valellukselle?

nainen kokematon

Olen reipas 30v nainen ja kiinnostaisi lähteä vaellukselle lappiin. ne maisemat ovat todella upeita ja haluaisin nähdä ja kokea enemmän sitä rauhaa ja sielun ruokaa.

Kyselenkin siis löytyykö täältä minulle opasta?

Tarvitsen opastusta mitä mukaan jne ja mahdollisesti lähtemään kaveriksi? En halua eksyä. =)

8

4070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kokematon

lueskelin nyt noita aikaisempia viestejä ja haluaisin tarkentaa hieman,, minä olen naimisissa, mitoista ei sanaakaan ja etsin aivan sama minkä näköistä, kokoista saatikka seksuaalisesti suuntautunutta miestä/naista opastamaan ja neuvomaan alkuun, josko tästä harrastuksen saisi?

Oma mies ei ole kiinnostunut vaeltamisesta vaikka lapista onkin =)

Jos joku voisi neuvoa mistä muualta voisi hakea opasta jos täällä vain yksi ja ainoa on mielessä?

• vaeltamaan

Milloinkas meinasit vaellukselle lähteä? Hiihtämällä nyt talvella vai vasta kesällä kävellen? Onko toiveita minnepäin Lappia? Itse käyn naisporukalla joka kesä vaeltamassa Koilliskairassa ja seuraan mahtuu. Sen verran on erätaidot hallussa, että aina on pärjätty ihan hyvin.

• kookaburra

Hei,

Mitä mukaan vaellukselle? No olipa sitten lähdössä minne tahansa niin ensimmäinen edellytys on lähteä kumppanin/den kanssa. Vuodenaika tietenkin vaikuttaa jonkun verran tilanteeseen. Nyrkkisääntönä voisi yleisesti ottaen todeta, että mitä ei jaksa mukanaan kantaa, sitä ei kannata edes harkita. Vaatetus, hyvät jalkineet, ruoka, tulentekovälineet, puukko, makuupussi, kartta, kompassi, sadeviitta, hyvä rinkka, retkikeitin ja vielä vähän muuta niin siinähän sitä jo onkin, unohtamatta tietenkin positiivistä ja avointa mieltä.

T: kookaburra

• vaeltaja__

Morjens!

Täältäpä voisi löytyä yksi halukas opas!Seuraavaa vaellusta voisi suunnitella vaikkapa kevät talvelle!Laita vaan tänne s.posti osoite, niin suunnitellaan reissua!

terv:Vaeltaja

• nainen kokematon

tarkoitus on ajoittaa ensi kesään kun lumet lähteneet.

yhteyden saa: annika73@suomi24.fi

• lappiin kiintynyt

hienoa että nuorissakin löytyy retkeilystä ja vaeltamisesta kiinnostuneita. Voit otta alueesi SUOMEN LADUN ihmisiin yhteyttä, se on kaikista turvallisinta aloittelijoille, koska matkat eivät ole esteenä voit yhtä hyvin tuppautua niin oululaisen, keuruulaisen kuin kuopiolaisen porukan mukaan, pääasia on että lähdet, ladun henkilöiltä saat varmaa tietoa ja voit olla varma että he ovat tottuneet kanssakäymiseen erillaisten ihmisten kanssa, "erakon" kanssa vietetty viikko erämaassa saattaa olla sinulle helvetti ja innostuksesi lopahtaa vain väärän seuran valintaan.

• utelen että

minkälaiset päivämatkat tulis kyseeseeeeen.
      Mökin takaa jos lähtis niin ois tiedossa heti tunniksi pelekkää nousua......sitte himpun tasaantuuuuu....

• s.s

Terve
      Itse olen parikympinen mies joka on melkein ikänsä liikkunut metsässä. Suunnitteilla on itsellänikin lähteä lappiin vaeltamaan, ajankohadasta en tiedä. Olen jo tehnyt muutaman vaelluksen. Kartalla olen pysynyt ainakin vielä ja muutakin tiedän vaelluksesta.
      Terveisin "metsäsissi"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2433
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2121
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1687
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1642
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1570
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1450
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1200
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1158
    Aihe