orgiat

tiedossa

Niin, siis ainakin jos iltapäivälehtiä uskoo. Pikkujouluissa pannaan edestä ja takaa, varattua, vähemmän varattua, ja joskus jopa sinkkuakin. Missä pikkujouluissa tällaista oikeasti tapahtuu? Ei meidän firman bileissä ainakaa, ja porukkaa riittää. Onko pikkujouluorgiat pelkkä kaupunkimyytti, vai voiko joku oikeasti vahvistaa tämän hämärän hypetyksen.

18

25353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä ainakin

      Kyllä olen sellaisiakin pikkujouluja kolunnut, joissa on tarvinut "ei oota" kundeille esittää. Kaikki ei pitänyt yhtä tarkkaa lukua tavarastaan :)

    • Pikkujouluissa ollut

      Entisen työantajani pikkujoulut laivalla olivat joidenkin osalta "orgiat", 75% väestä tosin vain ryyppäsi ja sammui ilman minkään tapahtumista. Ne jotka alkoivat vehtaamaan, tekivät sitä myös maissa normaalina aikanakin, eli työpaikkasuhteita.

      • se on jäänne

        Pikkujoulut ovat ravintoloiden vuoden rahanhankinnan kohokohta.Olin joskus pikkujoulussa,se oli viimeinen kerta,lähdin kotiin jouduin menemään nakkikioskille ottamaan heidän tuotteitaa.Minä arvostin tarjoilua tietenkin rahvaasti? terv Buljas


    • Sattuu ja tapahtuu

      Meidän firman (iso sellainen) pikkujouluissa kyllä aina on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista. Eräänkin kerran oli työkaveri löytynyt panemasta osastomme eräästä huoneeta, toinen oli tullut yllättäen sisään. On oksennettu työhuoneseen ym. Silloin kun pikkujoulut on olleet työpaikan tiloissa, siis alakerrassa (osastomme yläkerrassa).

      On näitä "pano caseja" ollut muitakin, mm.kerran siivouskomerossa. Ei ole ihan tuulesta temmattua hypetystä nämä jutut.

      • kyllä kyllä

        vedä sinä "hype" vittu korville"ja tämä" tarina on tosi.


    • helvetti

      mä en pystyis katsomaan itseäni peiliin ja menisin painamaan yhtäkään noista naispuolisista kollegoistani..
      Joillakin se näkö heikkenee jokaisen hörpyn jälkeen.

    • jakoon...

      Jos niitä orgioita firmassa tapahtuu, niin niitä tapahtuu kaikissa pippaloissa, kevät- ja kesäjuhlissa, syysjuhlissa jne. ei ainoastaan pikkujouluissa.

      Parissa viimeisessä firmassa ns. orgiat oli hyvinkin tavanomainen osuus jokaisessa pippalossa. Ja meno on ollut erittäin häröä, sellaista että tänne viitsi edes kirjoittaa. Varsinkin kun joku saattaisi vielä siitä tunnistaa itsensä...

    • Hunoissako pikkujouluissa?

      joo o!

      Olen itsekin joskus miettiny että onko sitä jotenkin niinkun tosi vastenmielinen ihmisenä kun ei oikeasti ole osunut tuollaisia orgia-pikkujouluja vastaan.

      En oikeen käsitä miksi vuosi vuodelta vouhotetaan samasta asiasta! Kyllä mun mielestä sitä sattuu ja tapahtuu, olis sitten pikkujoulut tai ei.

      Toinen yhtä legendaarinen keskustelunaihe on nuo lapin reissut. Itse olen sellaisessa toimessa että aika-ajoin kieltämättä käyn eri sidosryhmien kanssa Pohjoisessa hiihtämässä. Ihan sellaista parinvaihtoa tai muuta mitä nänä roskalehdet ja eräskin maksullinen tv-kanava rummuttaa ei kuitenkaan nyt tosielämässä tapahdu.

      Ilmeisesti on aiheet niin v'hiss' kun ei tuo Mattikaan ole toilaillu viimeaikoina ett' on mukava keskustella pikkujouluista. V'h' sillai huono keskustelunaihe ett' joku saattaa sen jopa kokea niin ett' tuntee itsens' s''litt'v'ksi jollei saa vierasta naista pikkujouluissa.

      • poraaja

        Mitenkä niin"ei saa" naista,Mun kokemusksen mukaan ne naiset vasta nää pikkujoulu hommat osaa.

        Ovat oikein,jos ei nyt ihan sikoja niin ainakin porsaita.

        Porauslautta nimi ei ihan tuulesta temmattu mun mielestä jos risteily pikkujouluista puhutaan.


    • vanhus susirajalta

      Onhan näitä "joulujakin" koettu!
      Älä usko kaikkea mitä jostain tuutista tai muusta "tietolähteestä tulee"!

      mara

    • ei muuta

      Lööppi vailla mitään pohjaa!!! Itse olen kolunnut 20 vuodeen ajan noin 6 firman pikkujoulut, ja ei mitään mainittavaa seksin puolelta. Ihan normaalia juhlintaa.

      Iltapäivälehtien muita vakio otsikkoja joilla ei mitään pohjaa:
      "Avioliitossa elävät pelkästään huoraan ja käy vieraissa".

      Itse en osta noita lehtiä mikäli siellä on noita vakiovalheita.

      • jos

        sä vaan oot ruma...


      • Ilman jäänyt

        Kyllä media kaikkea saa aikaiseksi-Jauhattaa
        ihmisten puhelihaksia ihan piruuttaan ja kaikkiin uskotaan,mitä "lehdessä" lukee.
        Ollaan me niin tyhmiä tolloja.
        Saa aikaiseksi täälläkin tällaisen porun.


    • Nti X

      ...ainakin tapahtuu. Olipa sitten mitkä kinkerit tahansa. Enää ei edes kiinnosta osallistua, kun joka kerta duunikaverit (varatut ja ei-varatut) vonkaa ja itse vähintään flirttaan kaikelle mikä liikkuu. Seuraavana viikkona sitten kamala morkkis ja hävetys kun on lumppuna luuhannut. Ja jakaa ne muutkin samalla lailla, ellei jopa pahemmin. Itse en onneksi ole ainakaan liittoja rikkonut.

    • Girl-In-Red

      ..ainakin omine kokemuksien osalta. Kahden entisen duunipaikan pikkujoulut oli ainakin alkuun näennäisen asiallisia, mutta mitä enemmän viinaa kurkkuihin kaatui, sen enemmän alkoi myös tapahtua. Mitä enemmän kello oli, sen enemmän oli viinanhuuruisia kuhertelijoita niin varatuissa kuin vapaissakin. Jotta ei se ihan tyystin perätöntä ole..

      • pipukka

        Miksi se morkkis pitäisi aina naiselle tulla, onhan niisä panojutuissa miehiäkin, mä en antais kuin niille josta olis jotain hyötyä tulevaisuudessa.


      • Girl-In-Red
        pipukka kirjoitti:

        Miksi se morkkis pitäisi aina naiselle tulla, onhan niisä panojutuissa miehiäkin, mä en antais kuin niille josta olis jotain hyötyä tulevaisuudessa.

        ..mun ainakaan ollu tarkoitus sitä morkkista eritellä sen kummemmin miehille kuin naisillekaan. Ihan yhtä lailla ainakin noissa kekkereissä sekoili miehet kuin naisetkin.


    • Pucci

      ...nimenomaan pannaan. Itsekin olen just huomenna lähdössä duunin pikkujouluihin panemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe