paras venekorjaamo

tietoa tarvitseva

Mikäköhän on pk-seudulla paras venekorjaamo kun on peräsin halki ja ja muuta pientä remonttia

19

7627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rampa

      Leevene osaa varmasti hommansa, jos saat vakuutukseen/ on rahhoo.

      • jepetteri

        osaa hommansa ja myös dokumentoi työn hyvin. Tekee etupäässä vauriokorjauksia.


    • se.

      Bavaria

    • Selénin venekorjaamo olen kyllä suosittelemassa.
      Ikinä en ole kuullut moiteitta, Leevenestä kylläkin...

      • korjattu on

        Minäkin olen kuullut pahaa kerrottavan Leeveneen, ja monen muunkin korjaamon korjauksista. Yhteistä kaikille noille tarinoille on se, että korjaukset on tehty asiakkaan omalla rehalla ja juuri siten, kuin asiakas on työn halunnut tehtävän, eli halvalla.

        Osin siitä syystä Leevene ja pari muuta dokumentoi todella tarkasti tekemänsä. Luulisi, että kun työmääräys ja sen mukaan tehty, hyvin dokumentoitu työ natsaavat yhteen, niin ei olisi paskanjauhannalle sijaa. Mutta ei. Aina löytyy juustopäitä, joiden mielestä on korjaamon vika, ettei jotain työtä tehdä kunnolla siksi, ettei pokalla itsellään ole varaa sitä kunnolla korjauttaa.

        Peräsinvaurion osaa kuka tahansa vakuutusyhtiön hyväksymä korjaamo kunnolla korjata. Mutta korjaus kannattaa ehdottomasti jättää juhannusta edeltävälle viikolle, ja sitten naama punaisena huutaa, kun koko kesä menee yhtä vaivaista peräsintä odotellessa. Niin tekee muutkin juustopäät ja juustopää ei ole ikinä koskaan missään asiassa väärässä.


    • Wälläri

      Helsingin Hernesaaressa tekee takuujälkeä.
      09-6225322

      • HA_

        Homma on mennyt jämptisti, kilpailukykyisellä hinnalla ja käteen jäi hyvät paperit siitä mitä on tehty ja miten.


    • tyytyväinen asiakas

      Kyllä selboat on hyvä siellä on ystävällinen palvelu ja vankka asiantuntemus ja korjaukset tehdään niinkuin sovitaan ja ajallaan ja saa korjauksen aikana otetut kuvat ja dokumentit mukaan

    • ainakin hyvä
    • paras?
      • hinta

        peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.


      • ammattilainen
        hinta kirjoitti:

        peräsimen kasaus reilu 1500 euroa. No huh huh. kyllä on työlle tullut hintaa. tuonhan tekee helposti itsekin parissa tunnissa.

        Minkä takia te kaikenlaiset rantateknikot ette ala korjaamaan ja valmistamaan ja tekemään tuollaisia töitä jos se on kerran helppoa ja teet sen parissa tunnissa maksan sulle 120 euroa jos korjaat peräsimen .... milloin aloitat...


      • Vaahdot pois

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.


      • vaahto
        Vaahdot pois kirjoitti:

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.

        maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole

        mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ?


      • et tainnut
        Vaahdot pois kirjoitti:

        FE83 linkissä väitetään että peräsin on
        sandwich konstruktio joka vaatii vahtoa
        sisäänsä jäykistämään konstruktiota.

        Tuo väitehän on aivan puppua.
        Persimen kuoret ovat profiilia ja kun ne laminoidaan
        toisiinsa kiinni niin ne muodostavat hyvin jäykän
        rakennelman.

        Itselläni oli aikaisemmin 26 vuotta vanha Albin Accent jossa oli ontto peräsin, joka oli jäykkä kuin mikä. Alapäässä on kaksi reikää josta vesi valuu sisään/ulos peräsimestä.
        Peräsin kuivuu talven aikana. Siinä peräsimessä ei ollut mitään halkemisoireita.

        Onko itseasiassa niin että peräsimen puoliskot liitetään vaahdolla yhteen koska se on halvempaa
        kuin laminoida ne kunnolla yhteen.

        lukea sitä artikkelia kunnolla koska vaahdotuksen jälkeen peräsimen sauma laminoitiin epoksilla ja suunnatulla kudoksella


      • Vaahdot pois
        vaahto kirjoitti:

        maksaa paljon enemmän kuin se että peräsimen laminoisi kokonaan umpinaiseksi joten kustannuskysymys se ei varmasti ole

        mites tuolla edellisellä on peräsinakseli kiinnitetty siihen onttoon lapaan ?

        Peräsin akseli kinnitetään "sormilla" toiseen
        peräsin puoliskoon laminoimalla, aivan kuten
        vaahto versiossa.

        En vain ymmärrä mihin sitä vaahtoa siellä
        peräsimessä tarvitaan, koska peräsimen
        muotojäykkyys on aivan riittävä ilmankin.


    • PASI

      TIEDÄN YHDEN HYVÄN YRITYKSEN JOKA SAA VENEESI NÄYTTÄMÄÄN UUDEN VEROISELTA.SE NIMI ON MUISTAAKSENI SELLANEN KUN "ML-TUNING"NIIDEN TOIMIPISTE ON SIPOOSSA KALKKIRANNAN RISTEYKSESSÄ SIELTÄ SAA SOPUHINTAAN KORJAUKSIA VENEESEESI

    • Ilkka

      Suosittelen myöskin Jouko Lindgreniä Hernesaaressa. Korjasimme omalla rahalla, koska teimme huonot kaupat ja harmitus oli suuri. Jouko Lindgren hoiti korjauksen todella ammattitaitoisesti. Hienoa nähdä, että edelleen on olemassa yrityksiä ja tekijöitä, joille työnlaatu on kunnian asia. Tällaisesta palvelusta maksaa mielellään.

    • Reklaami

      Olisiko kuitenkin niin, että tämä alkuperäinen vene on tullut korjatuksi kymmenessä vuodessa ja sinun oma mainoksesi näyttää naurettavalta tässä ketjussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ketä tietää

      Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      52
      5941
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

      Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      51
      5414
    3. Onko kaipaamallasi

      Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3778
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

      Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3715
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

      Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      104
      3588
    6. Veikeä Satu

      Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3156
    7. Oletko nyt

      Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

      Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59
      2786
    9. Mikä haluat olla kaivatullesi?

      1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      57
      2456
    10. Kosiako meinasit?

      Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1903
    Aihe