Mulla on alkanu ihan viime aikoina tulemaan nenästä helpommin verta...Limakalvot kai kuivuu?
Onko muita kenellä raskaus ois moista aiheuttanut?
nenäverenvuoto
5
385
Vastaukset
- on keskusteltu
ihan hiljattain. Mulla on raskaus vasta ihan alussa ja ihmettelin itse samaa, kun nenä on välillä tukossa, välillä kuivana ja ajoittain tulee vertakin. Se liittyy nimenomaan raskaudenaikaisiin limakalvomuutoksiin. Lääkettä kuulema löytyy, ainakin tukkoisuuteen.
- ....
täälä on yksi joka kärsii samasta vaivasta. ei oo mullakaan koskaan ennen verta tullu nenästä mitä nyt tän raskauden aikana on tullut. välillä tulee oikein paljon ihan ku hanasta päästäen ja välillä ei sit tuu paljoa mitään. mut se on todella kurja homma. neuvolassa sanottiin että johtuu raskaudesta ja siitä et limakalvot ja verisuonet on niin pinnassa että voi herkästi vuotaa... mitä käytät apuna että saat sen loppumaan?
- toinen mikä
vaivaa on se että hampaita harjatessa rupee tosi herkästi vuotamaan ikenistä verta!
- ....
toinen mikä kirjoitti:
vaivaa on se että hampaita harjatessa rupee tosi herkästi vuotamaan ikenistä verta!
sekin ongelma löytyy täältä päin... sitäkään ei ollut koskaan ennen ollu kuin nyt vasta raskaana ollessa. pitäs varmaan mennä ohi synnytyksen jälkeen. toivotaan ainakin niin :)
- alkuperäinen kirjoittaja
Tavanomaista ensiapua nenäverenvuotoon..
Serlaa ja odottelua :) ...
Sillä ainaki toistasex loppunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078