onko Konela tuonut gti mallia Suomeen ollenkaan?
110 Gti
6
750
Vastaukset
- 110
Lada 110 -urheilumallia 150 heppaisella koneella
ei ole tuotu Suomeen, eikä varmaan muuallekaan
Venäjän ulkopuolelle. Syynä: Autoa tehdään vain
erikoistilauksesta muutama kymmentä kappaletta
vuodessa - Lodjuska
Onkohan yksityisenä maahantuontia ketään tuonut?
Olisiko kuinka iso ja työläs urakka hommata itse Venäjältä, kellään tietoa?
Olis toisaalta ihan messevä pirssi, oikean tosimiehen jatkokappale.
Miettinyt vain tuollaisen hommaamista siitä lähtien, kun eräissä liikennevaloissa oli just mun edellä venäläiskilvissä oleva 110 Gti Lada ja ampaisi kyllä sen verran rivakasti vihreillä liikkeelle, ettei jäljelle jäänyt kuin pöläys.
Olin just vielä ehtinyt itsekseni hihittelemään, että onpas omistajalla ollut huumoria tuon Gti-lätkän kanssa. - Toimii ei toimi
Kuka ostaa auton, mikä on 36000km ajon jälkeen raihnasemmassa kunnossa kuin mikään muu merkki/automalli 200000km ajon jälkeen?
- Holotna
Päästään terveet.
Eli leiki sen luxus-Audisi kanssa yksin vain. - ei toimi ei
Monellako Ladalla on päästy 36000 km? Ei kovin monella eikä ainakaan kukaan järjissään oleva edes yritä.
- Harasoo sano saku
Mitä bemarimies Lada-palstalla tekee?
Huonosti sullakin on asiat.
Mene nyt ihmeessä takaisin sinne juppiparatiisiin, mistä olet tullutkin tänne, ja pysykin siellä muiden kaltaistesi ****** kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851