Latausvika

volvia

ilmesty volvo 460 2.0 -94:een. Eli, ei pala latausvalo ollenkaan. Eikä myöskään lataa ollenkaan. Mistähän vikaa kannattaisi ruveta ettimään?

7

4305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latausvalon

Tietenkin kuuluu silloin palaa, kun laturi lataa, vai oliko se nyt niin, että se latausvalo palaa silloin kun se laturi ei lataa ? vai kuuluukohan sen olla niin, että sekä latausvalo, että laturi on palanut, vai onkohan niin, että latausvalo on palanut, mutta laturi ei silti lataa, tai hei,,laturi ei lataa, ja latauksen merkkivalin polttimo on palanut, joten vaihda polttimoon hiilet.

• volvia

kannattas varmaan vaihtaa hiilet omaan päähäs. Mutta asiaan, sen verta selvisi vikaa, että on ilmeisesti jossain kosketushäiriö. Täytyy vaan selvittää, että missä.

• volovo man
        volvia kirjoitti:

kannattas varmaan vaihtaa hiilet omaan päähäs. Mutta asiaan, sen verta selvisi vikaa, että on ilmeisesti jossain kosketushäiriö. Täytyy vaan selvittää, että missä.

Jos vaihdat hiilet päähäsi,kannattaa vaihtaa samalla myös säädin,kuiteskin aika vaativa operaatio,niin ei tarvi koko aikaa päätä olla aukomassa.

• jos
        volovo man kirjoitti:

Jos vaihdat hiilet päähäsi,kannattaa vaihtaa samalla myös säädin,kuiteskin aika vaativa operaatio,niin ei tarvi koko aikaa päätä olla aukomassa.

säädin viallinen ei pala myöskään latauksen merkkivalo

• jos kirjoitti:

säädin viallinen ei pala myöskään latauksen merkkivalo

mutta pääasia että saa kuntoon.selvii kun mittaa
        kun käy akun jänniitteen kuormitettuna valot päällä..13v-14.5 kunnossa.jos valo vilkkuu niin säätimen hiilet..

• PUNAINEN TORPPA

Minulla on Volvo aito 2,0l -93,ruisku jne....

Kyllä laturin valo ei saa palaa,kun auto käy.

Jos siinä on Laturi Motorola, Bosch,sew, Iskra niin alkuperäiset Ranskalaiset laturit ovat ogelmaisia,yleensä kollektori ja hiilet ovat kuluneet nopeammin ja lataus loppuu, se on tämän auton heikkokohtia, laturi on helppo vaihtaa, myös hiilikasetti on helppo vaihtaa,kollektori on jo toinen juttu.

Mittauta laturi,kun auto käy, sen mittarin pitäisi näyttää 14,5 v silloin se on kunnossa,mutta jos se ei lataa,kuin 0 AMh niin laturi vaihda,itse vaihdoin Ranskalaisen pois ja ostin uuden laturin ISKRA ja on toiminut, Purkaamoilta saa latureita, hinnat noin 50-60 eur.

Tässä seuraavaa vinkki,Mittariston alareunassa takana on latausvalon anturi jossa on kiinni poltin, se on jo vaikeampi vaihtaa.Volvo pena

• Captain491

Minulla oli sama vika. Johtui lataussäätimestä. Se on helppo vaihtaa eikä maksa kuin 17 € varaosaliikkeessä. Se sijaitsee laturin takapäässä. Ota huomioon että se on jompi kumpi kahdesta mallista. minulla on valeon laturi. Niitä voi olla myös Boschilta ja Paris-Rhonelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe