paras venekorjaamo

tietoa tarvitseva

Mikäköhän on pk-seudulla paras venekorjaamo kun on peräsin halki ja ja muuta pientä remonttia

19

7889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rampa

      Leevene osaa varmasti hommansa, jos saat vakuutukseen/ on rahhoo.

      • jepetteri

        osaa hommansa ja myös dokumentoi työn hyvin. Tekee etupäässä vauriokorjauksia.


    • se.

      Bavaria

    • Selénin venekorjaamo olen kyllä suosittelemassa.
      Ikinä en ole kuullut moiteitta, Leevenestä kylläkin...

      • korjattu on

        Minäkin olen kuullut pahaa kerrottavan Leeveneen, ja monen muunkin korjaamon korjauksista. Yhteistä kaikille noille tarinoille on se, että korjaukset on tehty asiakkaan omalla rehalla ja juuri siten, kuin asiakas on työn halunnut tehtävän, eli halvalla.

        Osin siitä syystä Leevene ja pari muuta dokumentoi todella tarkasti tekemänsä. Luulisi, että kun työmääräys ja sen mukaan tehty, hyvin dokumentoitu työ natsaavat yhteen, niin ei olisi paskanjauhannalle sijaa. Mutta ei. Aina löytyy juustopäitä, joiden mielestä on korjaamon vika, ettei jotain työtä tehdä kunnolla siksi, ettei pokalla itsellään ole varaa sitä kunnolla korjauttaa.

        Peräsinvaurion osaa kuka tahansa vakuutusyhtiön hyväksymä korjaamo kunnolla korjata. Mutta korjaus kannattaa ehdottomasti jättää juhannusta edeltävälle viikolle, ja sitten naama punaisena huutaa, kun koko kesä menee yhtä vaivaista peräsintä odotellessa. Niin tekee muutkin juustopäät ja juustopää ei ole ikinä koskaan missään asiassa väärässä.


    • Wälläri

      Helsingin Hernesaaressa tekee takuujälkeä.
      09-6225322

      • HA_

        Homma on mennyt jämptisti, kilpailukykyisellä hinnalla ja käteen jäi hyvät paperit siitä mitä on tehty ja miten.


    • tyytyväinen asiakas

      Kyllä selboat on hyvä siellä on ystävällinen palvelu ja vankka asiantuntemus ja korjaukset tehdään niinkuin sovitaan ja ajallaan ja saa korjauksen aikana otetut kuvat ja dokumentit mukaan

    • ainakin hyvä
    • paras?
      • hinta

        peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.


      • ammattilainen
        hinta kirjoitti:

        peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.

        Minkä takia te kaikenlaiset rantateknikot ette ala korjaamaan ja valmistamaan ja tekemään tuollaisia töitä jos se on kerran helppoa ja teet sen parissa tunnissa maksan sulle 120 euroa jos korjaat peräsimen .... milloin aloitat...


      • Vaahdot pois

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.


      • vaahto
        Vaahdot pois kirjoitti:

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.

        maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole

        mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ?


      • et tainnut
        Vaahdot pois kirjoitti:

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.

        lukea sitä artikkelia kunnolla koska vaahdotuksen jälkeen peräsimen sauma laminoitiin epoksilla ja suunnatulla kudoksella


      • Vaahdot pois
        vaahto kirjoitti:

        maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole

        mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ?

        Peräsin akseli kinnitetään "sormilla" toiseen
        peräsin puoliskoon laminoimalla, aivan kuten
        vaahto versiossa.

        En vain ymmärrä mihin sitä vaahtoa siellä
        peräsimessä tarvitaan, koska peräsimen
        muotojäykkyys on aivan riittävä ilmankin.


    • PASI

      TIEDÄN YHDEN HYVÄN YRITYKSEN JOKA SAA VENEESI NÄYTTÄMÄÄN UUDEN VEROISELTA.SE NIMI ON MUISTAAKSENI SELLANEN KUN "ML-TUNING"NIIDEN TOIMIPISTE ON SIPOOSSA KALKKIRANNAN RISTEYKSESSÄ SIELTÄ SAA SOPUHINTAAN KORJAUKSIA VENEESEESI

    • Ilkka

      Suosittelen myöskin Jouko Lindgreniä Hernesaaressa. Korjasimme omalla rahalla, koska teimme huonot kaupat ja harmitus oli suuri. Jouko Lindgren hoiti korjauksen todella ammattitaitoisesti. Hienoa nähdä, että edelleen on olemassa yrityksiä ja tekijöitä, joille työnlaatu on kunnian asia. Tällaisesta palvelusta maksaa mielellään.

    • Reklaami

      Olisiko kuitenkin niin, että tämä alkuperäinen vene on tullut korjatuksi kymmenessä vuodessa ja sinun oma mainoksesi näyttää naurettavalta tässä ketjussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe