kaksonen on kova poika panee

ahdin

itse olen kaksonen ja valtavat halut rakastella sekä kokeilla melkein kaikkea....kuins muuten teidän kokemukset?

20

5968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huh

      viikonloppuna kaksosmiehelt' sellaista kyytii...oksat pois!!!

      • Nimetön

        Joo, olen todennut, että vaikka kesken riidan... niin takuulla kunnon kyytit tulee. Ei hyvä tekeen alotett, mutta ei kieltäydy.


      • kettu kaksonen

        näin se vaan on! ei ole kaksosen voittanutta.


    • *Loner*

      Ehdottomasti, just näin. Samaa olen saanut kokea rakastajaltani (jolle ei siis oma eukko riitä)! Nam...

      • huh huh

        juu, varattu mies mullakin oli....


      • superkaksari
        huh huh kirjoitti:

        juu, varattu mies mullakin oli....

        hmm oon ite kaksos miehenä huomannu omasta kokemuksesta et aika monesti se vieras innostaa kunnon kyytin antamiseen enemmän ku se oma "vaimo". onko ketää joka huomannu saman? mul innostaa monesti enemmän tyttökaverin kaveri ku se tyttökaveri ite.. ei mitenkää reilua eikä oikein mut mun luonto ei anna periks (vika horoskoopissa vai omassa sisimmässä??).


      • lopetitte

        Jos niin hyvää oli niin miksi lopetitte?


      • kaksosmies
        superkaksari kirjoitti:

        hmm oon ite kaksos miehenä huomannu omasta kokemuksesta et aika monesti se vieras innostaa kunnon kyytin antamiseen enemmän ku se oma "vaimo". onko ketää joka huomannu saman? mul innostaa monesti enemmän tyttökaverin kaveri ku se tyttökaveri ite.. ei mitenkää reilua eikä oikein mut mun luonto ei anna periks (vika horoskoopissa vai omassa sisimmässä??).

        itseänikin haluttaa tytsyni kaverit enemmän kuin hän itse. taitaa olla horoskoopissa vikaa =)


    • inhoan kaksosia

      Ne on niitä ittensä esille tuovia hyvin ilkeämielisiä kaasu pohjassa liitäviä jokapaikassa päällänsä pystyssä.Miehet kieroja juntteja elämmään kuuluu kaikki asiat eikä yksin alapää pitää olla yläpäässäkin jotain.Ittipäisiä riidanhaluisia muka aina oikeassa.missä?

      • Trisca

        Sinä saat inhota, mutta itsellesi teet vahinkoa. Tunnut olevan tosi neuroottinen tyyppi.


      • kettu kaksonen

        tuo kuvastaa just mua :) siin ei vaan lukenu sit et osaa kaksosetki joskus myöntää olevansa väärässä. minä ainaki.


      • uskomatonta mutta totta

        Kaksonen ilmamerkkinä leijuu kaiken yläpuolella. Se ei ole hänen "syynsä", että hän syntyi ylellissenä. Valita Jumalalle!
        On tosi totta, että me kaksoset olemme viisaita ja monipuolisia. Tämä yliviisaus vaatii meiltä huomaavaisuutta teitä heikkojärkisempiä kohtaan. Koska minä olen viisaampi kuin sinä, niin minun on aina oltava huomaavainen ja ymmärrettävä sinua, jolla ei ole niin paljoa otsan takana. Ethän sinä voi ymmärtää minua. Siis viisauteni velvoittaa minua sellaisiin asioihin, joita ei sinulta voi vaatia - minulta vaaditaan suvaitsevaisuutta ja sietokykyä kestää teidän vähempiaivoisten kritiikkiä. Eihän teitä voi moittia ymmärtämättömyytenne vuoksi. Teette niin hyvin kuin taidatte. Eihän kaikki voi olla kaksosia!

        PS. Kaksonen on hyvä poika paneen - niin, ja totta on sekin että tarvitaan yläpäätäkin. Halloo- halloo, että alapää ylipäänäsä toimii, niin on oltava kaikki paikallaan yläpäässä. Jos kaksonen on hyvä "paneen" on hänsitä sen vuioksi , että hänellä on vahvat hermot ja rauhallinen sielunelämä. Hyvä alapää edellyttää hyvän yläpään, ja siten se on useimmilla kaksosilla, niin pojilla kuin tytöillä. Ethän vain ole kateellinen? Opi meistä - älä kritisoi! DS.


      • olet itse

        sociaalinen känssakäyninen ja suhteessa onnistuminen riippuu modlmmista (kaikista) osapuolista. Ei liene syy vain kaksosessa, jos kanssakäyminen ei käy kanssasi


      • ellei kaksosia huomata
        uskomatonta mutta totta kirjoitti:

        Kaksonen ilmamerkkinä leijuu kaiken yläpuolella. Se ei ole hänen "syynsä", että hän syntyi ylellissenä. Valita Jumalalle!
        On tosi totta, että me kaksoset olemme viisaita ja monipuolisia. Tämä yliviisaus vaatii meiltä huomaavaisuutta teitä heikkojärkisempiä kohtaan. Koska minä olen viisaampi kuin sinä, niin minun on aina oltava huomaavainen ja ymmärrettävä sinua, jolla ei ole niin paljoa otsan takana. Ethän sinä voi ymmärtää minua. Siis viisauteni velvoittaa minua sellaisiin asioihin, joita ei sinulta voi vaatia - minulta vaaditaan suvaitsevaisuutta ja sietokykyä kestää teidän vähempiaivoisten kritiikkiä. Eihän teitä voi moittia ymmärtämättömyytenne vuoksi. Teette niin hyvin kuin taidatte. Eihän kaikki voi olla kaksosia!

        PS. Kaksonen on hyvä poika paneen - niin, ja totta on sekin että tarvitaan yläpäätäkin. Halloo- halloo, että alapää ylipäänäsä toimii, niin on oltava kaikki paikallaan yläpäässä. Jos kaksonen on hyvä "paneen" on hänsitä sen vuioksi , että hänellä on vahvat hermot ja rauhallinen sielunelämä. Hyvä alapää edellyttää hyvän yläpään, ja siten se on useimmilla kaksosilla, niin pojilla kuin tytöillä. Ethän vain ole kateellinen? Opi meistä - älä kritisoi! DS.

        he esiintyy näyttävästi.kaksosen kummppanina ei se kummosempi ole muutakuin suustaan ja vittumainen päästään.


    • ei sivuille eteenpäin

      katotko sinäkin vain sivuilles etkö osaa kattoo eteenpäin tunnen kaksosen joka vilkuilee sivuilleen ja siinä jää huomaamatta moni pikkuseikka noi kehut voit puolittaa.

      • luultavasti myös ylöspäin

        Koska ylipäänsä näit kaksosen, niin katsoit todella eteesi ja myös yläpuolellesi. Älä kuvittelekaan löytäväsi häntä perässäsi roikkumassa.

        Minä olen kaksonen, ja nautin elämästäni sen koko korkeudelta ja leveydeltä. Yhteiskunnassa tarvitsemme näitä koko leveydellä ajattelevia, muuten olisi maailma vieläkin syvemmällä paskassa, jos kaikki vain tonkisivat syvälle paikallaan tai vain näkisivät eteensä - siis ryntäisivät, kuten sinä, vain eteenpäin huolehtimatta jäljistään, jotka sitten jättävät toisille korjattaviksi.

        Ota oppia siitä, mitä olet elänyt ja säilytä se tietopankkina "takanasi", huomio kaiken koko "leveydeltä", jota elämä sinulle tarjoaa, ja ota talteen hyödyksesi ja opiksesi. Mene sitten eteenpäin elämässäsi kaikesta tästä oppien ja ota vastaan kaikki uusi "edelläsi" näitten viitekehysten avulla ja ansiosta.

        Kuun luulee, että joku kehuu, niin on kateellinen. Toinen ehkä vain selittää todellista tilannetta! Et siis voi uskoa, että niin hyvinkin voi asiat olla ihmisellä. Voi olla! Niinkuin petaat - niin makaat!


      • SEURAUKSET
        luultavasti myös ylöspäin kirjoitti:

        Koska ylipäänsä näit kaksosen, niin katsoit todella eteesi ja myös yläpuolellesi. Älä kuvittelekaan löytäväsi häntä perässäsi roikkumassa.

        Minä olen kaksonen, ja nautin elämästäni sen koko korkeudelta ja leveydeltä. Yhteiskunnassa tarvitsemme näitä koko leveydellä ajattelevia, muuten olisi maailma vieläkin syvemmällä paskassa, jos kaikki vain tonkisivat syvälle paikallaan tai vain näkisivät eteensä - siis ryntäisivät, kuten sinä, vain eteenpäin huolehtimatta jäljistään, jotka sitten jättävät toisille korjattaviksi.

        Ota oppia siitä, mitä olet elänyt ja säilytä se tietopankkina "takanasi", huomio kaiken koko "leveydeltä", jota elämä sinulle tarjoaa, ja ota talteen hyödyksesi ja opiksesi. Mene sitten eteenpäin elämässäsi kaikesta tästä oppien ja ota vastaan kaikki uusi "edelläsi" näitten viitekehysten avulla ja ansiosta.

        Kuun luulee, että joku kehuu, niin on kateellinen. Toinen ehkä vain selittää todellista tilannetta! Et siis voi uskoa, että niin hyvinkin voi asiat olla ihmisellä. Voi olla! Niinkuin petaat - niin makaat!

        VAI PUIKKINUT PAKOON NIINKUIN MEILLÄ USEIMMILLA KAKSOSILLA ON TAPANA RAUKKAMAISTA EIKÖ VAIN.


      • ???
        SEURAUKSET kirjoitti:

        VAI PUIKKINUT PAKOON NIINKUIN MEILLÄ USEIMMILLA KAKSOSILLA ON TAPANA RAUKKAMAISTA EIKÖ VAIN.

        ???


    • että on totta

      Täytyy tunnustaa, että on totta. "Kaksonen on hyvä paneen".
      Kaksosrakastajallani on sekä henkiset, että fyysiset vahvat ominaisuudet, jotka tekevät hänestä ihanan rakastajan. Entisellä aviomiehelläni, joka on kauris (itse olen kaksonen) on myös hyvät ruumiilliset edellytykset hyväksi rakastajaksi, mutta tuntuu, kuin hän tekisi sitä enemmän itsensä vuoksi kuin rakkaudesta minuun. Kaksosrakastajani tekee minut onnelliseksi, hän huomaa minutkin "toimituksen" aikana. Kauriini osasi todella tyydyttää ruumillisia tarpeitani ja sen vuoksi hänestä varmaan tulikin aviomieheni kerran nuoruudessani. Nuorena olivat tunteet enemmän pinnalla. Vanhemmaksi tultuani tarvitsen enemmän huomiota ja tunnetta, että sukupuolielämä todellakin perustuu ihastukseen ja rakkauden tunteeseen - ei vaan uroksen tarpeeseen tulla niistetyksi.
      Kaksospoika ei ole mikään niistelijä, vaan omaa täydelliset kyvyt hyvään rakkauselämään ja seksiin, joka perustuu molemminpuoliseen antamiseen ja vastaanottamiseen.

      • kova poika

        kaksonen jää rannalle ovat yleensä hoikempia ja vikkeliä ja flirtit onnistuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe