Olisi tarkoitus vaihtaa laakerit Webastoon, onko kokemuksia ko. työstä? Laite avattu ja todettu että moottori on puhallinroottorin ja toisen muovikiekon välissä. Tarkoitus edetä naputtamalla vasaralla ja noin 4mm karkaistulla tapilla akselin päähän ja saada toinen kiekko irti. Jos joku on tehnyt homman niin kuulisin mielellään kokemuksia ennenkuin rikon toimivan Webaston. Laakereista ei kuulu ääntä kun sormilla pyörittää mutta pieni radiaalisuunnassa oleva välys tuntuu.
Webasto 18HL laakerien vaihto
Inferno 28
2
806
Vastaukset
Minulla on se vilpitön kuva että jos suoritat kuvaamasi toimenpide menetät turbiinin tasapainoitus, jonka jälkeen Webastosi on äänekkyytenssä takia käyttökelvoton.
- inferno 28
Sitä tasapainoituksen tuhoamista tässä pelkäänkin, puhaltimen roottori on tasapainoitettu poraamalla muoviin kevennyksiä. Olen kuullut kommentteja, että laakerit voi vaihtaa myös itse mutta en ole kuullut miten he ovat sen tehneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622