Mikäköhän on pk-seudulla paras venekorjaamo kun on peräsin halki ja ja muuta pientä remonttia
paras venekorjaamo
19
7755
Vastaukset
- rampa
Leevene osaa varmasti hommansa, jos saat vakuutukseen/ on rahhoo.
- jepetteri
osaa hommansa ja myös dokumentoi työn hyvin. Tekee etupäässä vauriokorjauksia.
- se.
Bavaria
Selénin venekorjaamo olen kyllä suosittelemassa.
Ikinä en ole kuullut moiteitta, Leevenestä kylläkin...- korjattu on
Minäkin olen kuullut pahaa kerrottavan Leeveneen, ja monen muunkin korjaamon korjauksista. Yhteistä kaikille noille tarinoille on se, että korjaukset on tehty asiakkaan omalla rehalla ja juuri siten, kuin asiakas on työn halunnut tehtävän, eli halvalla.
Osin siitä syystä Leevene ja pari muuta dokumentoi todella tarkasti tekemänsä. Luulisi, että kun työmääräys ja sen mukaan tehty, hyvin dokumentoitu työ natsaavat yhteen, niin ei olisi paskanjauhannalle sijaa. Mutta ei. Aina löytyy juustopäitä, joiden mielestä on korjaamon vika, ettei jotain työtä tehdä kunnolla siksi, ettei pokalla itsellään ole varaa sitä kunnolla korjauttaa.
Peräsinvaurion osaa kuka tahansa vakuutusyhtiön hyväksymä korjaamo kunnolla korjata. Mutta korjaus kannattaa ehdottomasti jättää juhannusta edeltävälle viikolle, ja sitten naama punaisena huutaa, kun koko kesä menee yhtä vaivaista peräsintä odotellessa. Niin tekee muutkin juustopäät ja juustopää ei ole ikinä koskaan missään asiassa väärässä.
- Wälläri
Helsingin Hernesaaressa tekee takuujälkeä.
09-6225322- HA_
Homma on mennyt jämptisti, kilpailukykyisellä hinnalla ja käteen jäi hyvät paperit siitä mitä on tehty ja miten.
- tyytyväinen asiakas
Kyllä selboat on hyvä siellä on ystävällinen palvelu ja vankka asiantuntemus ja korjaukset tehdään niinkuin sovitaan ja ajallaan ja saa korjauksen aikana otetut kuvat ja dokumentit mukaan
- ainakin hyvä
Ainakin Selboat on hyvä olen kuullut pelkkää hyvää http://www.saunalahti.fi/~selboat/
- paras?
Linkki peräsinkorjaukseen http://www.fe83.org/faq/perasin/elsueno/
eli korjauksen on tehnyt selboat- hinta
peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.
- ammattilainen
hinta kirjoitti:
peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.
Minkä takia te kaikenlaiset rantateknikot ette ala korjaamaan ja valmistamaan ja tekemään tuollaisia töitä jos se on kerran helppoa ja teet sen parissa tunnissa maksan sulle 120 euroa jos korjaat peräsimen .... milloin aloitat...
- Vaahdot pois
FE83 linkissä väitetään että peräsin on
sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
sisäänsä jäykistämään konstruktiota.
Tuo väitehän on aivan puppua.
Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
rakennelman.
Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.
Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
kuin laminoida ne kunnolla yhteen. - vaahto
Vaahdot pois kirjoitti:
FE83 linkissä väitetään että peräsin on
sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
sisäänsä jäykistämään konstruktiota.
Tuo väitehän on aivan puppua.
Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
rakennelman.
Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.
Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
kuin laminoida ne kunnolla yhteen.maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole
mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ? - et tainnut
Vaahdot pois kirjoitti:
FE83 linkissä väitetään että peräsin on
sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
sisäänsä jäykistämään konstruktiota.
Tuo väitehän on aivan puppua.
Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
rakennelman.
Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.
Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
kuin laminoida ne kunnolla yhteen.lukea sitä artikkelia kunnolla koska vaahdotuksen jälkeen peräsimen sauma laminoitiin epoksilla ja suunnatulla kudoksella
- Vaahdot pois
vaahto kirjoitti:
maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole
mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ?Peräsin akseli kinnitetään "sormilla" toiseen
peräsin puoliskoon laminoimalla, aivan kuten
vaahto versiossa.
En vain ymmärrä mihin sitä vaahtoa siellä
peräsimessä tarvitaan, koska peräsimen
muotojäykkyys on aivan riittävä ilmankin.
- PASI
TIEDÄN YHDEN HYVÄN YRITYKSEN JOKA SAA VENEESI NÄYTTÄMÄÄN UUDEN VEROISELTA.SE NIMI ON MUISTAAKSENI SELLANEN KUN "ML-TUNING"NIIDEN TOIMIPISTE ON SIPOOSSA KALKKIRANNAN RISTEYKSESSÄ SIELTÄ SAA SOPUHINTAAN KORJAUKSIA VENEESEESI
- Ilkka
Suosittelen myöskin Jouko Lindgreniä Hernesaaressa. Korjasimme omalla rahalla, koska teimme huonot kaupat ja harmitus oli suuri. Jouko Lindgren hoiti korjauksen todella ammattitaitoisesti. Hienoa nähdä, että edelleen on olemassa yrityksiä ja tekijöitä, joille työnlaatu on kunnian asia. Tällaisesta palvelusta maksaa mielellään.
- Reklaami
Olisiko kuitenkin niin, että tämä alkuperäinen vene on tullut korjatuksi kymmenessä vuodessa ja sinun oma mainoksesi näyttää naurettavalta tässä ketjussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on305573- 535363
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1004390En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163813Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443643Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313442Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53160Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682916- 252629
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris392501