Onko Paris Hiltn tulossa muka suomeen?
Ilta-sanomat jotai semmost vihjas
Paris Hilton tulossa suomeen?
4
791
Vastaukset
- Welcome, Paris!
Onhan täällä Hilton-hotelli, mutta lieneekö Lontoon tytölle riittävästi bailumestoja?
Voin minä tyttöä vähän ajeluttaa...
Ja Britney S. ehdottomasti mukaan! - Aimo Roima Komiapoika
Taas kuivaa kiekkoa mutustan
pizzeriassa nuhjuisessa
iltapäivän lehtiä plarailen
nuolen kuvia uutisessa
Mietin mitenkä tänne saataisiin
Britney S. viereen istumaan
keralla Paris H:n kaveriksein
seurapiireissäin bailaamaan?- blackmagictiger
JEESS.. OIS AINAKI NASTAA TAVATA PARISIN SYSTERI
HALUAISIN JOSKUS TAVATA MOLEMMAT HILTONIN SISKOT.MARI SAMUELSSENIN < JANI SIEVISEN TYTTÖYSTÄVÄ.VAIMO JA SITTEN MONIA MUITA JULKKISKAUNOTTARIA
- Suskitso
Itsekin olen kuullut huhua samaan suuntaan, Suosikista nimittäin. Kyselin sitten Parisin levy-yhtiöltä, ja kuulema "huhu on sitkeä, mutta täysin ankka". Eli ei ole tulossa. Minä olisin ainakin halunnut tytön nimmarin kokoelmaani, ja olisi myös kiva nähdä hänet luonnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725