Netistä tulostettava E-taulu?

Lentopöllö

Olisiko netissä E-taulua tai jotain muuta vastaavaa, jonka voisi tulostaa? Haluaisin itse tarkastaa näköäni aina silloin tällöin, koska se huononee kovaa kyytiä.

10

30699

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perjantaina
    • Valelikinäköinen
      • Perjantaina

nämä numerot ja kirjaimet PITÄISI nähdä? Entä jos näkee epätarkasti, mutta pystyy päättelemään, mitä ne ovat? Minulla ainakin ne numerotestin rivit näkyvät sumeasti, mutta silti 'näen' ne 3 ensimmäistä riviä (ja neljännen huonosti, mutta kuitenkin saan selvää, jos pinnistän). Pitääkö tässä uusintaleikkaukseen lähteä... Leikkauksesta 9 päivää.

• HALUAISI TIETÄÄ

tULOSTETAANKO SE SELLAISENAAN VAI A-4 PAPERIN KOKOISENA?
        eNTÄ KATSELUETÄISYYS?eNTÄ MITÄ OVAT MUITTEN RIVIEN ARVOT?

• Strömstrand

Hei ! Näet E- taulun Caporex Oy sivuilta kohdasta OCULUS ja sieltä E- taulu. Sen voi tulostaakin.

• linkittäjä

CAPOREXIN sivuilla,mutten löytänyt E-taulua.Neuvoisitko,missä?

• afagegwg

Ite näin kaikki, viidennen rivin sumeasti.. mutta ku katon molemmilla silmillä nään kaikki rivit.. en tulostanut, katoin ruudusta.. mut otin n. 4-4½ metriä etäisyyttä.. vaikuttaako se jos ei tulostanu?

• cxvvxcfdssdf

Minkä pituinen viiva sinulla oli näytöllä, se merkkaa aika paljon.

Tarkoitus on mitata ensin viiva näytöltä (viivottimella, itselläni oli 10cm), sitten kertoa tämä luku 30:lla. Tulokseksi sain siis 300cm, joka on 3metriä. Menen kolmen metrin päähän näytöstä (mittaan rullamitalla) ja katson kirjaimia peittäen vuorotellen silmiä. Näin kolme ensimmäistä riviä vasemmalla silmällä (en täysin tarkasti) ja kaksi ensimmäistä riviä oikealla silmällä. Eli tuloksena minulla on optikkokäynti, jonka olen tiennyt tarpeelliseksi jo useamman vuoden.

Tuosta laskurista ei tarvitse välittää mitään, se on ainoastaan sitä varten jos ei osaa laskea päässä. Siihen syöttämillä luvuilla ei ole mitään merkitystä ruudulla näkyvään taulukkoon.

http://www.ake.fi/nakotesti/Page10172/page10172.html

• ööh, että näin

vanha ketju, mut kumminkin. olin 3 metrin päässä. näin kummallakin silmällä kaikki, mutta vasemmalla riville 3, jotenkin. Oikealla nään just ja just. Ois sitten varmaan optikkokäynti edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe