikkapa pesuainejäämäksi, niin se vesittyy tällä testillä.


      • aina rikki
        kemistiopiskelija kirjoitti:

        Apteekeissa on myynnissä virtsakoeliuskoja, joilla osoitetaan onko virtsassa proteiineja eli valkuaisaineita. Jos käyt ostamassa apteekista näitä virtsakoetikkuja, kostutat tikun kevyesti ja pyyhkäiset epäilyttävää kohtaa tikulla. Näin saat selville, onko kyseisessä kohdassa valkuaisaineita, jotka mahdollisesti ovat peräisin siemennesteestä.

        Tähän liittyy se virhemahdollisuus, että esimerkiksi maito voi antaa virheellisen positiivisen tuloksen. Tämän vuoksi testi on vain suuntaa antava. Siis vain suuntaa antava!

        Jos nainen väittää tahraa vaikkapa pesuainejäämäksi, niin se vesittyy tällä testillä.

        sukkahousut voi mennä tosi helposti rikki. se riippuu ihan sukkahousujen laadusta esim kallit halvat paksut ohuet. mulla menee aina rikki vaikka en ole edes kiva bilettäjä. kaverilla meni verkkosukkikset rikki polvesta ja kaytiin vain drinksulla eikä rähinöity. miehet ajattelee vain alapäällä ehkä ite olet pettänyt ja nyt sekoilet että tyttöystäväs olis pettäny. en ainakaan ite usko että vessapano houkuttelis parisuhteellista naista.


    • **N22**

      Päissään tulee kiskottua liian rajusti sukkiksia niin ne ratkeilee milloin mistäki. On ratkennu haaroista kun vessasa tuikkasin kynnellä pikkureijän sukkiksiin niin se ratkes illan saatosa ihan hirveeksi. Oli kiva aamulla katella niitten kohtaloa.
      Ei kannata epäillä pahinta heti.

    • se tyttöystävä

      Ja sit ku sulla on, niin et varmaan kysele näin tyhmiä kysymyksiä!
      Mutta oleppa saanut paljon sympatiaa ja jotkut ovat ehkä jopa ottaneet sut ihan tosissaan.
      Parhainta olis kyllä heti huomisaamuna tilata aika lääkärille tai ottaa oikein väriset pillerit, jos oot jo ollu lääkärillä.

    • älä jätä

      Muutaman kerran on tullu polkastua vessassa ja eipä ole sukkahousut siinä touhussa hajonneet. Ne saa riisuttua siististikin. Ilman kumia ei kukaan täysjärkinen kertapanoja harrasta, joten eipä mällitkään housuille valu.

    • Ilmiselvää

      On yksi aivan selkeä syy miksi tämä on ehdottomasti provo, ja vieläpä sellaisen kirjoittama jolla ei hirveästi kokemusta naisista ole.

      Nimittäin tuo pikkuhousujuttu, ja se että oli innokkaasti tutkittu niissä muka olleita tahroja.

      Tuon ikäpolven naiset joista tässä puhutaan (kysyjän ikähän käy selvästi ilmi) eivät TODELLAKAAN lähde mihinkään pitemmäksi aikaa eivätkä VARSINKAAN mihinkään juhlatilanteeseen ilman että siellä pikkupöksyissä olisi pikkuhousunsuoja. Se on kaikille sanotaan nyt 30 vuotta nuoremmille niin itsestään selvää. Ja sehän tarkoittaa tietysti ettei pöksyissä mitään jälkiä ole.

      Sitä eivät vain sellaiset pojat joilla ei sitä omaa tyttöystävää ole koskaan ollut, tule ajateelleeksi.

      • nainen alle 30v

        Hitto olen 24 vuotias nainen, enkä ikinä käytä missään tilanteessa pikkuhousunsuojia. Ei ole kertakaikkiaan mitään tarvetta tunkea valkaisuaineella kyllästettyja muoviin koristeltuja puuvillatuppoja housuihini. Hyi yök, ajatus on vähintäänkin epähygieninen ja äklö.


    • Nimetön

      muijas on ottamssa susta lopputiliä joten kannattaa olla varuillaan et et menetä mielenterveyttäs. voitte tietty kokeilla parisuhdeterapiaa(ie e o ign testan)(/////)muijas saattaa tietty olla joxeb tohelo tai ollu nii sekasi et o pöksykki reven???

      WHO KNOWS maybe DR.WHO

    • sukkahousut

      ota tyttöystäväsi sukkahousut kaapista ja kokeile vetää ne päällesi....pysyikö ehjänä?

      Ne ovat sellaista materiaalia että ne ihan oikeasti täytyy osata laittaa päälleen että pysyy ehjänä. pikkujouluissa ei varmasti ole ainoat sukkahousut jotka menevät rikki, saatikka muissakaan juhlissa kun olet hiprakassa....

      Minulta mennyt monesti rikki ja tietääkseni ei kukaan silloin ollut niitä repimässä saatikka minulle moloa antamassa joten jos kerta kysyt täällä niin älä syytä häntä asiasta mikä ihan oikeasti menee rikki pelkästä jalkaan laitosta!!!


      tai sitten olet sairaan mustasukkainen ja sinulla eim ihan oikeasti ole tulevaisuutta yhdenkään naisen kanssa.

    • koska

      Turhissa mustasukkaisuus kohtauksissa voi käydä niin jotta sinultakin on sitten jätkien SAUNAILLAT käyty ja en tarkoita pelkästään niitä vaan myös sinun pikkujoulusi ynnä muut "A-luokan" risteilyt.

      Ne on saattanut mennä rikki esim. jos hän on vetänyt rähmälleen jossain (Polvessa reikä).

      Kummallekkin osapuolille on parasta jotta keskustelette avoimesti keskenänne ja sovitte tarkat pelisäännöt. Kyllä kunnon parisuhteeseen kuuluu jotta voitte kumpainenkin LUOTTAA toinentoisiinne ilman mitään mustasukksisuus kohtauksia seo kaiken A ja O.

    • k..k

      mun tyttö ystävä raiskattii sill oli samallaiset reiät housuis

    • joliellen

      Voisinpa näin naisena sanoa tähän, että itselläni on aina ryyppyreissussa mukana vaihtosukkahousut (mikäli siis laitan sukkahousut illaksi), sillä on pikemminkin sääntö kuin poikkeus että sukkikset hajoavat kun ryyppää ja bilettää.

      Nyttemmin olen siirtymässä suihkutettaviin sukkahousuihin, ei tarvii pelätä silmäpakoja...

    • joliellen82

      Voisinpa näin naisena sanoa tähän, että itselläni on aina ryyppyreissussa mukana vaihtosukkahousut (mikäli siis laitan sukkahousut illaksi), sillä on pikemminkin sääntö kuin poikkeus että sukkikset hajoavat kun ryyppää ja bilettää.

      Nyttemmin olen siirtymässä suihkutettaviin sukkahousuihin, ei tarvii pelätä silmäpakoja...

    • isopenisjohtaja

      Rikkinäiset sukkahousut ja pikkupöksyt täynnä spermaa. Kato vielä käsilaukusta jos siellä löytyisi käytetty kortsu.

    • tonttu

      Ihan oikeasti. Noi tuollaiset reikä-sukkahousussa-jutut taitaa olla ihan omia fantasioitasi. Tarkastitko oliko millaiset alushousut? Siis että olisko se reikä auttanut asiaa?

      Mulla on kyllä monasti sukkikset revenneet kun niitä on hieman "uppelissa" jalkaan vedellyt. Meillä naisilla kun tuo homman hoitaminen vaatii muutakin kuin vehkeen esille kaivelemisen...

    • Tussu

      Jos pimpin kohdalla on normaalia enemmän töhnää luultavasti kyseessä on sperma. Mikäli ko kohta tuoksuu kuten ennenkin pimusi on ollut vain kovin kiihottunut.

    • gwert

      Tulipa paljon totuuksia ja puolustuspuheita.

      Pikkujouluthan järjestetään juuri siksi,että se mitä epäilet olisi helpompi toteuttaa.
      Miksiköhän ne muuten järjestettään paikoissa joissa puoliso ei vahingossakaan voi tulla vastaan (usein laivalla tai yrityksen tiloissa).
      Lisäksi näissä kutsuissa ei juuri koskaan mainita avec:ia.

      Valitettavan moni ajattelee asiasta,että jos moka on tehty kännissä,ja vieläpä työkaverin kanssa,niin se olisi helpommin anteeksi annettavaa.
      Lisää kysymyksiä voi herättää myös,jos on oltu pikkujoulujuhlissa eikä vielä ole edes pikkujouluaika,kuten tässä tapauksessa.

      Mutta oli niin tai näin,niin voittehan te jatkossa keskustella,jos teillä vielä on kekusteltavaa,että onko niissä juhlissa ihan pakko olla läsnä.

      Nämä ovat paskamaisia asioita jos omalle kohdalle sattuu,mutta valitettavan tosia.

      • Homot Pitäis

        TAPPAAAAAAA!!!!!!!


    • mataharia

      Toivottavasti tyttoystavas jattaa sut, kun olet tuollainen epaileva.

      Itsellani samanlainen poikaystava menneisyydessa. Jatin tuon mustasukkaisuuden takia. Jos oli esim. ollut entisen poikaystavan luona viettamassa aikaa niin heti oli jotain mukamas tapahtunut.

      Kukaan nainen ei ansaitse miesta, joka on heti mustasukkaisena kimpussa ja epailemassa. Sellainen on raskasta, parisuhteen kun pitaisi perustua luottamukseen. Jos et voi naisees luottaa niin ota ero, on naisella parempi kun loytaa tasapainosemman miehen.
      Mustasukkaisuus on sairaus!
      Jattakaa naiset ne keskenkasvuset mustasukkaiset miehet! Ottakaa oikea mies!

      • RTYTT

        Vittuako siel ex-poikaystävän luona pitää olla jos oma on kotona. Haloo taiat itte olla suuremman luokan bitch!!!!.


      • GirlKKK

        Kyllä sie oot niin viisas. Ex-poikaystävän luona viettämässä aikaa vaikka omakin oli kotona!!.Tässä on esimerkki pettäjä!.


      • Kokenut

        Ne jotka eivät ole kokenut pettämistä parisuhteessa( 4:ssä suhteessa petetty)niin on turha tulla selittämään mustasukkaisuudesta, että pitäis jätttää jos on mustasukkainen!!!. Seuraavassa suhteessa se on aina yhä vaikeampaa luottaa alussa toiseen, mutta jos on ymmärtävä nainen(kuten minulla nyt on)niin hän on tukena ja eikä syytä sinua mustasukkaisuudesta ja ymmärtää mitä olet joutunut kokeamaan menneisyydessä. EI NE IHMISET YMMÄRRÄ JOS EI OLE JOUTUNUJT KOKEAMAAN MOISTA!!!!!!!!.


    • ja kyllä

      kysymyshän oli, että sukkahousut olivat HAAROJEN KODALTA RIKKI!!!! ihan kokeilumielessä kokeilin vetää noita sukkahousuja jalkaan, tietysti lupaa kysyen, ja kyllä ne melkein joka paikasta muualta hajos, mutta ei haarojen välistä...

      minun vinkkini on, että paiskaa pettävä narttu pihalle ja eti uus. tai käy ite panemassa jotain toista naista... tai tee molemmat...

    • kokoinen kalu

      Jos on niin olet erehtynyt.
      Jos ei ole niin tyttösi on saanut
      toiletissa seisaaltaan ISOa.
      Antaako enää sinulle lainkaan?
      Jos ei niin on 100% varmuudella
      saanut SUURTA takaa seisaalleen!

    • totuuden torvi

      Eihän tää vielä mitään!

      Mun emäntä tuli kesken pikkujouluja kotiin selvinpäin!

      Eikä sillä ollu sukkahousuja ollenkaan jalassa!

      Jokainenhan sitä voi satuilla täällä mitä vaan, mutta uskokoon kuka haluaa! Tarinasi oli liian viehättävä ollakseen totta. Ehkäpä varastit sen aamuisesta unestasi!

    • baffa

      ???????

    • Love?

      Sukkahousuista en paljoo tiedä miten ne käyttäytyy mutta musta sun on turha miettiä mitä tyttös on pikkujouluissa tehnyt.
      Jos on muun kanssa ollut niin mitä siitä???
      Ei se vehje siitä kulu ja mä luulen että sillä ennemmin tai myöhemmin on pahempi olo kun sulla.
      Sinä vaiheessa jos se tulee ilmi mä miettisin tarkkaan että haluunko sellasta tyttöö.
      Siinä vaiheessa itse antaisin tytölle anteeks ja lähtisin käveleen.Se hieman kirvelee mutta menee ohi ennemmin tai myöhemmin.Maailma on tännä naisia,turha surra jotain mikä ei oo hyvä.
      Jos mitään ei oo tapahtunu niin kaikki on hyvin.
      Unohda se ja älä syyttele tyttöö.
      Muista kuitenkin oli asiat miten tahansa niin sä et omista muuta kun oman elämäsi.
      Koita jaksaa äläkä mieti turhia :):)

    • siiri-hiiri

      Tutkitko useinkin tyttöystäväsi alusvaatteita? Nuuskit pöksyjä? Pengot pyykkikorin? Kai sovitteletkin niitä joskus?

      Pitäisiköhän sinun hiukan kasvaa ennen vakituista seurustelua.

    • analymous

      todennäköisesti tyttöystäväsi on sammunut pöntölle eikä muista mitään. joku mies on "eksynyt" paikalle ja rynkyttäny sitä takaapäin niin että housut on hajonnut polvenkin kohdalta!

    • ja sillonhan lyödään

      No eikös tuollaisessa tilanteessa suomalainen mies yleensä ota nyrkit kovaan käyttöön ja vetele muijan silmät mustiksi ja heittele tätä tukasta pitkin siniä ja hakaa vyönsoljella?

      Niiin olen ainakin kuullut, mutta ei meillä Somaliassa...

    • Huhhahhei

      Kysymällä tuollaista täältä saat vain kasapäin vittuilijoita ja trollaajia vastailemaan ja saamaan sinut luulemaan ties mitä. Selvitä asia kahden kesken, täällä sitä on täysin turha kysellä.

    • Vastaa pikaisesti, plees
    • EnTiedäMikäOnTotta

      eli tosi tuttu juttu. Eihän ne kestä ehjänä kuin korkeintaan pari käyttökertaa. Varsinkin euroshopper ja pirkka-sukkahousut on tällasii.

      • EnTiedäMikäOnTotta

        no eihän ole. Se viittaa hiivasienitulehdukseen. Eivätkä kaikki naiset "vuoda" niin kuin hän sanoi.

        Eli spermaa TAI valkovuotoa -> Onko hän valitellut vatsakipuja? Se selittäis asian.


      • EnTiedäMikäOnTotta
        EnTiedäMikäOnTotta kirjoitti:

        no eihän ole. Se viittaa hiivasienitulehdukseen. Eivätkä kaikki naiset "vuoda" niin kuin hän sanoi.

        Eli spermaa TAI valkovuotoa -> Onko hän valitellut vatsakipuja? Se selittäis asian.

        mäkin olen lähdössä huomenna ravintolaan yksin, mitähän mies sanoo jos tulen kotiin sukkahousut repaleisena. Ja tämä ei ollu mikään iva tai vitsi, kerran oikeasti tulin pikkujouluista sukkahousut haaroista rikki ja käsilaukun vetoketjuun olin repassut loput. Mies kyllä ihmetteli, mutta luottaa muhun täysin kun en ole koskaan pettänyt ketään.

        Onko hän pettänyt aiempia tai sua?


    • Varmasti!

      Kyllä naiset tiedetään kun ne pääsee yksinään viinapäissä niin mitään kontrollia ei ole. Muistat kai itekin poikamies ajoiltasi miten helppoja nakkeja muijat on kännissä.
      Ite oon poikamies ja pikkujouluaika on pillurikasta juhlaa, naimisissa olevat miehiinsä leipiintyneet muijat on iisejä.

      Ps: panisin sunkin muijaa ja kenen vaan, aina kun annetaan niin otan! Hyviä pikkujouluja.

    • pahoillaan

      Mua kaduttaa ihan kamalasti. Mä petin sua siellä pikkujouluissa! Kai sä voit antaa anteeksi? hanipuppelini!

      • Kulti,

        eihä se o yhtää vähentynyt, vaik pikkuisen järkkäsinkin pomolle. se ku o niiiiiihanaaa ja lupas järkätä mul vaik mitä.
        kyl siit viel sulki riittäää!!!!!!!!!!!!!


    • kokemusta on

      Kyllä voi sukkahousut mennä haaruksista rikki vessassa käynnin yhteydessä kun niitä vetää jalkaan. Voi revetä ISOSTI. Itselläni on tästä asiasta kokemusta. Älähän pillastu turhan takia ja sotke asioitasi!

    • kun on

      muutakin kuin seksi ja sen seuraukset. Olen luopunut seksisuhteista ja elän itsellistä täyspainoista elämää. On harrastuksia ja työ. Ei tarvi tuhlata energiaansa moisiin murheisiin. Näin on.

    • kokenut81

      Ne jotka eivät ole kokenut pettämistä parisuhteessa( 4:ssä suhteessa petetty)niin on turha tulla selittämään mustasukkaisuudesta, että pitäis jätttää jos on mustasukkainen!!!. Seuraavassa suhteessa se on aina yhä vaikeampaa luottaa alussa toiseen, mutta jos on ymmärtävä nainen(kuten minulla nyt on)niin hän on tukena ja eikä syytä sinua mustasukkaisuudesta ja ymmärtää mitä olet joutunut kokeamaan menneisyydessä. EI NE IHMISET YMMÄRRÄ JOS EI OLE JOUTUNUJT KOKEAMAAN MOISTA!!!!!!!!.

    • Lumienkeli*

      Minun sukkahousuni kyllä ainakin menee ihan normaalistikin rikki milloin mistäkin.Ja vaikka olisi vahvemmatkin saatikka sitten ohuemmat.Ne on täysin kertakäyttö-juttuja ja maksaa maltaita.Minuakin potuttaa mutta juuri se että sukkahousut ei oikeesti kestä yhtään mitään.Ja ne ihan luonnollisestikin menee rikki haaroista sääristä varpaiden kohdalta ym milloin mistäkin.Joten jos tämä yhtään sinua rauhoittaa niin hyvä niin.Minun sukkahousuni menee siis rikki ihan normaali-oloissa,ei ole tapana sekstailla sukkahousut jalassa:)

    • Totta on

      Ihan itsestään sukkahousut repeää haarasaumasta. Jos ne roikkuu hiukankin liian alhaalla varmaan hajoaa.
      Jos korjaa ja nostaa sormillaan ylöspäin on heti reikä. Ei siinä naimista tarvita.

    • OnkoMustallaIsmpaa

      "ja nyt tarviin siis ihan oikeita vastauksia eikä mitään läppää."

      No siis 9kk päästä teillä on iloinen mulatti iha sopivasti isänpäiväksi

      • Anonyymi

        Mina ollam isa sille


    • jeeebouuu

      me naiset arvioimma kokomme väärin ja ostamma liian pienet sukkahousut, ja liian pienet sukkahousut ei kestä ehjänä edes sunnuntai ehtoollista...

    • jone 46

      tämän takia vaimoni käyttää stay uppeja kun miehet repi aina sukkikset rikki. nahkahame on sisäpuolelta aivan spermassa baarissa käyntien jälkeen.

    • Nainonnareet

      Ja tänä viikonloppuna lukuisia narttulutkia spermataan taas.....

    • Vastuuton_

      Viime viikonloppuna minäkin roiskin parinkin naikkosen sisälle. Oli se gutaa.

    • Anonyymi

      Tussua on ilman muuta jakanut, ehkä useammallekkin ,kun mieli teki ja halut ovat olleet kovat jo pitkään, niin pikkujouluissa se yleensä sitten tapahtuu.

    • Anonyymi

      Jari tässä moron vaan, aomatunto alko vähän soimaan, kun pantiin sen muijas kaa, mut hyvät kyydit siltä kyl sain, ei siin mitään, pärjäile !

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe